Dee..nog leuk geshopt in t Sinterklaarmagazijn?! En viel de tandarts mee? Dianne..veel plezier dit weekend bij je mams! Loesie..gelukkig heb je een keer een fijne nacht gehad! En geshopt voor beebje!leuk! Hopelijk is alles goed met je mams! Ayse..nog gefeliciteerd met je verjaardag!! En Tugce ook alweer bijna jarig!! Wat gaat t snel hè Ninien..oei meid..dat wordt even zwaar..maar hopelijk went ze er heel snel aan!! Succes! Judith..ja hoor Harry mag komen..alles staat zo goed als klaar..moet alleen nog steeds vlopjes schrijven..maar geen zin in .. Lekker relaxed dagje gehad jammer dat je vriendin niet mee gaat vanavond..Hoop toch dat je een gezellige avond hebt!!! Och en Erwin een beetje mot met zn ouders..bah! Nannaf..en nog centjes gespaard? Anita..geen idee joh wanneer je moet aanmelden voor de basisschool..Mika staat al wel een tijd op de wachtlijst voor de psz.. Ach arme Esmee ziekjes..dikkeknuffel!! Maartjeh..wat leuk!!! Lotje beroemd!!8) Olga..jeetje kan me er wat bij voorstellen ja dat t niet handig is spugen hoesten niezen en moeten plassen .. Hè super..Senna op potje poepje gedaan!!! Misskeita..superfoto!! Amber..ben wel in voor een meeting..maar dat gaat m hier niet worden hè helaas..
zo..heb eerst even bijgelezen hoor..... vanmorgen mijn ouders op de koffie gehad..en daarna was Jan alweer thuis... vanavond de hele familie weer gehad om te eten...en nu even de tijd om bij te lezen hè... ohja..en Harry zit er nog in hoor.. volgens mij blijft ie ook nog wel even zitten...
Hey lieve mama's Ik kom ook even weer eens om het hoekje kijken.....blijf het in de gaten houden hoor..zo met de HOOG zwangere december mama's SPANNEND zeg. Ik heb toch een vraag en gooi het even in de groep hier, aangezien sommige mama's hier weer een kleine krijgen of al hebben ben ik hier denk ik ook wel goed Ik ben de moeilijke tijd die ik heb gehad wat aan het ordenen en ben voor de meiden een doos aan het maken, hier heb ik al hun kleine mini kleertjes inen zo komt er nog veel meer in....ik zou ook graag 2 kleine luiers willen maatje 1 de newborn luiers...zou iemand mij 2 willen toezenden??? Ik hoop dat ik de moeilijk periode wat kan gaan verwerken al heb ik het momenteel heeeeel ergt moeilijk weet mezelf geen houding te zetten en heb veel pijn steeds...lichamelijk en geestelijk...babies gaan voorbij en zwangere vrouwen die meer komen oow het doet nog steeds pijn Maar goed om even terug te komen.....is er iemand die mij 2 kleine nummer 1 luiertjes kan toesturen???? voor in de baby doos van onze meiden?? Ik hoor het graag.... Oja onze kleine thirza wordt vrijdag 23 oktober geopereerd aan beide oogjes...weer erg spannend dus en zie er ook flink tegen op. We moeten het afwachten allemaal. Pff en ze worden alweer bijn a2..wat gaat het snel zeg en dat besef ik nu maar al te goed, we genieten volop hoor van alle fases die we nu doormaken maar merk toch dat het me ook zwaar valt allemaal..pff kijk daar ga ik weer, het blijft terug komen dames HELPPPP wat een kl*(&%*$&#^#te gevoel toch vreselijk, wist niet dat ik het zo meoilijk zou vinden allemaal...SORRY Nou meiden ik hoor garag van jullie wat betreft mijn vraag..ik srtop mijn EGO verhaal en neem even plaats op de zijlijn.... Ik hou het in de gaten DIkke kusssssssssssssss
Goedemorgen! Kreeftje..kan me voorstellen dat t moeilijk blijft hoor meid... en dan arme Thirza die geopereerd moet worden..hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt! en wat je luiertjes betreft...pb je adres maar hoor..ik stop er wel 2 in een vlopje.. Hele dikke knuffel!!! Hier lekker geslapen..totdat ik wakker werd om te plassen.. ik heb t al een tijdje dat ik dan draai in bed om uit te stappen en dan t gevoel heb dat ik mijn litteken uitscheur van de keizersnede.. Ook overlegd met gyn die zei dat t kwam door de groei.. Maar vannacht deed t toch wel heeeeel erg pijn...heb daarna niet meer geslapen met de angst dat mijn litteken uit scheurt.. Ik heb t ook vaak alleen maar als ik dus een lange tijd in 1 positie lig.. Maar bah wat naar...zit nu te twijfelen..of ik al zal bellen of gewoon even dinsdag met de gyn ga overleggen....
goedenmorgen, kreeftje dikke knuff...hier geen luier maat 1 dus ik kan je niet helpen (heb maat 2 klaarliggen)...ow miep helpt al lees ik. hmm miep wat vervelend, als het echt zo zeer doet dan zou ik gewoon bellen hoor! better safe then sorry. hier weinig spannends...vrienden waren op de borrel gisteraaf...dat was gezellie maar wel laat...haha....ben dus een beetje blugh. Vanmidag even bij broerlief op de koffie...gezellie.
Meeting Zuid !! Wie heeft er zin om binnenkort eens te meeten en de kids lekker te laten spelen ? albertina & angelina Welke locatie is leuk en handig ? avonturenland...'s-hertogenbosch Wannneer ? (voor mij het liefst vrijdag of een van de andere dagen maar dan smiddags) vrijdag
Johanna..gisteravond een latertje....en vanmiddag gezellig op visite! Kreeftje.. Nou ik heb toch maar even gebeld..tja gats je maakt je toch zorgen hè.. T lijkt in ieder geval niet erg..omdat t nu weer weg is...en puur krijg als ik een tijdje lig en dan verander van houding.. Komt door t littekenweefsel en oprekking natuurlijk nu ..... Dus ben er weer even gerust op...en dan dinsdag maar even goed nog met de gyn overleggen..
Dianne gefeliciteerd.. Hallo meiden. Het gaat niet zo goed.. weer veel harde buiken. De verloskundigen is gisteren langs geweest omdat het niet goed ging. Het volgde elkaar op en kwam regelmatig.. Het kindje maakt het gelukkig nog hartstikke goed.. en heb nog geen ontsluiting. De baarmoeder mond was wel al week., maar ze kon niet zegen of dit kwam door dat het een 2e zwangerschap is of dat het lichaam toch bezig is met zich klaar maken voor de bevalling. Ik heb slecht geslapen . en nog steeds veel harde buiken. Moet nu veel op bed liggen. zodra ik weer harde buiken krijg moet ik gaan liggen. ik hoop dat het de komende week wat beter gaat. en dat de baby nog even blijft zitten.. ik zal hier bar weinig zijn omdat ik het gewoon niet opkan brengen om achtere de pc te zitten .. ik baal er zoo ontzettend van.. Donderdag moet ik op controle moet nu om de week om alles goed in de gaten te houden . meiden ik kom zo af en toe een berichtje plaatsen. hoop dat jullie het een beetje begrijpen.. willen jullie me in de tussen tijd bereiken.. Stuur me een pb dan probeer ik daar op te reageren. Of kan je mijn 06 nummer krijgen. Dikke knuffel., lindy
lindy jeetje zeg wat een gedoe....goed op jezelf passen hoor! ik weet niet of je een buddy hebt maar je mag mij best je nummer pb-en dan kan je in ieder geval af en toe laten weten hoe het gaat...dan plaats ik het wel voor je?!
Lindy, niet heel goed nieuws dus. Wel fijn dat er nog geen ontsluiting is. Beebje van Lindy: nog ff blijven zitten!!! Miep, ook wel spannend als je dat voelt. Gelukkig lijkt het in orde. en goed dat je gebeld hebt. Hey Johana!! Kreeftje, sterkte meid!
Wij zijn vanmorgen even de stad in geweest, net voor de drukte, das het voordeel van een kind die vroeg wakker is. Ik mocht uitslapen en om half 10 kreeg ik ontbijt op bed. Niels had echt nieuwe schoenen nodig. Hij heeft maat 21 aan nu en toen ze gingen meten kwam hij uit op een ruime 23!! We hebben nog all-stars liggen mt 22, die moeten we nu dan eerst maar een poosje dragen. Gelukkig vallen die ruim. Hij heeft nu deze Bekijk bijlage 22050 wel duur hoor, 70 eurie. Maar we wilden nu toch nog een keer echt goede schoenen, bij het volgende paar kijken we wel weer verder.
Lindy..jeetje joh..das schrikken...dus nu ook rustig aandoen hoor!! gelukkig had je nog geen ontsluiting....laat beebje nog maar even zitten hoor!! Dikke knuffel!! Sanneke..misschien wel duur maar wel superstoer hè!!!8) leuk!!! goed geslaagd dus!! Ik heb Mika al in bed gelegd...dan kan ik misschien vanmiddag nog even eruit lopen... Jan is weer tennissen..zit midden in de competitie!
Joehoe, daar ben ik ook even... Lindy, je kleine jongen moet nog even in je buik blijven...hoop dat voldoende rust goed helpt! Miep, wat lijkt me dat een naar gevoel zeg dat het litteken zo zeer doet. Kreeftje, wat een mooi idee om herinneringsdozen te maken voor de meiden. Ik heb ook wat spulletjes van Senna bewaard en daar komt in de loop van de tijd nog wel het een en ander bij. Verder sterkte voor jou! Sanneke, Niels dus ook ineens twee maten groter. Dat had Senna dus ook...Wel stoere schoenen hoor.
Bah, laptoppie werd opeens afgesloten voor een of andere update.... Misskeita, wat een super geweldige foto van Hannah! Is er nou al iets vastgezet voor een meeting volgende week? Bij deze wil ik voor de laatste keer aangeven dat ik komende dinsdag vanaf een uur of 10 mijn huis als meeting plekkie wil aanbieden. Wie heeft er zin om te komen? Ik geloof dat Sanneke, Misskeita, French in ieder geval bij de dinsdag op het lijstje stonden. Verder weet ik het niet meer. Wie kan en heeft zin?
Kreeftje...sterkte meid! Lindy...jee heftig hoor! doe rustig aan... gelukkig nog geen ontsluiting! Mijn mams is opgenomen... haar blinde darm is ontstoken en het weefsel daaromheen ook... waarschijnlijk liep ze er al een week of 2 mee... moet nu 7 dagen aan het antibioticainfuus en dan gaan ze kijken of ie eruit gehaald kan worden! Hier zometeen late dienst tot 23.15... fijn weekend allemaal!