Olga.. Dinsdag wordt het hem niet voor mij. Heb s'middags vanaf 3 uur een late dienst. Leek me wel leuk om jou/jullie eens te ontmoeten! En? Is de kledingkast gekocht? Sanneke.. stoere schoenen zeg! Hier heeft Esmee ook maat 22 overgeslagen. Hoor dat wel meer kindjes dat doen. Lekker dat je hebt kunnen uitslapen.. Miep.. Wat een eng idee/gevoel dat je litteken uitscheurd. Heb het met de wisseling van warm naar koud weer al dat het trekt laat staan als er een baby in je baarmoeder zit. Gelukkig is het niets ernstigs! Wel goed dat je gebeld hebt. Jan dus druk in de competitie. Is hij goed? Loessie.. gets, je mams een blinde darm ontsteking. Werkse voor vanmiddag/avond! Lindy.. hopenlijk blijft de baby met de rust die je nu neemt nog een paar weekjes in je buik zitten hoor! *** Wij hebben gisteren een erg leuke en gezellige avond gehad. Mijn vriendinnetje is toch mee gegaan. Ze was gelukkig weer wat opgeknapt. Het is Esmee de hele week toch een beetje te veel geweest met alle oppas .. Ze heeft zich zelf in slaap gehuild vanmiddag. Dat doet ze nooit. Echt zielig.. Vanaf vandaag. Weer rust en regelmaat! Daar doet ze het toch het beste op. Als Esmee tegen 15.00 wakker is even met zijn drietjes het dorp in.. Filmpje huren voor vanavond.. Lekker relaxed..
Meiden die uit het noorden/oosten komen.. wie heeft er zin om te meeten?? Welke plaats is dan een beetje centraal. Zag bij ballorig , meppel & hogeveen staan. Dat is voor de meiden uit overijssel en uit het noorden ook wel te doen.. Loessie.. voor jou helemaal dicht bij! Welke dag? Welke week?
ik ben wel voor een noorden/oosten meeting in !....lezen jullie trouwens ook mee met het topic van mamabeer ?...vind het zo sneu voor dat kleine manneke
wat is daarmee dan? ga ff opzoek en blindedarm ontstoken van je mamss loessie, hopelijk slaat het infuus goed aan. Niels wordt net weer wakker heeft ruim 2 uur geslapen. lekker hoor. Achach arme esmee, gelukkig heb je nu ff de tijd om weer aan regelmaat en rust te werken. doet niels het ook goed op!
Ja Sanneke dat is vast 1 mama die wil komen! Kom op meiden, wie nog meer? Judith, je kan best komen en om drie uur werken hoor! hoe lang zou het rijden zijn voor je? Slaapt Esmee al in de auto als ze erg moe is? Loesie, jeetje dat je moeder daar al twee weken mee rondloopt. Wat sneu en vervelend. Hoop dat het snel beter gaat.
Olga.. ik denk een uurtje rijden en Esmee slaapt niet in de auto dus dat wordt hem niet.. En dat gevlieg voor een dienst aan.. Pfff wordt al moe als ik er aan denk..
mits ik me goed voel (en de datum niet te ver vooruit ligt) ben ik ook wel in voor een noord/oosten meeting...al mag het wel iets dichter bij dan hoogeveen maar goed als ik de enige ben dan is dat prima
Ik begrijp je wel hoor Judith. Maar het is best jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen dat we nooit iedereen kunnen ontmoeten. De allereerste keer waren we met 13 meiden, dat was erg gezellig! De meetings daarna waren ook super hoor, maar je blijft toch een beetje nieuwsgierig naar de rest....
Ess, hoe denk jij over de afstand Hoek van Holland/Woerden met je dikke buik? Heb je zin om komende dinsdag deze kant op te komen? Salapio, heel misschien als je toch op maandag al terug bent uit Duitsland, kan je ook komen? Wie woont nog meer in de buurt.....Ayse misschien?
Hey hey, op zich is de afstand te doen maar ik heb de laatste dagen erg last van 'm'n lijfje, zitten, staan, lopen, alles doet zeer...raar.. Even aankijken of het met wat rust minder gaat worden.. Je hoort nog van me... even eten nu..
Ik voel me de hele dag al niet echt fijn....Hoofdpijn en koud en ben best druk geweest. Daarnet effe flink geiiriteerd gereageert op Jan. (sorry Jan!)
Ess, op zich niet gek dat je lijf met pijntjes aan komt zetten he...Zou leuk zijn als je komt als je je goed genoeg voelt, maar anders moet je echt aan jezelf denken!
Meeting..lijkt me leuk..maar gaat helaas voor mij nu echt niks meer worden Olga lekker toch..straks weer verlof!! En vandaag een dipdagje..arme jan..nou ja je bent toch samen zwanger hè.. Dikke knuff!! Loesie..hoop maar dat die kuur snel aanslaat bij je mams!! Wat zal ze een pijn hebben!! Judith..of Jan goed is met tennissen..? ik heb geen idee..hij vindt t in ieder geval leuk om te doen.. Ze doen de bedrijvencompetitie van mijn paps werk.. Wat fijn dat je gister even genoten hebt!!! Leuk dat je vriendinnetje mee was!! En Esmee een beetje oververmoeid..nou weer lekker een paar daagjes in t ritme.. Essebes..doe je rustig aan meid!!!Dikke knufff!! ben er niet meer uitgelopen vanmiddag...kon t niet meer opbrengen..helaas.. maar goed..lekker relaxed middagje met Mika gehad..
veel hangdagjes dus vandaag. Hier ook wel een beetje. Ik kan me er dan zo aan ergeren als jan op de bank hangt naar sport te kijken, maar voor hem is het ook weekend, dus ik mopper maar niet te hard. niels ligt er net in. die was helemaal hyper. Beetje teveel suiker gehad misschien?? Hij is de laatste dagen al voor half 7 wakker en blijft dan nog lekker liggen en kletsen en spelen tot een uur of 7 maar van mij mag hij wel weer wat langer slapen. Morgenochtend ben ik weer aan de beurt, dus uurtje of 8 zou mooi zijn (maar dat gaat vast niet lukken) is er nog wat op tv straks?
Sanneke..hier ook geen sport liefhebber maar i.d. manlief heeft ook weekend.. Maar soms! Hopenlijk maakt Niels een lekker nachtje! Miep.. kan me voorstellen dat je geen zin hebt in een meeting.. Lekker relaxed middagje dus. *** Strax lekker een filmpje kijken!