Oh wat jammer, de meeting toch naar dinsdag verplaatst. Heb net gister met mijn zus afgesproken op dinsdag. En zij heeft er een vrije dag voor genomen.... **baalt best wel** @Lindy: wat schrikken zeg. Rustig aan doen! @Loessie: vervelend voor je moeder. Hopelijk kan ze snel geholpen worden. Sterkte! @Sanneke: superstoere stappers! Hannah heeft ook een maat overgeslagen. Ik denk dat ik ook echt voor wat duurdere winterlaarsjes ga. Van de week maar eens de moed verzamelen om ervoor te shoppen (vind het een heel gedoe in m'n eentje met buik en een kind die niet zo dol is op schoenen passen). @Olga: 10 februari verlof: je kunt gaan aftellen Nee, raar he als je zo'n brief krijgt. En je zult zien, het is februari voor je er erg in hebt. @Kreeftje: knuff meid! Vind het erg leuk dat je af en toe komt uppen over die mooie meiden van je. @Miep: alles nog rustig bij jou? @Ess: irritant he, als je lijf niet meer mee wil werken? Volgens mij ben je ook nog wel erg druk aan 't klussen. Zijn de kamertjes zover? Knuff voor jou! Als je wat bent opgeknapt en je ziet 't zitten, kom ik tijdens mijn verlof een keertje thee drinken
Vandaag naar mijn ook zwangere vriendinnetje geweest. Was supergezellig! Daarna nog even bij mijn opa en oma langs gegaan. Ze zijn zo dol op Hannah. Ik ben zo bang voor maandag. Moet ik weer naar de gyn. En ik houdt zoveel vocht vast. Vrees dus dat mijn bloeddruk weer niet ok is. Maar mijn ouders zijn op vakantie en Jan zit in Afrika, dus als ik nu wordt opgenomen zit ik echt met een probleem. Je zou er spontaan hoge bloeddruk van krijgen Misschien moet ik me maar gewoon rustig houden en maandag afwachten. Wie weet valt 't wel mee... *doet heeeel erg haar best om POSITIEF te blijven*
missk. Ik vind het nog wel schelen dat niels nog niet zegt: vind ik niet mooi! Wij kiezen gewoon de schoenen, punt uit Dat zal met een meisje wel lastiger zijn, helemaal als ze wat ouder zijn. sterkte dr mee en met je buik. meeting: dinsdag komt mij iets beter uit, omdat mijn ouders evt. woensdag zouden komen. Dus ik ga voor dinsdag.
missk. hopelijk valt het toch mee met je bloeddruk. Heb je nog iemand achter de hand om op hannah te passen evt? Wij kijken Hole in the wall. Mag wel iets meer tempo in vind ik en jammer van het gevloek, maar wel geinig verder.
hmm, ik hoef het niet weer te zien. beetje suf programma en als je 1 aflevering hebt gezien weet je het volgens mij wel. Ik vond Wipe-out veel leuker
ik vind het ook echt een slecht programma sann...volgens mij is het enorm leuk als je zelf meedoet, maar idd als je één aflevering hebt gezien dan weet je het wel. (heb het aanstaan als achtergrond lawaai) ga zo lekker mijn mandje in en wat lezen denk ik. Manlief is met de kammeradskies naar de film....
Zwaaaaaaaaaaaai! Ben een beeeeeeeeeeetje druk geweest de afgelopen dagen... Chaos in mijn hoofd. Donderdag naar de arbo-arts geweest. Verwees me door naar huisarts voor begeleiding door een psycholoog. Laatste paar dagen ook druk met de voorbereidingen voor de doop van Evelien morgen. Annabel slaapt tegenwoordig 's avonds moeilijker. Blijft het mopperen best lang volhouden. Soms een duet met haar zusje. Erg vermoeiend... En ze probeert haar "niet"-willetje flink door te drammen. Argh! Tissunfase-tissunfase-tissunfase... Adem in adem uit... Hammmmmmmm.... (kaas! Hihi...) Naja, dat was het even zo kortaf. Oja, Evelien is ook lief. Wil iemand me pb-en over de meeting? Las gauw even dat die a.s. dinsdag is? Nu geen puf meer om bij te lezen. 't Is alweer laat... Dus nu gauw naar bed. Morgen een drukke dag voor de boeg. Weltrusten!
Nelly, ik had voorgesteld om de meeting komende dinsdag ochtend bij mij af te spreken aangezien er voor alle dagen eigenlijk niet zo heel veel meiden op de lijst stonden. Vandaag de doop van Evelien dus...hoop dat het een mooie dienst is en dat je meisje het goed doety. Misskeita, nee he....dat is super jammer dat je nu de dinsdag niet meer kan. Maar je hebt ook gelijk dat je andere dingen af gaat spreken hoor. Sanneke, ben bang dat we saampjes gaan meeten....Niet dat ik dat erg vind hoor! Hebben we immers lang gelden ook al een paar keer gedaan he! Of er moeten andere meiden zijn die toch graag op een andere dag willen af spreken, maar ergens moet een knoop doorgehakt worden denk ik.... Heb ook een stukje van Hole in the wall gezien, maar vond het ook maar leuk voor een keertje. Daarna een stukkie beste idee van nederland en opeens werd ik wakker op de bank. Toen lag ik dus al effies te slapen ha ha....
goedemiddag! meeting hoogeveen/meppel lijkt mij prima...! gisteren gewerkt tot 23.30 en vanavond ook weer... zometeen weer effe bij mijn mams op ziekenbezoek.... zij heeft niet erg veel pijn meer...zij spuit iedere zondag een ontstekingsremmer i.v.m. haar MS.... daarom voelde ze af en toe wel pijn, maar niet zo'n pijn die een normaal iemand zal voelen met een blinde darm omtsteking... ik hoop dat ze morgenochtend naar huis mag, want ze zou mee morgen naar de pretecho! fijne dag allemaal!
Sanneke..nog een beetje uit kunnen slapen? Judith..leuke film gezien? Misskeita..meid niet te druk maken hoor..want dan is je bloeddruk al gelijk zo hoog hè.. T zal vast wel goedkomen..*denkt positief mee..* Nelly..goed dat je doorgestuurd bent! Zal vast gaan helpen!! Vandaag veel plezier met de doop!! Olga..lekker tukkie op de bank gedaan gister! Loesie weer gewerkt en straks ook weer fijn dat je mams niet teveel pijn heeft! Hopelijk mag ze snel mee naar huis!! Zou idd wel fijn zijn als ze mee kon naar de pretecho hè!! Wisten jullie nou ook al wat t wordt? Zo we zijn maar niet gaan zwemmen..heb de energie gebruikt om even de mannen te knippen hier.. kunnen die weer een paar weken vooruit hè.. En ons bed even afgehaald..ben met de was bezig ..en dat soort dingen..
Goedenmiddag dames! Vanmorgen lekker kunnen uitslapen.. We hoorden Esmee om 9.00 zeggen.. papa, mama , UIT! Daarna boven nog even rondgekeuveld zodat we de zwemtas konden inpakken etc.. Na een broodje en koffie lekker wezen zwemmen! Heerlijk zeg en wat had Esmee een lol.. Daarna door naar mijn oma.. was al vrij laat dus 1 bakkie gedaan en thuis een broodje en naar bed! Nu papa en mama tijd! Heb via marktplaats een naaimachine gekocht.. Ziet er op foto nog erg goed uit.. Vrij nieuw model.. Waarschijnlijk ga ik hem vanmiddag testen en dan beslissen of ik hem ga kopen. Heb al heel wat uurtjes achter de naaimachine doorgebracht van mijn mams maar die is helaas overleden.. Mocht ik het echt heel erg leuk gaan vinden en mijn kunnen wat uitbreiden dan ga ik op les.. *** Olga.. hoe was het op kraamvisite?? Sanneke.. lekker uitgeslapen? Vind hole in the wall maar niks.. Johana.. lekker vroeg je mandje in! lekker hoor. Nelly.. fijn dat je proffesionele hulp krijgt. Hopenlijk helpt dit je goed! Hopenlijk hebben jullie een mooie doop gehad! Misskeita.. spannend maandag! Succes!! Ninien.. EN??? Hoe zijn de afgelopen nachten gegaan? **** Gisteravond dus een filmpje gekeken.. was me iets te ingewikkeld allemaal.. Was ingedut dus een stuk gemist en toen snapte ik hem helemaal niet meer! Toen maar naar bed gegaan.. heb de holtes dichtzitten en dus giga koppijn.. Als ik heb ik het idee dat mijn hoofd knapt.. Hopenlijk morgen iets beter anders even een kuurtje ophalen.. Het gegil van Esmee kan ik nu helemaal niet hebben.. alles komt 3x zo hard binnen..
ik kom even gauw zwaaien! ik heb net bijgelezen maar geen puf om te reageren. @meeting meppel/hoogeveen: ja ik ben voor! ik kom dan ook mits ik niet aan het bevallen ben ofzo natuurlijk fijne zondag nog!
Loessie.. hopenlijk mag je mams morgen naar huis zodat ze mee kan naar de echo! Werkse voor strax *** We gaan om 16.00 de naaimachine ophalen.. leuk!
en judith is het wat, de naaimachine?? Lekker wezen zwemmen, klinkt prima nannaf....zwaaaaaiii. hier vanochtend schoonma op de koffie en vanmiddag dinnetje met man en kids....dus prima dagje gehad. dani is een beetje boel moe en hangerig dus die gaat nu lekker in bad en naar bed. en dan is het papa en mama tijd....grinnik....
De naaimachine is een mooi dingetje.. Eenvoudige bediening maar kan toch wel wat werk aan.. Heb er net al even achter gezeten.. Kijken wat hij allemaal kan. Tijdens de mavo een korte training op de naaimachine gehad dus de basis kan ik al.. Nu de machine nog leren kennen.. heb al stof besteld. Johana.. gezellig dagje vandaag! Esmee was ook op van het weekend.. Ligt er ook al lekker in! Erwin is F1 aan het kijken dus kruip even achter de naaimachine.
Kraamvisite was erg gezellig. Hoorde de baby pas een kick geven toen we weg gingen. Ze heeft de hele tijd heerlijk bij iedereen op schoot gelegen. Andere vrienden uit woerden waren er ook met twee kids, dus was erg gezellig! Daarna bij Bunnik naar Fort bij Vechten gegaan waar mijn vader exposeerde met zijn houten kastjes tijdens de expositie van vormgevers in hout. Was enorm druk en mijn vader verkocht super goed! Wij hebben voor 5 euro nog 10 ronde plakken boomstam gekocht (diameter 20 cm). Die willen we in Senna zijn nieuwe kamer hangen met leuke accesoires eraan zoals b.v. een kabouter, foto's enz...
Judith, knap dat je zelf aan de gang gaat op de naaimachine! Leuke ochtend gehad met Esmee zo te lezen. Sterkte met je holtes; is erg vervelend. Loesie, hoop voor je dat je moeder morgen mee kan naar de echo! Nannaf, zwaai! Johana, ook al een gezellige dag gehad. Zondag is vaak een visite dagje he! Ninien, ben ook nieuwsgierig hoe de afgeliopen nachten zijn gegaan? Arka, hoe is het met jou meid?
Ben best wel gaar nu eigenlijk...we hebben net lekker de frituurpan aangezet, jammie! Duik zo even lekker in bad met een boek en dan maak ik nog een warme choco. Morgen begint de werkweek alweer...wat gaat de tijd soms toch snel.... Alweer bijna 18 weken zwanger en volgende week al de 20 weken echo. Krijg er toch al best wel de kriebels voor. Verder merk ik de laatste dagen wel dat mijn buik verandert. Ik laat hem ook gewoon ongegeneerd uitpuilen, dus het begint echt wel wat te lijken! Kussie!
kom ook even binnen vallen op de late zondagavond. Lekker weekend gehad maar Sam is niet helemaal in zijn hum. Gisteren even in het theater naar Plop gaan kijken. We hadden geen kaarten maar mijn schoonouders werken er en hadden ons even binnen gesneakt. Sam vond het erg leuk om te zien maar verloor ook wel heel snel weer zijn aandacht. Toen zijn we nog even de kermis opgelopen hier in de stad. Hij bleef maar woooow roepen. Samen met papa is hij nog in de mini botsauto's geweest. Hij voelde zich een hele vent hoor. Vanmorgen zijn we hier bij een indoor speeltuin geweest. Hij was snel moe en zeurderig. Vanmiddag maar een dik uurtje geslapen. En vanmiddag was hij ook al niet zo gezellig. Hij loopt wel te snotteren enzo... hoop niet dat ie ziek wordt! Morgen komt een collega met haar zoontje langs. Hij is 5 maanden jonger dan Sam. Ben benieuwd of ze samen willen spelen . Olga, hier ook een dikke buik in aankomst hoor. Ik hoor verschillende dingen. Sommige vinden dat ik een bescheiden buikje heb voor bijna 18 weken.... andere vinden juist dat ik een dikke buik heb. Zo zie je maar dat iedereen er anders naar kijkt he. Vindt het ook spannend de 20 weken echo!!