Hooooooi Judith ik las van je naaimachine, ze hadden deze week naaimachines bij de aldi 69,95. Maar je hebt er al 1 van mp...als je het goed kan dan plaats ik wel een bestelling bij je En de afgelopen nachten waren echt boven verwachting Ze heeft bijna geen kik gegeven...ze heeft volgens mij echt wel door dat het menes is ze heeft dus al 2 nachten geen fles meer op, ze wordt wel wakker, maar gaat daarna toch wel weer slapen. afgelopen nacht heeft ze effe wat gemiepeld, en heb ik dr 2 keer terug moeten leggen, en vanmorgen om 6 uur stond ze aan ons bed, heb dr opgepakt en terug gelegd, en toen was het inmiddels 9.00 toen ze voor de tweede keer kwam Dus ben benieuwd wat aankomende nacht zal brengen, maar heb met Jan afgesproken dat we nu doorzetten.. ook in de doordeweekse nachten, ondanks dat we er dan weer vroeg uitmoeten! Ik wil er echt vanaf!!
Ninien, wat goed dat de nachten zo zijn gegaan! En dan nog uitslapen tot 9.00 ook. Hoop dat dit blijvend is! Britteke, leuke dingen ondernomen van het weekend! Jammer dat Sam niet helemaal in zijn hummie is. Jammer dat je dinsdag moet werken. Ik zou wel graag eens buik vergelijken met jou!
Olga.. gezellig op kraamvisite dus! Wel druk voor de kraamvrouw zeg.. 4 volwassenen en 3 kids. Je vader dus goed in houtbewerking.. Wat maakt hij zoal? Britteke.. Ook al bijna de 20 weken echo.. Jeetje gaat echt snel! Hopenlijk wordt Sam niet ziek.. Ninien.. Bestelling plaatsen.. Moet eerst nog leren om recht te naaien haha.. Vanavond een kussensloopje gemaakt.. Alleen nog lint er aan om het dicht te strikken. heb een eenvoudig wikkeljurkje gezien en die wil ik terzijne tijd gaan proberen te maken.. Wat goed dat Nina al 2 nachten geen fles heeft gehad.Aanhouder wint. *** Esmee heeft vanavond echt gesmuld van het eten.. We aten niets bijzonders maar madam liet het zich goed smaken! Het is zo'n heerlijk meisje
Judith lekker uitgeslapen vandaag!!heerlijk! En wat leuk joh! Een naaimachien gekocht!! dat wordt naaieh!! Leuk!! Oh bah..niet helemaal lekker dus..misschien idd maar een kuurtje halen.. Nannaf..zwaaiii! Johanna een visite dagje gehad..gezellig! Olga..gezellig op visite geweest en leuke plakken boomstam gekocht!! Wat leuk dat je paps zo goed verkocht! Morgen alweer 18 weken zwanger..gaat snel hè!! En volgende week de 20weken echo!! Britteke..leuke dingen gedaan dit weekend!! Hoop dat Sam niet ziek wordt hoor! Ninien..wat fijn dat t zo goed gaat!!! Super!! we hebben nog even een fillumpie gekeken vanmiddag..en mijn mams en paps kwamen nog even langs... zometeen lekker t bed in...
Goedemorgen!! Heerlijk geslapen..maar helaas na mijn plasje kon ik niet meer in slaap vallen.. En natuurlijk net voordat de wekker gaat lig ik weer compleet in coma..lastig wakker worden zeg.. Vandaag geen plannen..we zien wel wat de dag ons brengt.. wasje wegdraaien enzo..
Goedemorgen... Ninien...wat super dat het zo goed gaat 's nachts... Britteke...leuke dag gehad dus... en al een mooi buikie?! Olga....ook al een buikje aan het krijgen?! hihi en gisteren leuk op kraamvisite geweest! hier zeggen ze ook vaak dat ik een bescheiden buikje heb vergeleken bij de zwangerschap van Nicky... Johanna...gisteren een leuk daggie gehad dus... Miep...vervelend dat je dan niet meer slapen kan... Ik werd vanmorgen om 6 uur wakker van Nicky...klein flesje melk gegeven, Nicky slaapt meteen weer door...maar ik wordt wakker gehouden door een beeb die me vanuit de binnenkant inelkaar trapt...hihihi
Goedenmorgen, lastig he Miep...heb ik ook vaak...dan val ik uiteindelijk rond 5u als een blok om en gaat om 6u mijn wekker en voel ik me gesloopt. Ach mijn laatste weekje dus ik ben aan het aftellen (heel hard). Heb nog wel een beetje werk liggen dus moet nog eff flink aan de bak.... Iedereen fijne dag!!
Weer 1 goede nacht....gisteravond om 19.00 naar bed gedaan en vanmorgen om 7.30 wakker... Jan en ik zeiden tegen elkaar, dit is ook wel weer eng we zijn zo gewend dat de nachten verlopen met een bepaald ritueel... Ik was om 6.00 wakker, en kon dr gewoon niet meer van slapen Maar goed zal wel ontzettend blij zijn als het zo doorzet hoor. Eindelijk van de gebroken nachten af na bijna 2 jaar
ninien, lekker zeg! lekker dat het zo goed gaat. En dat vroege wakker worden herken ik wel. Als niels een paar nachten om 6 uur wakker is ben ik de volgende dag om 6 uur wakker terwijl meneer dan uitslaapt. Straks ff koffiedrinken bij een vriendin met 2 dochters. doei@!
Oh Ninien wat super dat ze nu zo goed slaapt!! Hoop dat ze dat erin houd. Het zal idd voor jullie ff wennen zijn maar dit is zo lekker! Hier gaat het ook beter? Youri heeft zaterdag tot 6uur geslapen, zondag tot 6.30 en vandaag tot 7uur!!! Terwijl wij kabaal aan het maken waren etc, normaal issie dan meteen wakker Miep, alles goed daar? Ik kom strakjes ff meer lezen en reageren!
dee, heb geen idee wat betreft dat bedje. Wij wille niels zolangmogelijk in het ledikantje houden, ook omdat hij nog zo kruiperig is in bed. Hij is gelukkig nog totaal niet handig met ritsen, dus die krijgt hij voorlopig niet open. Maar daar ben jij niet mee geholpen natuurlijk. Solly. Wie gaat er nog meer morgen naar Olga?? En wie gaat woensdag?
hallo Iedereen druk met de kamers leuk. Olga ik kan morgen niet echt jammer anders had ik gedaan moet werken. Ik ben woensdags vrij. Vandag gesprek gehad nog geen duidelijkheid. Marr ik kan wel intern wat krijgen dus benieuwd. zwaai zwaai
goedemiddag.... Ninien...echt super dat het zo gaat meid! Sanneke...hier niet morgen naar Olga...veeel te ver weg voor mij.... voor de meiden die wel gaan, VEEL PLEZIER! Wij vertrekken zo voor de pretecho....heb er helemaal zin in... wel erg jammer dat mijn mams niet mee gaat...maar ja!
Anita.. id. leuke foto's op je hyves.. Wa ligt Esmee heerlijk in de draagdoek! Ninien.. Woehoe.. Nina slaapt door! Miep.. Gets, vervelend dat je net weer lekker ligt en je dan PIEP>>PIEP>>PIEPPPP hoord.. Vandaag weer naar de gyn? JOhana. je laatste weekje werken.. Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Dee.. wat een mooi meisje is Estelle ook! Jullie hebben altijd wel drukke weekenden zeg.. Pfff moet er niet aan denken.. Sanneke.. jij ook lekker herfstvakantie?? Gezellige ochtend gehad? Ayse.. hopenlijk is de interne functie iets voor jou! **** Vanmorgen druk geweest in huis.. Beneden en boven alles lekker gesopt en gezogen.. Badkamer blinkt weer.. Net een flinke wasmand strijk gedaan dus de kasten hangen weer vol straks.. Esmee ligt er a weer een halfuurtje in.. Ze was al weer moe.. Gaapt, wrijft in haar ogen en zegt dan ogen moe! hahaha.. grapjurk.. Ga eens even een uurtje achter de naaimachine..
Loessie.. veel plezier bij de pretecho! Laat je foto's zien ? En weten jullie het geslacht al? Jammer dat je mams er niet bij is..
Dames ik heb het even gemist allemaal, maar was er woensdag nou ook een meeting? Ik heb woensdag namelijk de auto en als het zou mogen zou ik graag mee willen.
Loesie..en hoe was de echo? Wisten jullie nou al wat t werd? Wat jammer dat je mams niet mee kan.. Johanna..lekker t laatste weekje!! Ninien..wat heerlijk joh!! Super! Dee..leuke sinterklaasinkopen gedaan! En gelukkig geen gaatjes bij de tandarts! Leuke fotos!!! Hier ligt Mika in een bopita peuterbedje vond toch een eenpersoonsbed gelijk zo groot.. Judith aan de poets geweest in huis!! En nu lekker aan t naaien!!leuk!!! Wat ben je aan t maken? Heb je vlopje ontvangen!super bedankt!! Sam..alles goed? Hier belde mijn zus op of ze nog geknipt kon worden..dus maar gelijk gedaan.. En als tegenprestatie heeft ze voor me gedweild kijk dat is nog eens goed opgelost hè.. Had al wel wat gestreken enzo..dus heb nu echt een pijn in me reet dat wil je niet weten.. Maar goed..t is weer klaar..moet alleen mn paps nog doen deze week.. En dan kunnen ze allemaal wel een weekje of 5 blijven zitten.. Mika ligt er net een poosje in..en ik ga zo ook even op de bank Morgen weer naar de gyn..altijd spannend!