Jammer salapio dat het zo gegaan is.... Maar sommige kinderen kunnen er gewoon echt niet tegen als ze uit hun vertrouwde omgeving gehaals worden... Nina gaat hier dus ook nooit uit logeren.. en de eerste keer dat we met de nieuwe caravan weg zijn geweest was ook een ramp! en daarna kunnen ze ook nog dagen van slag af zijn... Ik zou gewoon tegen de kerst Mirre een nachtje wegbrengen, en eens kijken hoe dat gaat nav kun je dan besluiten of je met de kerst wel of niet gaat!
Moet nog ff melden, dat er hier wederom een goeie nacht is geweest! van 19.30 tot 8.30 wat er gebeurt is weet ik niet, en hoe lang het duurt weet ik ook niet , maar wat ik wel weet is dat ik er van geniet zolang het duurt
@Salapio: het leek me ook wel dat je al vanalles geprobeerd zou hebben... 't Zijn soms net die kleine dingetjes. Ik blijf even meedenken... Als je met haar in een vreemde omgeving bent, laat je haar ook kennis maken met de kamers? Of heeft Mirre een vaste knuffel waarmee ze alles doet? Dan zou je samen met haar haar knuffel alles kunnen laten verkennen. 'n Beetje het idee van spoken verjagen. Misschien doe je er toch goed aan om Mirre te laten logeren bij opa en oma. Dan zou je daar bijvoorbeeld kunnen gaan lunchen en dan Mirre haar middagdutje daar laten doen. Of slaapt Mirre overdag niet meer? Of je laat Mirre bij opa en oma en gaat zelf even weg. Eindje wandelen, boodschappen... Dat je er dan weer bent als ze wakker wordt. En als ze gaat logeren, zou je een gebruiksaanwijzing/routinebeschrijving kunnen maken, waar opa en oma zich aan moeten houden. Pfff... Moeilijk hoor...
Tja, op het cb hadden ze ook gezegd dat ze te zwaar was... Enne, fijn dat Nina haar slaapritme heeft gevonden! Geniet ervan!
dag meiden, hier verschrikkellijke dagen achter d erug op het werk. De adrenaline jaagt al hele dagen door mijn lijf. Ze zadfelen met op met vanalles en nog wat, mijn verantwoordelijkheden vergroten enorm. Ik gisteren megablij want al een week zonder bruinverlies. Maar daarnet toch weer wat... deze morgen heeft er hier een verhuis plaats gevonden. En ik heb echt mijn best gedaan niet te veel te dragen. Maar misschien komt het toch daarvan? Ik heb zo'n schrik dat er door de stress iets mis is met de kleine. Ik probeer het nochthans zo zen mogelijk te houden. Maar ik moet voortdurend mensen motiveren en dat kost enorm veel energie... Sorry voor de ego!
mve hier Applicatie en zo | ~~ Applicatie en zo ~~ hebben ze hele leuke applicaties !...leuk om je zelfgemaakte kleding wat te 'pimpen'...
Sam, wat lief van je man dat hij een avondje had afgezegt! Lekker een Semm dagje vandaag, is ook wel even heel leuk. Dianne, wat knap dat Bas plasjes op het potje doet. Hij is er dus wel consequent in zo te lezen. Lijnen: ehm....het valt nu nog mee met de kilo's, maar weet niet wat het nog gaat worden he. Wil na de zwangerschap terug op het gewicht dat ik voor Senna had. Zo'n 63 a 64 kilo. Mag eigenlijk wel minder, maar dat is een gewicht waar ik goed op kan blijven zitten.
Salapio, jammer dat het weekendje weg beetje in de soep is gelopen door het slaap-drama....Het ging juist al een hele tijd zo goed, zonde... Je hebt al een hoop zelf geprobeerd of preventief gedaan en een paar tips gekregen van andere meiden. Snap wel dat je het even niet meer weet. Is Mirre verder wel weer goed te spreken overdag en niet meer ziekjes? Jammer dat je vanochtend er niet bij was....Was heel gezellig en misschien hadden we je wat kunnen oppeppen! Nelly, wat een verschil met Evelien en nichtje zeg....Annabel gek van dozen. Senna vindt het ook geweldig om zich in te verstoppen! Hoop dat je snel weer wat 'orde' in je koppie krijgt door met een psycholoog te praten. Dee, grrrr alle tekst weg...
Vanmorgen waren dus Sanneke en Niels op visite. Het was weer enorm gezellig. Niels is een lekker ventje. Leuk om te zien dat Senna en Niels op verschillende gebieden anders ontwikkelen. Sanneke, Senna heeft het boekje al helemaal bekeken en de plaatjes benoemd. Ik ken bijna alle leidjes die erin staan, dus ik kan mijn zangstem weer even smeren!
Ik was vanmorgen al vroeg wakker met Senna. Nadat ik weer even lekker gespuugd had (helaas nog steeds een paar ochtenden in de week) bedacht ik dat ik de badkamer gelijk wel even kon soppen. (bad, wastafel en vloer) Had ook al het hele huis gestofzuigt voordat Sanneke kwam en net een wasje erin gedaan, dus nu relax tijd voor mezelf. Vanmiddag even naar de stad. Broekje terug brengen en mijn bestelde broek passen en kopen.
Olga en Sanneke...fijn dat jullie het gezellig gehad hebben! Salapio...balen dat het zo gegaan is meid! Miep...succes straks bij de gyn... Nelly...leuke foto's! Hier gisteren de pretecho gehad...en we weten wat het geslacht is....maar houden het voor onszelf... durf het hier ook niet te plaatsen i.v.m. meelezers... maar alles was goed en het is een mooi kindje...( al zeg ik het zelf)
dianne, knap van bas! salapio, balen dat het niet zo leuk was. en ik snap je twijfels over het logeren met kerst icm 8 mnd zwanger zijn. nelly, leuke foto's en wat lijkt evelien onwijs op annabel zeg! En ik hoop dat je schoonzus niet stiekem meeleest olga, HI! lang niet gezien! De minimeeting was alleen van olga en mij hoor, er was niemand anders (beh. niels senna en nicky) arka, misschien heb je hele dunne adertjes die snel knappen??? even de volgende blz lezen
Dee, balane als je tekst ineens weg is he. loesie, leuk dat jullie het weten, als je het kwijt wil... mag je rustig pben hoor (hoezo nieuwsgierig sanneke) olga, niels heeft nog lekker zn broodje (half) opgegeten en na een poosje kletsen lijkt hij in slaap te zijn gevallen. Moest ook wel ff wat verwerken natuurlijk! En lekker suf, ik had mn fototoestel nog mee... dusssssss
Sanneke, de poes heet Nikki, maar de schrijfwijze hoor je niet als je het uitspreekt he! Senna was het ook wel zat van alle indrukken en het beschermen van zijn speelgoed haha!
heej lekker ben jij, me berispen over een ck!! ik wou de anderen nieuwsgierig maken met Nikki, wie dat nou weer was Hadden we vorig jaar ook een keer gedaan bij onze minimeeting, weet je nog?
Goedenmiddag dames.. Wat een heerlijk weer is het zeg! Lekker de winterjas aan, sjaal om en fietsen maar! Al lekker even op de fiets naar het dorp geweest.. make-upjes gehaald en een puzzel voor Esmee.. Ze snapt er helemaal niets van haha... Wel druk aan het oefenen.. ze vind het wel leuk dus dat scheelt al weer. Miep.. 30 kilootjes.. ach eitje!! Wat ga je doen dan.. WW?? Je geld in een oude sok is i.d beter.. Er zijn genoeg mensen die heel wat centjes thuis in een kluis hebben..Vind het niet zo gek! Lief dat je mams de douche lekker komt soppen! Wel fijn als je dit strax allemaal weer zelf kan doen he?? Succes bij de gyn! Johanna.. zo zwaar lijk je helemaal niet! Verslaafd aan het paardrijden.. Hoe vind Danielle paarden? Loopt het op het werk niet zo lekker?? Dee.. Dirk.. ja.. wat moet je er van zeggen.. kan geen hoogte van die man krijgen! Ben jij er al uit wat je doet met het bed? Wat knap dat Estelle op het potje heeft geplast.. Dianne.. wat goed van Bas zeg! Heb jij voorkeur voor een plaats, dag, tijd voor een meeting? Sam.. complimentje.. graag gedaan hoor! Lief dat je man zijn brandweeravond heeft afgezegd voor jou! Maakt dan al weer een hoop goed he? Lekker dagje met je mannetje.. Nelly.. vervelend dat de wachttijden bij de HA altijd zo uitlopen en i..d .. ben jij geen mens??:x Fijn dat de dienst allemaal goed verliep. Nichtje is i.d. flink! Esmee was ook altijd erg flink maar ook lang dus ze kon het wel hebben.. En je schoonzus een rollade ** proest** Salapio.. wat vervelend voor Mirre en jullie dat slapen zo'n drama is.. Wat te doen.. Niets forceren en vooral niet laten huilen.. Ik denk ook dat het een stukje angst is.. Andere geluiden/ lucht.. Wij laten Esmee altijd eerst in de kamer waar ze slaapt spelen zodat ze er een beetje aan wend.. Maar ik moet zeggen dat Esmee ook geen moeilijke slaper is bij een ander.. Jammer van het weekendje met kerst maar ik zou dan gewoon overdag gaan en s'avonds weer naar huis. Ninien.. JOEHOE!!! zou Nina het door hebben?? Merk je dat een goede nachtrust voor haar ook prettig is? Arka.. wat vervelend dat ze op het werk zoveel van je vragen.. Frederike..Gave site!! Hebbe hebbe hebbe hahaha.. Als je nog meer leuke links hebt graag! Olga.. 65 kilo.. dat woog ik toen ik bij 15 was haha.. Hoe lang ben je?? Heb een paar jaar terug 72 kilo gewogen en iedereen vroeg of het wel goed met me ging.. Past dus toch niet helemaal bij mij! Loessie.. fijn dat alles goed was.. En leuk dat jullie weten wat het wordt! Ben benieuwd.. Mocht je het kwijt willen pb staat open! Sanneke.. leuke gehad bij Olga.. enne?? Wie is nicky?? *** Strax een paar uurtjes werken tot half 10 .. morgen vroeg samen met zijn zusje bij mijn mams op de koffie! Ik zei toen ik Esmee naar bed bracht dat ik ging werken en ze zei toen: Oma?? Ze legt die link al.. vind dat zo knap..