Sanneke.. flauw.. Olga.. weer?? Heb vorige week donderdag voor het laatst gewerkt dus heb ook wel even zin om lekker bezig te zijn! Frederike.. heb jij de velours strijk applicaties wel eens gebruikt? Blijft dit echt zo goed plakken?? *** de reclame voor het nieuwe programma van de frogers ( dat liedje ) is er op.. Vind het zo'n leuk gezin!
Olga.. het is ook erg fris he?? De verwarming staat hier op 20.5 en het is 21 graden binnen.. heerlijk!
Judith, o joh...bijna een week vrij geweest dus...Ja dan mag je wel weer even flink gaan bikkelen ha ha!
hahaha, Sanneke ik lees je berichtje en er staat Senna, Niels en Nicky.... ik denken huh, huh?! lees ik verder...heet olga haar poes Nikki...hihihi Olga Nicky is naar je poes vernoemd.... Sanneke, als je het wil weten wil ik je wel PB en hoor
het lijkt zo of ik de hele dag online ben....ik klap vaak mijn toppie dicht nadat ik hier gelezen heb...maar dan blijft mijn naam dus staan.hhmmm Kijk geslaagde minimeeting lees ik! leuk judith nee op het werk is het een beetje een rommeltje...niet voor mij persoonlijk hoor...en nee ik lijk mischien niet zoveel te zwaar maar dat komt omdat ik zo lang ben Arka meid rustig aan doen hoor!! aan jezelf denken *kijkt streng* ga zo naar mijn dinnetje toe..eff langs de action en dan dani ophalen...
voor de geintresseerden onder ons... heb 3 fotootjes van de pretecho op mijn hyves gezet! ik ben ervandoor!
Johana.. oh, gelukkig niet voor jou! Veel plezier bij je dinnetje! Olga.. mijn ideale gewicht is zo tussen de 75 en de 78 kilo.. Maar dat heb ik maar uit mijn hoofd gezet.... De cavia's niet laten verhongeren he!
mamavesmee hoe groot was jij? Ik ben 1.85 en ik weeg nu alweer 77 kilo. Qua gewicht hoeft er bij mij dus niet veel af, maar ik moet wel nodig wat aan mijn buikspieren gaan doen ha ha. Ik ga nu even strijken. We zijn net even naar het centrum gelopen en de hond uitgelaten en nu ligt Semm heerlijk voldaan te slapen in de kinderwagen. Nu maar even aan het werk. Straks om 17.30 uur Lynn ophalen. Vanavond ben ik wel alleen, maar Lynn is vaak zo moe na een dagje bij de oppas dat die er om 7 uur echt wel in ligt. Ik spreek jullie snel weer. Meiden ik wil ook zo graag een keer mee naar een meeting. Wanneer gaan we weer? Ik regel dan gewoon een auto.
Nou dames schrik niet .ik ga reageren hahaha (ik doe het uit mijn hoofd dus vergeet ws heeeeeeeeeeeeel veel ) Ninien wat heerlijk dat Nina nu beter slaapt ! hmmm lijkt mij ook wel weer eens wat een hele nacht slapen MvE kijk ook ff op www.fournituren.nl en www.deknopenshop.nl zelf trouwens geen ervaring met de applicaties krijg zelf ook helemaal de kriebels om weer te gaan naaien mijn moeder heeft nog een industriemachine over misschien die maar eens even hier neerzetten gelukkig zit het gordijnenatelier van mijn moeder hier nog geen 5 minuten vandaan dus opzich kan ik zo aan het werk vroeger hadden wij een stoffenwinkel en daar zijn ook nog veel stoffen van over (mijn moeder kan niets weggooien ) hmmmm maar eens even gaan bedenken wat ik binnenkort eens zal maken Olga dank je voor het complimentje vond mijn banner ook wel schattig zo wij hebben laatst ook een spiegelreflex camera gekocht dus kan nu zelf ook mooie plaatjes schieten (eerst leenden we m altijd van mijn zwager) Sanneke en Olga leuk dat het gezellig was ! Miep he ga jij eens ff bevallen Dee wat een mooi meiske is Estelle heerlijk weer was het he ik heb ook lekker gewandeld met mijn mams, Rubin en Bente Loesie he bah das niet leuk van je moeder L wat een mooie echofotos zeg ! mooi rond koppie en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het wordt Dianne zwaaaaaaaaaaaaaai Sam hier is Rubin ook extra ondeugend als ik net met Bente bezig ben zucht .. Lindy, Arka en Gerda knuffel voor jullie Sanneke hahaha wat grappig dat Niels zelf al vroeg of ie in de gang moest titte Johanna ff lekker rustig aan doen meid ! t wordt straks nog druk genoeg Nelly fijn dat de doopceremonie mooi was enneuh was een muts bij de HA zeg ! zoooooooooooooooo ik dacht dat Bente een spekkie was hahaha mooi meiske is Evelien trouwens Salapio ach wat jammer nou dat Mirre niet kon slapen daar lastig hoor helaas geen tips voor je en jij ook nog eens niet lekker knuffel ! Lijnen doe ik niet aan (is ook niet nodig trouwens) was bij Bente ook de extra (waren er maar 8 trouwens) kilos binnen een paar dagen kwijt wel ga ik donderdag een proefles bodybalance doen je kan wel zien dat ik net 2 kindjes heb gekregen (vind ik zelf) dus ff de boel weer strak trekken Puzzelen wat een wonderkindjes hier zeg ! ben blij dat Rubin eindelijk puzzle kan zeggen of is het nou gewoon puzzel hmmmm Potje/wc wauw wat knap zeg ! (Bas, Estelle en Senna toch ?) zie dat Rubin echt nog niet doen laatst had ik per ongeluk de wc deur open laten staan en stond meneer heerlijik met zijn handjes in de pot te roeren als Rubin trouwens een windje laat roept ie wel heel hard POEPIE en vaak perst ie er expres nog een achteraan haha..is toch ook een soort van beginnetje (bewust worden van) PPT wie heeft dat uitgevonden trouwens ? pfffffffffff Nou dit was het weer even voor nu hoop dat mijn kiddies nog ff slapen want dan kan ik nog ff gauw douchen zit nog in mijn huispak hahaha hoe bedoel je huismoeder
fredje, mooie banner. Ik moet hard lachen om je potverhalen. Hier nog zo'n mannetje. HIj zegt wel poep als hij poept of net gepoept heeft en wil ook graag af en toe op de pot zitten en doortrekken, maar vervolgens stopt hij haast zn hoofd in de pot om naar het beetje water te kijken leuk he om bezig te zijn met een hobby. Ik ben dol op haken, maar als ik iets bijna af heb heb ik de neiging me op iets nieuws te storten.