December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    maartjeh...lekker ding hoor die meid van jou !...al wat meer duidelijk over eventueel verhuizen ?...staat nog steeds een leuk huis te koop hier in de straat ( mooiste straat van Oosterwolde ;))

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loessie....ik had je al een pbtje gedaan...maar ik wacht met smart..:D
    Je kalender klaar!!! leuk!! is het een verjaardagskalender of een jaarkalender?

Arka..dus echt rustig aan gaan doen meid!!!!fijn dat met beebje alles goed was!

Misskeita..spannend hoor wat er nu komende tijd gaat gebeuren!!

Maartjeh...lekker ding is t toch!:)

Fredje..wat een gaaf bed!!8) super!! hij moet er natuurlijk nog even aan wennen hè...

3. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    miep...ja dat is ook zo...maar dat ie er zelfs van moest spugen vond ik wel heel sneu...bedje staat al een poosje in zijn kamer...maar goed tot nu hoefde hij er nog niet in te slapen...we laten het ledikantje nog even op zijn kamertje staan en blijven gewoon proberen...moet Bente nog maar even volhouden in het wiegje ;)

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Fredje...ja t is ook wel sneu hè..:(.maar misschien gewoon eens proberen met t middagslaapje..
    Het is natuurlijk ook wel een overgang hè..maar zal vast wel goedkomen..
    ach en Bente moet maar even een beetje dubbelliggen..;)

ik ga lekker in bed nog even tv kijken..trusten allemaal!!;)

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zo ik had bijna afkickverschijnselen..;)
    We zaten even een paar dagen zonder internet, sinds vanaaf kunnen we weer online, Yipee!
    Morgen maar even een poging doen om bij te lezen want ik loop gigantisch achter..8)

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Goedenmorgen,

Maartjeh wat een leuke foto! *zwaai charlotte*

Fré vervelend dat hij er niet in wou slapen....de aanhouder wint?! maar lastig is het wel.

Dee fijne vrije dag!

Ess good to see you back...jij schiet ook al mooi op, hoe voel je je meid?

Miep al aan het bevallen?

Hier wel redelijke nacht gehad..op een gegeven moment kan ik gewoon niet meer liggen van de bekkenpijn maar ja...alles voor het goede doel zullen we maar zeggen... :D

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goeiemoggel!

Essebes..meid je bent weer online!!!gelukkig!!:)
    Hoe'st ermee?

Dee...ze gaan niet sneller over op een ks als anders..dat doen ze pas als er gevaar is voor kind of moeder...tenminste..zo wordt dat dan gezegd..;)
    Ben benieuwd naar je creaties...wel foto's maken hè!

Johanna bijna verlof meid!!heerlijk!!
    en ik ben nog niet aan t bevallen hoor....

Ik was al druk met de was...en Mika loopt al te brullen..dus ga gauw naar boven....tot laters..;)

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    NINIEN, brrrr ... nachtje wegbrengen?! Kweenie hoor, heb liever dat ergens anders slapen mét ons goed gaat. Uit logeren vind ik sowieso maar niets ... mja ... zal misschien toch moeten met de bevalling ...
    Wat super dat de nachten zo goed gaan. Heerlijk ook dat uitslapen!

NELLY, Mirre slaapt al maanden overdag niet meer in dr bedje ... dus dat is geen optie. Bij mijn schoonouders heeft ze sowieso nooit in dr bed geslapen (die gingen altijd al verplicht wandelen met neef dus namen Mirre dan mee). Die kregen haar de laatste keer ook savonds niet in slaap. Mn moeder wel trouwens. Die gaat binnenkort weer hier oppassen, hopelijk gaat dat weer gewoon goed. En dat logeren dat komt wel. Liever eerst goed slapen in een vreemde omgeving als wij er zijn. O ja ... dat kamers leren kennen doen we ook, is geen probleem. Ze vindt niets eng (dan) ...

ARKA, in principe hebben kindjes geen last van stress. Tillen kan in principe ook gewoon. bruinverlies heeft eerder te maken met kleine wondjes in je baarmoedermond/vagina. Dus niets aan de hand hoor. Ik zou echt proberen je niet te veel zorgen te maken hoor meid! Hmmm ... heb nog nooit gehoord dat bruinverlies slecht zou zijn ... vreemde dokter hoor. Er zijn vrouwen die hun hele zwangerschap een beetje bloeden ...

DEE, knap van Estelle!

KILO's, hier nu bijna 5 kilo erbij ... woog voor zwangerschap 59,5 :D ... dat wil ik wel weer na de bevalling ;) (zonder lijnen trouwens ... dat is echt niet mijn ding) ... ik ben volgens mn paspoort 1.67 :D

OLGA/SANNEKE, leuk dat het gezellig was!

OLGA, niet te druk doen hoor!

LOESIE, fijn dat het allemaal goed was en leuk dat jullie het geslacht weten ... ben benieuwd ;) (jaaaaa PB!)

JUDITH, tja ... ben ook niet van het laten brullen in vreemde omgeving, maar misschien is dat wel de enige andere optie (of nooit meer weekendjes weg met het gezin ... en dat zou ook behoorlijk bagger zijn: we zijn eigenlijk gewend 3-4x per jaar een weekendje weg te gaan - Wadden oid).

POTJE, Mirre gaat voor het slapen gaan altijd op de pot. De eerste twee keer op geplast daarna niet meer. Gisteren had ze er wel geduld voor, maar uiteindelijk kwam de glazige blik terwijl ze stond: enorme plas op de badmat :D ... hier ging ze nog even lekker met dr handjes op petsen :D ...

FRED, mooie meid! En broer mag er ook wezen :)

HOBBY's, heb ik niet ... ook geen geduld voor ... (ben ook niet zo goed in dingen leren, wil het meteen perfect kunnen), heb wel een mooi fototoestel, dus probeer m vaak mee te nemen en dat lukt zeer matig ... *schaam* ... verder hou ik helemaal niet van gepriegel ... maar zie wel uit naar lekker knutselen met Mirre (wordt dat gewoon mn hobby ;)). Ben wel gek op lezen en wandelen ... maar zie ik niet als hobby. Heb een blauwe maandag veel getekend ... was echt praaaaaaaachtig :D

GERDA, knuffie voor jou!

HARRY, hup manneke, lekker met het koppie naar beneden!

MISSK, vreemd hoor dat ze bloeddruk meten in de wachtkamer ... Bloeddruk was nu acceptabel?

MAARTJE, lieve foto van Charlotte!

ES, fijn dat je er weer bent

JOH, vervelend van je pijn!

Ik denk dat ik achter het probleem ben gekomen ... De eerste avond ging Mirre goed slapen. gewoon als thuis. Ze werd wakker van de enorme kraaktrap waar haar kamertje aan grensde (sowieso lag ze in een zeer onstrategische kamer: begin vn de gang). Normaal zou ik haar even troosten en weer in bed leggen. Brullen = pech voor de kabouters. Maar goed, nu lagen er verderop 2 kindjes te slapen (soort van), dus dan doe je dat niet. Mirre mocht feestje bouwen. Ik denk dat ze gewoon heel goed gebruik heeft gemaakt van de situatie. Wellicht is de les gewoon: niet meer in een huisje als we Mirre niet kunnen laten brullen. De eerste avond thuis heeft ze een half uur gebrult. Gisteren 2 minuten. Dus ze leert snel ...

Volgens mij zit Mirre ook in een soort ontwikkelsprongetje. Ze kletst zoveel, maakt zinnetjes, papegaait etc. Ze eet niet tot nauwelijks ... tot grote wanhoop van Jan, die kan daar echt niet tegen. Verder is ze heel lief en gezellig. Vanochtend legde Jan haar even naast mij in bed en ze heeft minimaal 15 min heel lief tegen me aan gelegen, met haar handje over mn wang liggen aaien *snik* ...

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En mn lijf wil echt niet meer wat ik wil ... Gisteren wandeling gemaakt, nog geen uur ... pfff ... de laatste 5 min waren echt hel. Heb toch het vermoeden dat ik misschien wel last heb van mn bekken. Dinsdag maar eens vragen bij de VK en wat mij betreft direct doorverwijzen naar therapeut voor oefeningen ...

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vannacht bijna een uur wakker gelegen vanwege buikkrampen. Eerst sloeg de schrik me om het hart: dacht echt dat het weeën waren, maar na even rustig wakker te zijn geworden bleken het gewoon mn darmen te zijn ... en val dan maar weer in slaap ...

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Even snel een kus voor iedereen....

Kom misschien vanmiddag reagren; ga nu naar de koeienmarkt met Senna!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel plezier Olga!

13. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hey salapio

jah hij had het over dat he de vliezen kwetsbaar maakt als het langs de vliezen loopt of zo... begrijp het allemaal niet zo goed.
    mag wel over drie weken als terug om beebje nog eens te zien!
    xxxxxxxxx

14. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    kus tergu olga!!!
    xxxx

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hallo allemaal,

salapio, lekkere kletskous. kan me voorstellen dat je schrikt als je buikkrampen hebt! En lief hoor,d at ze je ging aaien. Ik geniet ook altijd enorm van liefdesuitingen van Niels (spaarzaam...). Ik vind dat ze nu sowieso veel kunnen onthouden wat wel en niet mag. Niels gaat altijd heel erg langzaam de trap op en blijft heen en weer rennen in de hal onderin de flat. Eergister was ik er pissig om geworden omdat hij steeds wwegrende als ik zei dat ie moest komen. Dus ik had hem een uitbrander gegeven en onder mn arm genomen en gister ging hij gelijk mee :) En aan tafel probeert hij steeds uit zn stoel te klimmen, als jan dan heel streng zegt: ZITTEN! doet hij dat meteen :)

olga, veel plezier op de koeienmarkt.

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Hier begon danielle gister ineens slaap kindje slaap te zingen....de eerste twee regels helemaal foutloos (en daarna een beetje een rommeltje) en toen ze de trap op liep telde ze tot 10!! (tot op heden gooide ze alles nog wat door elkaar).....echt die peuter van me gaat zo hard weer ineens!

17. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    goedemorgen!

Hier een prima nacht achter de rug ( gelukkig) maar Nicky was om 6 uur klaarwakker en wou een moodje eten ( = broodje eten)
    beetje vervelend aangezien in ten eerste ABSOLUUT geen ochtendmens ben en ten tweede omdat ik vanavond tot 23.30 moet werken...
    ga er vanmiddag ook maar effe in denk ik....

de hele morgen al een keiharde buik...gisteren ook al de hele dag!
    ppff...

Johanna...knap hoor, tot 10 tellen en de eerste 2 regels foutloos zingen!

Miep...nog steeds niet aan het bevallen meid?!

Salapio...oei dat was effe schrikken vanacht...
    en idd...kom dan maar weer eens in slaap!

Olga...veel plezier op de koeienmarkt!

Gerda...dikke knuf voor jou meid!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pfff...ben weer terug. Wat een drukte toch altijd. Eigenlijk zie je amper van alle kramen die er staan omdat je alleen maar met de stroom mee loopt. Heb dan ook zeker niet het hele gebied doorkruist. Wel gezellig met twee vriendinnen en kindjes op de kermis geweest. Wat een lawaai daar zeg...maar Senna vond het super leuk en stond lekker te swingen en is in de draaimolen geweest.
    Later kwamen we nog meer vrienden met kindjes tegen, dus even bijgekletst en nu zijn we weer thuis. Senna eet een banaan en gaat zo lekker slapen. Vanavond erwtensoep eten bij schoonouders en gerookte paling. Maar dat laatste verdwijnt echt niet in mijn mond hoor, bleh....
    Als Senna op bed ligt even reageren...

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio..ook al last van de bekken..bah..volgens mij zowat iedereen hier nu of niet? zou t dan toch aan de 2e zwangerschap liggen?;)
    Idd verstandig gelijk vragen naar fysio hoor!!
    Gossie en dan zo midden in de nacht wakker worden..tja dan slaap je niet lekker meer hè..

Loesie..verstandig meid..neem een lekker dutje vanmiddag!!
    En werkse vast voor vanavond!

Olga…gezellige morgen gehad!!leuk!!
    Tja zoiets is eigenlijk altijd te druk hè…

Hier kwam mams even..en we zijn even naar de action gereden..kan daar voor de deur parkeren..
    Dus dat ging nog net..even wat anders als die muren hier van binnen zien..;)
    Ga zo Mika even op bed leggen…

20. Salapio das schrikken, maar gelukkig waren het je darmen...

en ik bedoelde met een nachtje uit logeren,natuurlijk wel bij iemand die ze goed kent, en zodra ze het op een gillen zet gewoon weer ophalen...

Loessie, leuke pretecho gehad... en lekker even dutten vanmiddag.

Olga ...leuk naar de koeienmarkt..en de kermis! En Senna vond de draaimolen zeker wel cool?

Miep...Jammer dat ze ze je niet inleiden, maar ja kans op scheuren is ook nie fijn!
    Harie moet gewoon lekker snel komen, dan kun je ook weer lekker alles zelf soppen en zuigen:D
    Nog iets leuks gekocht bij de Action?

Arka... maar lekker rustig aan doen meid!

Ess... Eindelijk uitgeklust meid??

Sorry als ik iemand vergeten ben:)

Nou die kleine kip heeft ons weer lekker gemaakt met 2 goede nachten, maar afgelopen nacht was het bagger;)
    Van 1 tot 3 uur liggen klieren.. en Jan moest om 4.15 opstaan..
    Maar goed vanavond weer een nieuwe poging, ik denk dat het gisteren gewoon veel en veel te druk voor dr is geweest.

En daarbij is ze echt vreselijk verkouden, en is ze gisteren gevallen en heeft een kapotte lip, dus ze kan ook niet lekker op dr speentje sabbelen en zuigen

En Judith , ik kan wel merken aan dr als ze doorslaapt dat ze nog levendiger en deugnietiger is dan anders:$:D

Deel Deze Pagina