Olga....een gezellige ochtend gehad dus?! en gerookte paling....hhhhhmmmmmm HEERLIJK! Miep...effe wezen shoppen bij de action?! superwinkel vind ik dat! Ninien...vervelend dat het bagger was vanacht zeg.... en Nina verkouden?! Nicky ook...vervelend is dat he?! ik zal straks nog effe uien kopen voor onder haar bed! ( heb altijd uien in huis, behalve als madammeke verkouden wordt...) Hier net effe een dutje gedaan.... heeft me niet echt goed gedaan moet ik zeggen... beetje hoofdpijn en de harde buik is nog steeds niet weg.... straks Nicky uit bed plukken en naar mijn paps... die past op vanmiddag! fijne dag nog allemaal!
Salapio, je gaat dus best netjes met de kilo's. Na Mirre ben je zonder lijnen tot onder je oude gewicht gekomen, dus dat gaat vast weer lukken. Even schrikken van de buikkrampen vanacht. Zeker als je er echt wakker van wordt, heb je gelijk even angst. Wie weet heeft Mirre in Duitsland inderdaad gebruikt gemaakt van de situatie omdat julie anders reageerden dan thuis het geval is. Miep, kan me voorstellen dat elk klein uistapje nu even fijn is hoor. Nog wat leuks gekocht bij de Action? Arka, wat fijn dat je toch regelmatig echo's krijgt meid. Maar alles gaat goed met de baby en dat bruinverlies moet je misschien maar een beetje proberen te negeren. Sanneke, wat voor leuks doe jij vandaag? Loesie, oei geen ochtendmens maar wel een dochter die een vroege vogel is. Hoop dat je vanmiddag nog even wat slapp kan pakken. Johana, wat grappig dat Dani opeens de volgorde van het tellen door heeft.
Loesie, is het wel verstandig om te gaan werken met die aanhoudende harde buik? Ninien, jammer van vanacht....maar ja je hebt al wel een paar hele fijne nachten gehad, dus het betekend wel dat Nina het kan. Misschien ligt het inderdaad aan de verkoudheid, laten we het hopen.
Hey Amber, volgende week ook weer even een weekje vakantie he! Of staat die al helemaal volgepland met allemaal leuke activiteiten met de kids?
Miep, bij mij braken de vliezen met 38.6 weken.... Ik hoop dat ik nu voor die tijd al bevallen ben eigenlijk! Met 38 en een beetje zou ik prima vinden.
Ninien..toch nog even een slechte nacht tussendoor..nou ja als dat voor een keertje is... Hopelijk vannacht niet meer.... Loesie oei kijk je wel uit met je harde buik!! anders ga je maar niet werken hoor!! Denk aan jezelf hoor!! en beebje!!! Olga..idd 38 en een beetje is nog te doen hè. maar ja vorige keer was Mika veel te vroeg..en nu zal ik wel overlopen.. Kan je niks van op aan..dat t hetzelfde gaat hè... Action..tja t blijft een heerlijke winkel...koop altijd wel wat... doekjes..pedaalemmerzakken...douchegel..nou ja jullie snappen t wel..genoeg rotzooi..
whoehoe Rubin slaapt in zijn 'poeh peg' !...nu snel dingen doen want ik weet niet hoe lang het gaat duren hahaha
Zo weinig mogelijk!! vanmorgen ff de stad in geweest met Niels. Ff mn lenzen wegbrengen en wol gekocht voor een sjaal voor niels. Nu wordt ie net weer wakker (beetje vroeg helaas...) en straks kkomt mn broer met mn neefje een bakkie doen! groetjes! ik ga nog gauw ff verder met de sjaal.
Sanneke, maar wel een gezellig dagje dus! Leuk zelf en sjaal maken, succes! Miep, de Action zit hier niet in de buurt, dus helaas.... Frederike, joehoe goed van Rubin. Hoop dat hij het nu door heeft!
Welkom mama van Zahara! *** Heb tijdens het slaapje van Esmee 2,5 achter de naaimachine gezeten.. Heb een tuniekje af gekregen! Tada!!
mama van zahara welkom...gezellig judith wat heb je dat leuk gemaakt!!!! *jaloers* super zeg fré jeuj gelukkig dat rubin slaapt hopelijk blijft het nu gewoon goed gaan. sanneke aan de brei...meiden knap allemaal hoor. Hier is mijn paps weer druk in de tuin hij gaat het gewoon afkrijgen vandaag..ben zo blij met hem. Ondertussen ben ik met mams en dani wat boodschapjes wezen doen....niets bijzonder hoor..maar ben helemaal gesloopt...maar de lasagne staat in de oven en het wachten is op manlief dus het komt goed
Wow, wat een mooie naai-creatie! Krijg (bijna) zin om ook een naaimachine aan te schaffen. Geweldig! MamavanZahra: welkom! Zie dat je ook zwanger bent van de tweede (zoals heeeeeel veel dames hier op dit moment). Wanneer ben je uitgerekend van de tweede? *** Vandaag geslaagd voor winterlaarsjes voor Hannah. Het was helemaal geen drama, dus me weer druk gemaakt om niets. Madammeke heeft inmidels maat 26 . Ze heeft erg lastige voeten: breed en met een hoge wreef. Volgens dame in de winkel was een halfhoog laarsje met veter en rits daarom het beste geschikt. Dus die heb ik me aan laten smeren. Ze loopt er in ieder geval prima op.
Ess.. wat vervelend dat je internet het niet deed.. Wordt daar altijd erg kriebelig van! Dee.. en? Hoe zijn de cupcakes geworden? Salapio.. Ja, nooit meer een weekendje weg is ook zowat? Hopenlijk komt DE tip nog voorbij? Wat een schoon meisje is Mirre toch.. petsen in Urine??!! Heb je foto's van je schetsen? Lief dat Mirre nog lekker even bij je in bed heeft gelegen. Mirre is zich dus lekker aan het ontwikkelen.. wat worden ze groot he? Heb je nog een mooie buikfoto voor ons? Olga.. wat leuks gekocht? Paling is jummie! Johana.. wat lief dat Danielle, slaap kindje slaap zing! Loessie.. doe je wel een beetje rustig aan meid?? Miep.. waren de muren bij de action mooi? Ninien.. dus nog ondeugender overdag.. Maar jij kunt het nu vast beter hebben! Frederike.. heeft Rubin lekker geslapen?? Sanneke.. hoever ben je met de sjaal gekomen? Mama van Zahra.. vertel eens wat over jezelf en foto's zijn natuurlijk altijd leuk! Johanna.. lief dat je paps de tuin mooi maakt.. Groots project? Oh.. lekker lasagne! Misskeita.. lekker geshopt met je meisje! Ben benieuwd naar de link.. Hoe gaat het nu verder met je? *** Thanx voor de complimentjes over het tuniekje! Ga strax bezig met een zwart tuniekje met een zwart boerenbont blokje en gouden lintjes etc.. Maar dan een overslagmodel! Esmee is zo'n clowntje op het moment.. Ze vind het geweldig als je scheel kijkt.. Ligt dan helemaal in een deuk.. Verder is ze vreselijk bij de hand. Vanmiddag in een winkel kreeg ze een ballon en zei: dank.. Ben dan best wel trots! Nog even een foto van het tuniekje zonder Esmee!