zwaai zwaai! sorry ik kom af en toe kijken of er al babynieuws is van miep maar verder geen tijd om te reageren. herfstvakantie van manlief en we hebben een heel afwerk-lijstje volgende week is ik er weer!
Nannaf.. succes met je lijstje! *** Ga even lekker douchen en dan de afwas doen! Vanavond nog even lekker freubelen en bankhangen.. misschien dat ik nog even kom gluren!
Esmee, gaaf hoor, tuniekje! Johana, ik brei niet maar haak. Ben inmiddels op +- 50 cm, maak er ook een muts bij. En lekker, lasagne!! nannaf, lekker dat Jan herfstvakantie heeft. geniet ze! mama van zahra, welkom en let maar niet op die flauwe meiden hier met hun woordgrapjes En idd, vertel es wat meer over jezelf. ninien, moet altijd grijnzen als ik jouw banner zie. verder weekniet meer. vanmiddag was mn broer hier dus met neefje. Was heel gezellig en niels en hij hadden de dikste lol (en de grootste strijd om speelgoed soms). Ik zei tegen mn broer dat het lijkt of NIels weeer een stapje verder is in zn eigen wil en het proberen ervan. Nevie had precies hetzelfde! Geinig dat die 2 zo gelijk op gaan,
Fredje...en hoelang heeft Rubin geslapen? Sanneke..lekker aan de brei!!leuk!! mamavanzahra..welkom!! Judith..Wauw!! Echt Super zeg!!! dat heb je snel gedaan!! errug leuk!!!8) en of de muren van de action mooi waren? eigenlijk geen idee Johanna je paps lekker aan t werk in de tuin!!fijn!! Misskeita..wat fijn dat je geslaagd bent!!ben wel benieuwd welke t zijn geworden! nannaf..lekker aan t genieten van de vakantie! verstandig!! enne nog geen nieuws hoor.. Hier vanmiddag niets meer gedaan..gewoon lekker gerommeld met Mika.. Mams kwam weer eten brengen..dus dat was wel prettig!! Mika ligt er nu in ..maar is t er nog niet mee eens...
Heb net ff niels'haren geknipt, de tv doet dan wonderen. Alleen op een gegeven moment was hij het gekriebel in zn gezicht echt poepiezat en wilde hij echt uit de kinderstoel. Gelukkig was het toen ook klaar want dat ik had zn voorste plukje tot het laatst bewaard.Ik moet hem zooooooo vaak knippen, t groeit echt razendsnel.
Sanneke..wat leuk Niels lekker gespeeld vanmiddag!! en weer een kort koppie!!lekker!!! groeit best hard hè....hier nog zo'n eentje..
waarom groeit het wonderschone haar van Nina dan niet:x wat gebruiken jullie voor de mannen?? Dan gaat ik me dat ook eens halen
vind het zo apart om te zien, waar Nienke al een enorme bos haar had op deze leeftijd heeft Nina nog maar heel weinig... Jammer ik had nina ook wel een bos gegund
In de dierentuin nee hoor, hij werd al geboren met een kop vol haar en dat is altijd aanwezig geweest!
doeidoei ik hoop voor je dat ze vannacht lekker slaapt! niels is pas net stil, die moest geloof ik nog een en ander verwerken!