December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thanx

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha ninien! Haar problemen ja dat ken ik die van mij heeft vlas haar gelukkig groeid het nu een beetje!

zal straks naar bedje ben weer misselijk bleh.

Ess; Hoe ist meid? jij mag nu ook bevallen he? gaat snel allemaal zeg!

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    :) Ik had me voorgenomen om uitgebreid te lezen & reageren maar kreeg visite, dus ik maak me er vanavond weer even met een zwaai vanaf...:)

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Het is zo rustig op onze december mama's hyves...

missk: tnkx voor het accepteren, leuke foto's op je hyves!

5. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    zo hier ben ik ff heeeeeeeeel snel...vanmiddag heeft Rubin netjes bijna 2 uur geslapen ! :D...vanavond weer geprobeerd maar weer geen succes...er in gelegd...beetje gedold...ledikantje weer voor de opening gezet....ging allemaal prima...boekjes mee in bed en nog een klein lampje aan gelaten....na dik half uur hoorde ik hem nog (logisch natuurlijk met boekje en licht aan) keuvelen...ik met mijn domme hoofd toch ff kijken...nou ja toen was het dus huilen :(...en laten huilen doe ik hier nog steeds niet...dat werkt hier niet en ik wil het ook niet...slapen gaan moet leuk zijn en geen straf...nou ff eruit wat drinken en weer een poging maar nee hoor weer huilen...nou toen maar weer in ledikantje...we gaan nu de eerste weken alleen maar smiddags 'oefenen' en niks forceren...zoals ik eerder al zei slapen moet leuk zijn...maar goed hij ligt nu dus net.......en ik kan nu eindelijk met mijn luie poepert op de bank met de nieuwe viva mama :D...verheug ik me al de hele dag op ;)

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    GOedemorgen!

Dianne nog misselijk meid..jakkiebah!

Essebes..zwaaizwaai...alles goed?

Fredje..wat fijn dat Rubin smiddags al zo lekker heeft geslapen in z'n nieuwe bed!
    Nu gaat t savonds ook vast snel goed komen!!

Hier een slechte nacht...Mika is 5 keer wakker geweest en was aan t feesten..
    is ook weer verkouden..dus dat zit er vast achter..
    Maar goed..dan ben je zelf net weer vertrokken..en dan kwam ie weer..
    dus dat viel wel tegen met eruit gaan...maar ja..hij is nu nog aan t feesten..
    dus ga gauw de was ophangen en dan maar bekijken of ie er uit moet of niet...

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    oei miep dat klinkt echt ...blugh....zulke nachten moet je niet teveel hebben nu. sterkte vandaag dan maar!

Hier goede nacht gehad eigenlijk...kindlief had lekker gedold met opa en oma dus die is echt omgevallen. En vandaag mijn laatste dagje op het werk!!!! Vanmiddag naar de VK ik hoop dat ze naar me luisteren..of eigenlijk ze iets voor me kunnen doen. (luisteren doen ze wel ;) )

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..heerlijk je laatste daggie meid!!! :)
    en gewoon goed je zegje doen hoor bij de vk!!
    Wanneer moet je over naar de gyn? ik moest bij 36 weken toen over..
    Moet wel zeggen dat ik t wel prettig vind hoor..ook al ondernemen ze nog niks...gewoon veel meer controle...elke keer een echo en ctg's enz..

Hier is Mika toch weer even in slaap gevallen...ga m wel zo wakker maken..
    kom nou..hij mams wakker houden..en nu hij slapen..? dacht t niet..:D

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Miep, trek m d'r uit die Mika, had ie vannacht maar moeten slapen hoor hahaha :p ...waardeloos he die nachten..
    Liv was vannacht ook aan het spoken, ben er 4x uit geweest met haar, nu iets minder dat ze op zolder ligt, moet ik ook trappenlopen. Voor je gevoel zal jij nu best "over tijd" lopen he? Mika was er al 2 weekjes, bij 36w gehaald toch?

Johanna, Yes yes, laatste dagje vandaag! Ik hoop op een goed gesprek (en oplossing) met de VK voor je, vervelend als je met zulke spanningen rond loopt.

Misskeita, zit je nou voor te piepen joh! 8) Erg vervelend je hoge bloeddruk (stiekem wel lekker dat je iig niet over tijd ga lopen toch?) Ik reken er maar op dat er twee weekjes bijkomen.

Fredje, En genoten van de viva?

10. goeiemorgen!

Ess...goed dat je er weer bij bent meid!
    en geen lekkere nacht gehad, das balen.. weet er alles van ;)

Miep, jij ook al een slechte nacht gehad:(
    en oh gerum , mika uit bed plukken, terwijl hij lekker slaapt:D

Johana jij wel een goeie nacht...lekkerrrrrrr

Frederike...Rubin wil toch ech nog niet, ze moeten ook zo wennen...
    Hier is waarschijnlijk voor Nina het slapen wel een straf, want die huilt/krijst regelmatig:$
    Ik heb heus de aardige manier wel geprobeerd, maar die werkte he-le-maal niet

Dianne ...zwaai

Hier vanacht weer een goede nacht...7.38 vanmorgen, dus deze mama is blij..

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ninien, lekker dat je goed geslapen hebt!

miep en es, bal dus vannacht. hopelijk vannacht beter. Hier werkt Luuf altijd erg goed bij verkoudheid.

fredje, t lukt dus nog niet. hopelijk gaat het s middags goed. En als je het bedje er niet voor zet? misschien voelt het voor hem wel beangstigend dat hij er niet uit kan. nou ja, je zal het zelf wel weten ;)

hier prima nacht. ik heb jan niet eens weg horen gaan vanmorgen. en niels wilde er ook pas uit om 10 voor 8. Die zit nu met een appeltje naar de tubbies te kijken.

12. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    leuke cakes dee!

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    mve: leuk tuiniekje! echt knap!

14. idd hele leuke cakejes :)
    maar ik zie mezelf echt niet die barbapapaatjes freubelen..neuhhh ik laat nienke wel cakejes versieren;)

Waar is onze naaidoos eigenlijk??
    die zit waarschijnlijk al weer achter de naaimachine:D

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hahaha. jij vindt jezelf echt grappig he :D

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik moet er ook hard om lachen!!!

ow, ik moet nog 8 seconden wachten voor ik mag reageren. dat vind ik het allersufste van de nieuwe pagina.

ik zou vanmiddag met een vriendin en haar oppaskindjes van 6 en 8 (en niels) lekker het bos in, maar het is hier dik schijtweer...:( Gaan we maar naar de Ikea

17. was jij niet degene van de apekots:$:D

18. ik ga zo eens ff een filmpje upoaden
    Nienke mag proefzwemmen voor A
    Heb afgelopen dinsdag een beetje gefilmd

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ninien..:D achter de naaimachine met Esmee in de buurt.. Dat gaat het niet worden ben ik bang.. ;) Fijn dat Nina weer een goede nacht heeft gemaakt! Nienke dus al bijna afzwemmen.. hoe oud is ze?

Sanneke.. ME LOVE IKEA!:D

Miep.. dikke knuf meid! Je kunt de goede nachten nu wel gebruiken.. Hopenlijk slaapt Mika vanmiddag een lekker eind en kun je zelf ook eventjes plat!

Dee.. leuke cakejes zeg! Erg knap!

Nogmaals thanx voor de coplimentjes.. Esmee vind de strikjes op de schouder maar niets , kriebelt in de nek.. Dus nog even iets op vinden..;)

Esmee heeft een miep ochtendje .. alles is nee en huilen! Net dus lopend met haar de honden uitgelaten,laarzen aan en stappen maar! Buggy was helemaal een drama geworden..;)

Het is hier echt k*t weer.. Wordt een lange ochtend ben ik bang,,;)

Deel Deze Pagina