December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Tada!:D

Overslag jurkje , wordt ook zo aangetrokken dus geen geknooi met lintjes en knopen boven op de schouderbandjes..;)

Zat wel iets meer werk in dan het jurkje van gisteren..

Kom strax even reageren.. Eerst Esmee maar eens wakker maken.. slaapkoppie!

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zo ik heb net een pannetjes erwtensoep gemaakt, had ik nog nooit gedaan, is dus reuze simpel! Mjammie..

Liv heeft wel een beetje in de gaten dat ik wat minder mobiel & snel ben.
    Een rondje boodschappen in het dorp duurt nu echt 3x zo lang. Als ze iets leuks ziet wilt ze daar niet meer weg, ik heb de kracht ( & vooral de fut) niet meer om haar op te tillen of strijd aan te gaan.
    Dus we hebben een half uur bij het hobbelpaard gestaan, nog dik 20 min bij de pelikaan (ook zo'n hobbelapparaat) daarna nog 30 min bij de speelboot en toen konden we pas de AH in.
    Natuurlijk wel in de "auto"... yep die waar ze zelf in & uit kan klimmen..:D
    Ik heb dus ook veeeeeeel rondjes in de AH gelopen..
    Eenmaal voorbij de kassa was daar het speelhoekje (15 min...:p)
    Bijna de AH uit maar heeej daar stond een andere " auto" ...die moest ook even uitgeprobeert worden.
    Ik: "liv ga je mee?"
    Liv; NEEEEEE!!! klemt zich vast in de kar..
    Ik: nou mama gaat hoor..
    Liv: zwaait naar mama met een dikke glimlach..
    Ik: mama gaat echt weg hoor...tot morgen Liv...
    Liv: TOT MORGEN MAMA! :D

De twee dames bij de balie konden hun lach niet meer inhouden..

Ik heb haar maar ingefuisterd dat ze een snoepje kreeg als ze mee ging..:)

Toen ging ze mee naar buiten...moesten we weer langs het hobbelpaard...

Whahahahaha!!

3. MamavEsmee

Toch eerst maar even reageren!

Johana.. wat een super nieuws dat je een geplande ks krijgt! Fijn dat er naar je geluisterd wordt! Genietze van je verlof meid.

Ess.. hoe is het bij jullie? Foto's van de nieuwe zolder? Vervelend dat Je er vannacht zo vaak uit moest..

Sam.. huishouden laten liggen vind ik ook moeilijk hoor.. Doe het liefst 3x per dag stofzuigen.. ben allergische voor kruimels.:D

Dee.. lekker even bij huis wat kunnen doen! Hopenlijk niet te veel pijn van de fysio?

Ga nu echt Esmee wakker maken en dan lekker even een stuk wandelen met de doggies! Het is droog.. JOEHOE!!:)

4. schetig :)

graag 1 maal zwart wit geblokt en afgezet met een roze biesje :D

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Johanna: Joehoeeeeeeeee!!! En wat fijn voor je, ws een geplande ks. Geeft vast wel wat rust. En nu heerlijk genieten *doet gezellig met je mee*

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..heerlijk meid vakantie!! en wat goed dat Thomas mag afzwemmen!!!

Dee..Fijn dat de peut helpt!! en de cakejes lekker..jammie!!!!

Sam een lekker broodje gegeten en met de hond gewandeld..lekker!!

Sanneke..veel plezier!

Johanna...heerlijk meid verlof!! En wat super dat je waarschijnlijk een geplande ks krijgt!!:)
    Hopelijk ben je er nu ook zelf geruster op!!

Judith...wauw..super!! Wat goed zeg!! je bent echt een naaiwonder!:D

Essebes...wat een gevecht..kan me voorstellen dat je geen puf hebt om Liv mee te slepen..maar waarom zet je haar niet even in een buggy of winkelwagen?
    ik heb Mika nog nooit los meegenomen...scheelt een boel stress.:p

Hier heb ik Mika om half 3 wakker gemaakt..en hij is nu heerlijk aan t spelen..lees de boel overal neergooien..;)

7. MamavEsmee

Dee.. ik heb een tijdje bij de chiropractor gelopen.. De volgende dag was ik ziek! Misselijk en hoofdpijn.. Maar het uiteindelijke resultaat is er dan wel naar! Hier staat de verwarming ook altijd op 20.5 of hoger..;) Ben een echte koukleim

Ess.. Jummie.. erwtensoep!

Miep.. Mika goed te spreken? Na zijn vervroegde slaapje? Al 39 weken zwanger.. gaat goed richting de uitgerekende datum zeg.

Even lekker een frisse neus gehaald..

We eten vannavond.. Zelfgemaakte tomatensoep ( uit een pakje :p) met verse gehaktballetjes.. Daarbij heb ik nog gehaktballen gebraden.. Had geen zin in alweer aardappels.. Erwin lust geen pasta/rijst/bami dus erg saai ;) Gelukkig eet ik op het werk wel regelmatig iets anders en soms kook ik thuis 2 maaltijden.. Maar dat is zoveel werk.;)

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    johanna! wat heerlijk meid en waarschijnlijk toch een ks! fijn meid, nu genieten!

Mve: wat weer een mooie jurkje!

ess: stuur je me een pannetje! ;) heerlijk!

Hier zal het wel een pizza worden. Zo eerst met mijn mannen naar de kapper en dan ff boodschappjes doen. vanavond nog even met mannetje wat zakkelijk admin doen bah bah bah geen zin...

9. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Zo dames het is een wonder. Semm slaapt nog steeds en ik heb de zolder (Lynn haar kamer en het washok), onze slaapkamer en Semm (terwijl hij zo lekker in zijn bedje ligt te slapen) zijn kamer uitgebreid gepoetst en alles gezogen. Nu nog even snel de badkamer (is maar klein) en dan ben ik tevreden. De computerkamer is voor manlief. Er liggen allerlei papieren die hij zelf mag opruimen. Hij mag ook wel iets doen!

Morgen is Lynn er dus dan kan ik beneden aan de gang. Lynn helpt graag met poetsen ha ha.

Ess ik vind het wel kanp inderdaad dat je Liv los mee neemt naar de winkel. Ik heb Lynn altijd in de winkelwagen zitten of in de buggy. Lynn loopt gewoon weg en zegt dan ook nog gerust: Dag mama!! Als ik geluk heb zwaait ze ook nog even ha ha...

Nou ik ga nog even verder. Mijn schoonzus komt gezellig bij me eten. We eten heerlijk frietjes. Hadden we allebei erg veel zin in. Manlief is tot vanavond laat aan het werk. Morgenochtend heeft hij gelukkig vrij gekregen. Hij begint dan om 12 uur tot 23:00 uur.

10. MamavEsmee

Dee.. is i.d. erg lastig een man die zo kieskeurig is.. Eerder at hij ook geen pizza, burrito's of iets dergelijks.. Dat lust hij nu gelukkig wel..;) .. Gezellig aan de klets!:D

Sam.. lekker alles weer fris! Ja, die kleintjes slapen nu nog als je aan het poetsen bent.. Nu hoef ik echt niet stof te zuigen als Esmee op bed ligt..;) Gezellig dat je schoonzusje komt eten.. En morge vroeg lekker saampjes!

Dianne.. succes met de administratie! pizza.. jummie!:D

Esmee is K3 aan het kijken.. Ze moest heel hard huilen toen een liedje was afgelopen.. Kan dan echt verontwaardigd zijn.. Ze zingt & danst dan zo enthousiast mee!:D

11. MamavEsmee

Dee.. leuke avatar!:)

Filmpje van Esmee die aan het dansen is op k3.. Halverwege zegt ze.. mama ook!:D

mmm.. filmpje uploaden lukt niet..:(

12. MamavEsmee

Dee.. dat zie ik Erwin echt nog niet eten hoor.. Kreeft.. hou er zelf ook niet van! Jij ook een fijne avond.

**

Onze hyperactieve meid ligt op bed.. Pffff heb er hoofdpijn van.. Ben het filmpje aan het uploaden..Schiet alleen niet op..;)

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..wat een leuk filmpje!!!lekker ding is t toch!!!8)
    en ja hoor Mika was wel te spreken na z'n slaapje...gelukkig maar..
    idd alweer 39 weken..wat ver hè....ben benieuwd wanneer harry zich aanmeld hoor..

Sam..lekker joh dat je toch nog even wat kon doen!!
    en vanavond lekker tatjes gegeten..jammie!!:)

Dee..vervelend zeg als t zo koud is als je moet werken..

Hier ligt er eentje te kuchen in bed.....;)

14. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ik weet het, het bomenthema is niet meer bepaald origineel, maar toch wel een beetje trots presenteer ik jullie mijn crea-bea-resultaatje :D Kreeg het op mijn heupen door de opmeringen van de gyn afgelopen dinsdag. Ik moest gewoon aan de slag. Boom uit de losse pols op de muur geschilderd. 'T is 'm ook wel aan te zien, maar vond de behangboom en de muurstickers te duur...

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    sanx voor de lieve reacties :)

judith wat een leuk jurkje!! en wat een lief filmpje :D

amber fijn dat thomas mag afzwemmen.

ess kan me voorstellen dat het een hele opgave word om op deze manier boodschappen te doen :) oew lekker soepie...jummie

Dee ik zie dat je bijna aan het einde van de cyclus bent, wat spannend weer!

judioth wat een leuk filmpje :D

misk wauw wat mooi gemaakt...nou dat doet niet onder voor een behangetje of muurstickers...dit is veel mooier!!

hier lekker rustig avondje...lekker hutspot gegeten. Dani is onder de douche geweest en ligt in haar mandje (is direct in slaap gevallen) dus ga mijn man maar eff knuffen denk ik ;)

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @johanna

Geniet van je verlof meid !!

@MissK

Wat mooi is het kamertje geworden.
    En nu duurt het niet meer zo lange he ?

@ess

Ooei !! Dan ben je lang bezig met boodschappen doen.
    Die kleintjes voelen het ook feinloos aan he ?

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @johanna

Fijn dat je een geplande keizersnede krijgt !! Dat neemt hopelijk een hoop zorgen weg !

Zo nu ga ik snel House kijken

Iedereen een fijne avond
    XXXXXXXX

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Misskeita wat een gave boom zeg, tjonge wat hebben we hier toch een creabea's: jurkjes, barbapapacake'jes, bomen...er komt hier van alles voorbij...8)

Miep, tsja, ik vind het met de buggy net te ver lopen naar de winkels en wilde eigenlijk geen buggy meenemen, dacht Liv gaat toch in het winkelwagentje...en ach...Liv heeft weer wat energie verbruikt en lol gehad hihi...;)

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden, ik ben aan het bij lezen, maar het is zooooo veel.....

Judith, ik vind het tuniekje, op de strikjes na (ben geen strikjes mens), echt super leuk zeg! Zo knap dat je dat zelf doet. Je mag echt trots zijn!

Ninien en Sanneke, lekker aan het grapjassen geweest....

Deel Deze Pagina