December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    meiden wat hebben jullie veel gekletst!

heb niet alles gelezen hoor!

Johanna...lekker verlof meid...geniet ervan!

Judith....leuk tuniekje! knap hoor!

Missk...mooi die boom zeg....echt creatief!

hier alles prima!
    lig lekker op de bank tv te kijken!
    fijne avond allemaal!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JOHANA, knap van Daniëlle! En hoe was je laatste dagje? EN bij de verlos? Allemaal goed lees ik, super!

SANNEKE, Mirre leert geloof ik niet zo snel als Niels ... ze vindt het uitermate leuk om niet te komen als ik weg wil gaan oid. En je zou dan dr hoofd moeten zien ... eigenwijze porrel. Stem verheffen werkt ook vaak averechts bij haar, streng toespreken en uitleggen gaat meestal beter. Maar soms is mijn geduld echt op ... Niels weer lekker kort koppie ... Mirre is nog nooit geknipt :D

OLGA, leuk kermis en draaimolen! En nu voor zo'n 38 weken? Ik vond mijn bijna 40 ook wel prima :D

MIEP, uitje naar de Action ;) ... vervelend dat je zo aan huis gekluisterd bent ... En bah dan ook nog een slechte nacht ...

NINIEn, nog ondeugender dan normaal met lekker doorslapen :D ... hopelijk was het vannacht weer goed!

LOESIE, volgens mij ga jij soms wel over je eigen fysieke grenzen? Let je wel een beetje op jezelf met die harde buiken en hoofdpijnen ... hopelijk rustige dienst gehad en lekker geslapen!

FRED, heeft Rubin lekker geslapen in zn poeh peg? Middag wel, avond niet. En ben het eigenlijk helemaal met je eens wat betreft slapen moet leuk zijn en niet laten huilen ... maar bij Mirre betekent dat dat ze ofwel niet slaapt ofwel dat we de hele/halve nacht lopen te redderen ... en slapen leuk vinden ... ik begon slapen pas leuk te vinden toen ik in de puberteit kwam :D ... En zalig op je luie met een viva mama ... doe ik vaak in bad :)

JUDITH, foto is een beetje donker ... latere niet: het ziet er supercool uit! En foto's van mn schetsen?! NEVER :D (is echt freubelwerk ... ben vrij talentloos :D)

MISSK, Mirre heeft smalle voeten en een gewone wreef en voor haar waren halfhoge laarsjes met veters en rits ook het beste :D (maar door die veters kun je natuurlijk insnoeren of juist losser laten) ... en lief dat ze zich goed heeft gedragen :D. Ik vind de boom supermooi, mooier dan een sticker, want zellufgemaakt! Wat voor een kleur is de muur ... ook al mooi!

DEE, leuke cakejes! En rond de 20 graden is toch prima? :D

KREEFTJE, succes morgen en met het herstel!

ES, *proest* ... ik zie het voor me :D ... hier geldt de regel: eerst boodschappen dan in karretje en dat is nu gewoon geworden voor Mirre. Maar het geen puf hebben om te tillen ed is herkenbaar hoor. Alleen heb ik dan ook geen geduld :D ... hier werkt weglopen trouwens wel, maar ik loop dan ook echt uit haar zicht. Moet haar dan wel n de kladden grijpen als ze me komt zoeken, anders rent ze gillend van plezier weer weg :D

LOSLOPEn, in AH over algemeen niet, maar winkelwagenzitje vindt ze prima ... als we maar langs de kaasafdeling gaan voor een blokje kaas ... verder in de stad wel. Buggy gaat ze stampij maken en de rugdrager lukt mij niet meer :D. Maar gaat eigenlijk vrij prima. Soms gaat ze in staking (languit op de grond liggen en langs me heen kijken). Wel vermoeiend nu met die pens ... maar ook hilarisch: Mirre gaat ook echt op zn tuttenbellerigs in de kledingrekken zoeken :)

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ehmmm, beetje lastig voor mij....wil natuurlijk uitgebreid op iedereen reageren maar heb er echt de tijd niet voor. Maak ook steeds foute woorden, dus moet echt lekker lui gaan doen....

Ess, ik moest echt even lachen om je boodschappen perikelen met Liv! En Sanneke is inderdaad nog gezellig langs geweest van de week.

Johana, wat fijn dat je VK met de gyn gaat overleggen! Wordt je eindelijk echt goed gehoord! En nu genieten van je verlof!

Judith, aaaah die zwart witte is ook helemaal leuk!

Misskeita, superleuke boom heb je gemaakt. Echt een vrolijk kamertje!

Amber, geniet van je vakantie! En succes voor Thomas komende zondag!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden, ik kap ermee....ben helemaal gaar.

See you later!

Kussie van olga

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gisterenavond voelde ik mn knullie al wat minder dan normaal. Vanochtend weer, dus verlos gebeld en die is langsgeweest. Ze zei wel direct dat ze met deze termijn nog geen ctg doen omdat het niet betrouwbaar zou zijn. Maar ik was allang blij met even een doptone op de buik ;). Alles was helemaal prima. Dus ben wel gerustgesteld, voel kleine ook weer wat meer. Maar kan ook een overgangsfase zijn: andere houding, minder ruimte, ander bewegingsritme, meer/langer slapen etc.

Mn afspraak van dinsdag blijft gewoon staan en als ik wil mag ik even iedere week komen. Erg lief allemaal.

Mirre was vandaag ook weer superlief ondanks het buttweer en mijn staat: naast dat ik ongerust was, voelde ik me ook niet opperbest. Veel pijn in mn rug :(.

Mirre vond eerst de verlos maar eng, maar toen ze eenmaal bezig was erg interessant en zelfs leuk. Ze was wel heel erg moe, dus het gedag zeggen had ze weinig zin in. Totdat de deur dicht ging ... toen begon ze te roepen: melau kus! (mevrouw kus). Mja ... die was al verdwenen ... Klein drama. Snel gaan wandelen, na klein verzet in slaap gevallen en dat ruim 1,5 uur volgehouden. Voor Mirre onwijs lang.

Verder kan ik nog uren doorgaan met Mirre-verhalen :D ... doekmaarni ;)

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Olga...helemaal gaar meid?!
    lekker relaxen...

Salapio...Mirre door kledingrekken zoeken?!
    doet Nicky ook altijd....tuttebel!
    en idd, ga nog weleens over mijn grenzen heen...denk dan....kan nog wel even enz enz...

Gisteren tot 23.30 gewerkt...sliep pas rond 1.00 uur en Nicky was om 3.45 KLAARWAKKER!
    krijzen, schreeuwen enz enz....
    uiteindelijk om 6.30 nog even 3 kwartier geslapen...( ikke dus ook) en vanmiddag effe een uurtje gepakt....
    maar kon niet lang liggen, want moest weer vergaderen...

Morgen is Jan lekker vrij...dus die gaat er vannacht uit als Nicky weer bezig gaat....kan ik effe bijslapen!
    Nicky is niet helemaal fit...erg snotteren enzo..

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Salapio...fijn dat je zo'n lieve verloskundige hebt!
    en Mirre vindt het intressant?! Dat is wel fijn!
    Nicky vindt het altijd helemaal niks....is zelfs jaloers als iemand ( Jan, Oma's) even aan mijn buik zitten....
    wordt dan hysterisch en dan moet zij ook aan mijn buik voelen en kusjes geven...

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Misskeita…mooii!!:)

Johanna nu lekker genieten van je verlof hè!;)

Amber…lekker naar house gekeken..ik ook!;)

Essebes..dat is idd weer een voordeel..ze was daarna vast wel lekker moe..:D

Loesie lekker bankhangavondje!!heerlijk!
    Gossie wat een nacht heb je achter de rug..hopelijk vannacht beter!;)
    En Nicky ook al verkouden..beterschap!

Olga..doe je rustig aan meid!;)

Salapio..verstandig dat je hebt gebeld meid! Ben je weer gerustgesteld!
    en rustig aandoen hoor!! Vervelend zo’n pijn in je rug!

Ik kom effe weltrusten zeggen ….sweet dreams!!:)

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    zo even snel een paar fotootjes van Rubin's nieuwe kamer (wel beetje donker...morgen wel even wat foto's bij daglicht)

bed

10. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    andere kant van de kamer

11. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    3d schilderijtjes (zijn fel rood/geel/blauw)

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    zo nu even lezen

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    meer, meer!!

en die kus is echt geweldig. Niels wil ook iedereen wel kussen (behalve mama en papa, zeker te vaak gevraagd. Als ik vraag of ik een kusje mag is het NEE)

net ff in de stad geweest, badmat, schoenenspray en zwembroek voor Niels gescoord. Goed he. Ik was wel 15 euro kwijt!!

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    leuke pics fredje! ging het vanmiddag beter met slapen??

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Johanna…wat een opluchting moet dat zijn zeg…fijn dat de vlos begrip had…nu lekker van je verlof genieten meid

Miehiep ga nou bevallen !!

Enneuh kiddies van de hoogzwangeren geef jullie mama’s eens een goede nachtrust…potjedikkedoosie !

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de dikke buiken van nu…kom op meiden FOTO’S !

Dee…mooie cakejes hoor !

MvE…wauw leuke jurkjes !…en leuk filmpje van je meisje :D…

Sanneke en Ninien…stelletje mutsen whahaha

Sanneke en nog wat leuks gekocht ?

Ninien…leuk hoor Nienke voor haar A-diploma….is ze zenuwachtig ?

Kreeftje sterkte/succes morgen !

Amber…zo lekker gereageerd !…Thomas ook alweer afzwemmen…:D…lekker genieten van je vakantie !

Ess ik heb heerlijk gelachen om je boodschappen verhaal :D…

MissK superleuke boom !…die sticker zijn idd vreselijk duur…

Salapio lief van je vlos…enneuh ik lees altijd graag je Mirre verhalen hoor ;)

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    dames doen jullie even een vreugdedanjes met mij mee ?...

RUBIN LIGT IN ZIJN POEH PEG...RUBIN LIGT IN ZIJN POEH PEG...RUBIN LIGT IN ZIJN POEH PEG :D:D:D:D:D:D:D:D

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even een lief Jan verhaaltje. Jan kan namelijk zo goed en lief met Mirre spelen. En dan uren achtereen. Samen met de blokken, duplo of LP. Ik heb daar echt veel minder geduld voor *schaam* ... maar Mirre vindt het helemaal te gek :D (dus ik doe ook wel eens mn best hoor, maar ga liever boekjes lezen, kleuren of naar buiten)

Vanochtend kwamen we beneden (allebei uitgeslapen) en Jan had een mooie duplocreatie achtergelaten ... Mirre maakte er bijna een dansje bij en riep superblij: wow wow wow papa!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joeheoeoeoeoeeoe Fredje, wat supergoed van Rubin (en van jullie natuurlijk ... lieve papa en mama!)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En de kleine donder is weer lekker aan het feesten hoor. Pfff ... nu al een nachtbraker :D

Deel Deze Pagina