hey meiden... effies snel hoor...ben erg druk.... kg's...hier nog 8 te gaan.... ik las iets over digitaal fotoboek....ik heb er eentje gemaakt op aldi.nl van de kraamweek en de weken erna...erg mooi geworden...en niet duur... iets van 20 euro voor 26 pagina's en een foto van Nicky op de voorkant! Hier ook nog niet ongesteld....maar geef nog borstvoeding.... stemmen jullie nog ieffies op Nicky? Link staat onderaan dit berichie... alvast bedankt! nellie en amber...heb op jullie gestemd hoor
Whhaaa ik kom net terug van mijn eerste rijles.. Wat was ik zenuwachtig zeg! Ik moest meteen sturen, schakel ect. Het ging wel erg goed vond ze. Ik vond zelf van niet haha. Ik irriteerde aan mezelf dat ik dingen TE snel wil doen. Vooral als je dan vanuit zn 1 de koppeling op laat komen, zodra ik voelde dat ik gas kon bij geven liet ik meteen me koppeling los. Tja sta je dan als die weer uit valt pffff maar voor de rest ging het allemaal prima.
31 maart begin ik ermee en dan ga ik de 4weekse cursus doen. Ze zegt dat ik misschien niet zoveel lessen nodig zal hebben maar dat zien we dan wel. Heb er zin in!
SANNEKE, jekkiebah zijn je tanden stroef ... dan helpt rooibosthee ook niet erg ... wel minder spuug/poepgedoe nu? LINDA, welkom! (en Mirre is van 21/12 ... een dagje eerder dus ) ALIEKE, leuk dat het goed ging! Ik vond rijlessen vreselijk. Kan er niet zo goed tegen als mensen me vertellen wat ik moet doen ... heb met mn instructeur ook enorme ruzie lopen maken ... maar dat was omdat het een enorme dropl.. was, gaf slechte aanwijzingen, viel naast me in slaap shock, was vaak te laat ... En desondanks 'gewoon' in 1x geslaagd ... Maar vind rijden nu heerlijk! Dus hopelijk heb je lekker snel je rijbewijs. Wil je dan ook een auto kopen? Of heeft je vriend al een auto?
Heb Hannah opgehaald en ben weer lekker thuis! Volgens de leidsters had Hannah erg haar best gedaan om met grote glimlach op de schoolfoto te komen. Ben benieuwd! @Sanneke: beterschap! En idd veel blijven drinken @Salapio: fijn dat alles gisteren goed is gegaan met Mirre. Dat achterlaten blijft moeilijk... @Alieke: eerste rijles gehad. Spannend hoor! Ben benieuwd hoe snel je je papiertje gaat halen. Zo te horen gaing het vandaag al goed. Succes ermee @Bowie: balen van die baan. Ben zelf ook hard op zoek naar iets anders. Lastig he? Succes met zoeken in ieder geval.
Mama van Didier; Veenendaal ligt toch in de buurt van Almelo. Zo niet, mijn aardrijkskunde is nooit op peil geweest. 8) Ik kom uit Enschede, dus redelijk dicht bij dacht ik. Olga; sparen. Opa en oma hebben een zilvervlootrekening voor Bram geopend bij de DSB. Daar mag die 1000 euro per jaar op sparen. Als dit er niet op staat vullen wij dit eind van het jaar aan. Daarnaast hebben we een spaarrekening op onze naam voor Bram waar we 50 euro per maand sparen en de extraatjes op zetten zoals de kinderbijslag, kindertoeslag e.d.. Hij wordt dus ook slapende rijk Ongesteld; Ondanks volledige borstvoeding 5x per dag vandaag geheel onverwachts begonnen. Normaal heb ik altijd buikklachten en nu helemaal niks. (Heerlijk, zonder buikklachten dan hé).
alieke fijn dat de eerste rijles goed ging ik ben na 30 rijlessen gestopt kon er echt niet tegen . had net zo instructeur als salapio
@ Amber, Kan ik het speelkleedje in wasmachine stoppen? Ik bedoel dus Jayda's vriend, meneer de SLAK!
@ miep echo stelt niks voor Rubin moest op zijn zij liggen en dan zetten ze het echo apparaat op zijn heupje (zie fotos hieronder) ong half minuutje en toen de andere kant dat was alles ze zag helaas een klein verschil tussen links en rechts ze hebben er nog een rontgen foto van gemaakt (ook dat vond rubin niet erg zolang ie maar in zijn blote kont mag liggen vind ie het allemaal prima ) begin volgende week krijg ik de uitslag @ olga/salapio ik doe de administratie op het gordijnen atelier van mijn moeder .ik heb een campingbedje op kantoor staan (zit daar in mijn eentje) dus heb Rubin lekker de hele dag om mij heen dit was even het reageren voor nu want Rubin roept alweer triest nieuws hier trouwens mijn oma is vannacht overleden 26 januari de ene en vannacht de andere nu heb ik helemaal geen opas of omas meer L ik hoop vanavond weer ff verder te kunnen lezen/reageren