December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zn mama is dat in ieder geval niet (meer :D ;)) ... slaap wel meiden!

(morgen lekker naar de Zweed in blauw/geel ... bedje kopen voor Mirre ... en nog meer geloof ik :D)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Loessie.. doe je wel rustig aan meid! FIjn dat de je vannachtin iedergeval wel kunt slapen..

Salapio.. veel plezier bij IKEA! Heerlijk die verhalen van Mirre.. FIjn dat de VK langs is geweest.. fijn dat je weer gerust gesteld bent..

Frederike.. Mooie kamer zeg! WOW!!

SAnneke.. leuke dingen geshopt?

Ga morgen de weekend diensten in.. Dus ben er niet veel..

Maandag met een vriendin met dochter naar een binnenspeeltuin.. leuk!

Fijn weekend meiden!!:)

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Heb de twijfelachtige eer vandaag de dag te openen ;) Zojuist mijn hele bed ondergespuugd. Bah, wat voelde ik me alleen. Niemand die zegt dat het wel goed komt en even het bed voor je verschoont. Heb even flink staan janken onder de douche en nu is het wel weer even klaar met de zelfmedelij :D

@Salapio: veel plezier bij Ikea. Was er gister even en het was echt zo bizar druk. En dat terwijl ik 10 minuten na openingstijd al aan 't shoppen was. 'T leek wel gratis. Voor welk bedje gaan jullie?

@Essebes: ik snap dat je niet zo geweldig boodschappen hebt gedaan, maar je beschrijving is hilarisch. En herkenbaar! Ik 'winkel' tegenwoordig altijd met Hannah loslopend. Gaat heel goed. Ze weigert ook echt om in de winkelwagen te zitten. Als ik echt de binnenstad inga neem ik de wandelwagen mee. Bij veel drukte (en dus veel benen) gaat ze er vanzelf wel in ;)
    Hoe zijn de kamertjes geworden? Ben je er inmiddels helemaal klaar voor? Ook nog een beetje uitrusten he?

@MvEsmee: ik ben zwaar onder de indruk van je naai-prestaties. Heb je zoiets eerder gedaan, extreem talent of geeft wat jij laat zien de burger nu gewoon moed dat echt alles mogelijk is? Ik schreef al dat ik bijna zin kreeg om zelf ook aan de slag te gaan, maar denk er nu serieus over na. Lijkt me best een ontspannen en leuke bezigheid en heb 's avonds toch nooit een druk programma ;)

@Fredrike: super mooie en stoere jongenskamer zeg! En je kindjes zijn ook echt bjoeties.

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Nog even wat Hannah-talk: mijn kleine meisje is echt zoooooo lief. Na een periode van peuter-gepuber lijkt ze weer wat rust te hebben gevonden. Ze kan zich nu ook echt behoorlijk goed uitdrukken met woorden. Denk dat dat ook veel scheelt. Ze is gewoon supervrolijk!

Van de week was ze een keer aan 't spoken 's nachts en heb ik haar lekker bij me in bed genomen. Na een uur gejammer wist ik het niet meer zo goed. 'Liefje, wat kan mama doen zodat je eindelijk weer lekker kan slapen?'. Het gejammer maakte onmiddelijk plaats voor een ondeugende grijns, madam ging er lekker voor liggen en zei: 'mama voeten kietelen'. En ja hoor, na twee minuten gekriebel het heerlijke geluid van een ronkend meisje :D

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ahhh lieve Misskeita, kan me heel goed voorstellen dat je je even alleen & zielig voelde *knufknuf*
    Ik was vanmorgen ook al vroeg op, 5 uur was ik al gedouched en klaar, was m'n bed zo zat! Voelt op het moment als een spijkerbedje haha...m'n lijfje doet zo zeer.
    Kan jij snachts nog een beetje slapen?
    Wat lief je Hannah verhaaltje, lekker he dat we nu echt kunnen praten met de ukkepukkies! Ik vind het zo leuk, geniet echt van m'n moppie.

Salapio, ga je het (Kritter?) bedje halen? met schaap? Wij hebben Liv nog even in d'r ledikantje, ze klimt er nog (net) niet uit dus zolang het nog kan doe ik het maar..
    Ahhh...lees net het stukje over je Jan terug...wat lief...moest bijna een traantje wegpinken..:). Ik heb daar ook niet echt het geduld voor. Mijn broer kan uren spelen met Liv, vind ik ook zo schattig, het mooiste is dat hij daar geen speelgoed bij nodig heeft, hij is onwijs crea met verhaaltjes en spullen die voorhanden zijn, knap hoor!

Fredje, Poeh Peg Poeh peg!!! Yoehoeeeeeee! Enne ik zal Jan eens vragen een foto te maken..8)

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!!
    was dit nou? iedereen al zo vroeg wakker?:p

Fredje..gave kamer!!8)! en wat heerlijk dat ie in z'n nieuwe bed heeft geslapen!!

Sanneke..leuk geshopt gister!!:)

Salapio..veel plezier bij Ikea!!! shopse!;)

Misskeita..hè bah meid..zo wakker worden is ook echt niet leuk hè..:( Dikke knuffel!!

Essebes..niet meer kunnen liggen..oei das vermoeiend hè..
    ik heb dat ook maar dan ben ik toch te moe zodat ik de pijn wegdroom..;)

Hier gelukkig een goeie nacht weer gehad..1 keertje zelf eruit om te plassen..
    Vandaag weer bar weinig plannen..bed van Mika even afhalen..beetje stoffen..zuigen...misschien wat strijken..
    Even kijken hoever we komen..;)

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Miep, ja haha..de bolle buiken zijn al het bedje uit..;)
    Lekker nachtje heb je gehad zeg, heerlijk..dat kan een mens goed doen he? Even wat huishoudelijke "taakjes" doen vandaag dus, hier ook..blergh..
    Ik ga ook een poging doen om m'n vluchttas klaar te zetten. Nu met iets minder inhoud als toen bij Liv, had toen boeken, 3 outfits, liga's etc etc..maar lag alleen maar op bed naar de CTG te staren..;)

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik heb trouwens de laatste nachten constant een keiharde buik, zou dat nou vervelend zijn voor m'n kleine muppet?

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Wij zijn met z'n drie'tjes, dus ook Liv, opgeroepen voor de inenting voor de gewone & mexicaanse griep.
    Ikzelf haal sowieso niets, vooral omdat ik zwanger ben.

Wat doen jullie bij de kids? Wel of niet laten inenten?

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ess...ah de vluchttas..die staat hier zowaar al een paar weken klaar..
    maar er zit geen boek in ..heb alleen wat kleding en zo erin gegooid..
    Heb zelfs een kledingtassie voor Mika klaar staan..:D

en of muppet last heeft van een harde buik? denk t niet.;)..maar anders bel je toch straks even de vlos?
    en dan overleg je eventjes..denk dat je wat rustiger aan moet doen....;)

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Oei das een lastige...ik heb geen idee..we krijgen denk ik geen oproep meer..
    De normale griepprik haal ik al jaren niet meer..
    Denk dat ik gewoon even zou overleggen met je huisarts of vlos wat hun zouden doen...;)
    Liv is ook wel heel vatbaar hè wat verkoudheid en zo betreft..dus misschien wel verstandig...;)

ik ga even de was ophangen..hoor er eentje wakker worden...dus die nog even instoppen..en een poging laten doen tot verder slapen..;)

tot laters...

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    mogu ladies !

jeeej Rubin heeft best goed geslapen :D...alleen vond ie het om kwart voor 6 wel genoeg geweest...we hoorden m een beetje huilen...jan ging kijken en daar stond meneertje een beetje om zich heen te kijken midden in de kamer...als ie gaat slapen zet ik het ledikantje voor het bed (anders gaat ie echt niet slapen denk ik) en als ie slaapt dan haal ik het ledikantje er voor weg...ik denk dat ik m er straks nog wel ff weer in leg want hij is nog wel een beetje moe ;)...

zxcXCS Nab aaxv XCVZAxcvVBasvbxcvcxcvASVcvbvbdsZX...Rubin zegt goeiemorgen :D

vind het zo grappig Rubin is ineens van de een op de andere dag begonnen met kletsen, en nu houdt ie niet meer op hahaha...kleine papegaai ;)...(voor jullie al heel normaal natuurlijk maar wij vinden het heel bijzonder ;))

13. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Ess jaaaaaaaaa foto ! :D...heb je weer net zo'n pokkel als bij Liv ?

MissK he getsie meid...dikke knuffel meid...en wat een lief meisje heb je toch :D

Miep nog geen bevalling ingepland voor vandaag ?...

griepprik...hmmm ik weet niet of ik m zou halen ;)

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    wat een gezelligheid zo op de vroege morgen, ben ik niet gewend hier!!!

aantal goede nachten gehad zie ik (zij het een beetje kort) en rubin heeft geslapen in poehpeg....mooi zo.....

heb eindelijk (afgezien van zeer lichaam) weer eens redelijk geslapen.

jemig wat is het nog donker buiten zeg!!

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Dee ja lekker...zwart met een schepje suiker aub...:p

16. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Lekker, doe mij maar 'n kopje thee!

Zag net in de plaatselijke krant staan dat er bij het jeugdtheater volgende week peuterweek is: allemaal voorstellingen voor kids vanaf 2 jaar. Het lijkt me zo geweldig om met Hannah naar het theater te gaan!! Meestal is het vanaf 3 of 4 jaar, maar nu dus 2. Zouden ze de leeftijd strikt controleren? Denk dat ik ga! Leuke liedjesvoorstelling ofzo. Duurt ook niet zo eindeloos (40 min.)

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    goedemorgen,

Ben al even wakker, maar mijn zoon ligt er nog lekker in. Wel bijzonder hahah. Hij zal het wel nodig hebben.

Nog ff over die prik he, ik snap er niks meer van. Ik kreeg de oproep maar voor bas heb ik geen oproep gehad. Misschien dat ik de prik toch neem. Mijn moeder is hoofd van allerlei dokters in het ziekenhuis en heeft het overlegt met een van haar gyneacologen. Zij vond het voor mij verstandiger om hem wel te nemen omdat ik zo vaak ziek ben. Ze vertelde dat de prik geen schade geeft voor de baby en tamiflue wel. Nou ja weet het allemaal nog niet. Ik wil zwz nog eens overleggen met mijn vk. Zucht...

Missk; Dikke knuffel meid! is niet leuk wakker worden zo! Vind je muurtje erg mooi geworden.

ess: ben je stiekem al aan het bevallen? niet lekker dat je niet slapen kunt!

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    goedemorgen meiden..

Hier even een zwaai vanaf deze kant.
    gister bij de verlos geweest.. bloeddruk was een beetje aan de hoge kant en hou te veel vocht vast :(..
    maarja dat komt ook omdat ik nix moch doen..
    Nu moet ik juist wat dingentjes ggaan doen en goed naar mijn lichaam luisteren.. harde buiken worden gelukkig wat minder pijnlijk.. en komen wat minder vaak.. Ze heeft gister nog wel even gevoeld maar dat was allemaal prima zei ze..
    Nu moet ik volgende week vrijdag weer..

De prikken..
    IK denk dat ik de griep prik wel haal.. en de mexicaanse griep prik niet.. ik ben zoooo ontzettend vaak ziek..
    en de vk vond het geen enkel probleem.. hier bij ons.
    dus ben benieuwd..

Gister de dossiers van kraamzorg gekregen :).wat gaat het dan opschieten he.. pff.. kan het zelf allemaal ff niet meer begrijpen.
    het ene moment wil je dat het al 23 dec is..
    andere moment denk je van laat het nog maar ff zo zijn :)..

Demy is heerlijk aan het rond wandelen.. ze heeft bij opa en oma geslapen woensdag nacht.. Drama. Huilen en mama roepen zoo zielig.. als ikd at had geweten had ik haar opgehaald.
    Nee niet dat ze dan even bellen..
    Dus geen succes op dhe tmoment.. :(..

Ik moet vanmiddag naar de tandarts:S
    ik heb daar z`n hekel aan.,
    Zoo wij gaan aankleden..
    Ik ga proberen vanaf vandaag weer een beetje mee te reageren..

Ben ook zo nieuwsgierig wnnr MIEP bevalt hihi dat was ook de reden dat ik snel ff langs kwam :D

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geinig, wilde jou gaan PB-en om daarnaar toe te gaan ;) ... ik wil graag mee, ik kan op woensdag (iets met een beertje) of donderdag (liedjes) :)

*ga nu weg*

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Griepprik, ze kunnen niet zeker weten dat de prik geen schade toebrengt aan de baby. Gewoon omdat het iets nieuws is. En ziek zijn an sich is helemaal niet erg ... tenzij je een slechte gezondheid hebt. Maar goed ... wat ze daar dan weer onder verstaan ... ;)

Deel Deze Pagina