Hallo Ladies, Kan jullie op het moment even niet bijhouden hoor sorry... komt wel weer goed . Wij hebben lekker een lang weekend. Ik moet woensdag pas weer werken. Lekker hoor!!! Met ons gaat alles erg goed. Sam is zo leuk op het moment. Heel erg lief, kletsen etc. Gisteren heeft hij zelfs zomaar 2x op het potje geplast. Eigenlijk zijn we er totaal nog niet mee bezig maar meneer kwam er zelf mee aanlopen.... Ben helemaal trots op hem! Met de zwangerschap alles wel oke. Wel wat last van mijn bekken maar dat is allemaal nog redelijk te overzien. Ik moet gewoon geen gekke dingen doen. Maandag controle bij de vlos en vrijdag 20wk echo . Ga eens kijken of ik wat mag bijlezen van Sam.
Griepprik, Ben ook nog in dubio. Wil het maandag met de vlos overleggen. Mijn gevoel zegt in eerste instantie van niet... Theater, vorige week met Sam bij de opening van de jeugdtheaterdagen geweest hier in Breda. Hij vond het super. Hij heeft Plop even staan bewonderen maar was vooral heel erg onder de indruk van alle kindjes. Hier was geen leeftijdscontrole hoor. Er zaten zelfs echt hele kleintjes tussen.... Wil misschien deze week ook nog wel eens gaan kijken. Lindy, inderdaad wel goed naar je lichaam luisteren hoor meid. Succes bij de tandarts! Dianne, Bas lekker uitgeslapen vandaag... lekker he. Sam was ook pas om half 9 wakker . Dee, en pyjama gescoord?? ze zijn leuk he
zo wij hebben alledrie gelukkig nog een tukkie kunnen doen ...kwart voor 6 was me toch echt te vroeg hoor...Bente heb ik ook nog s'nachts...en vroeg naar bed aan is ook niet mijn sterkste punt
Misskeita.. Het is de eerste keer dat ik echt iets maak op de naaimachine.. Is echt reuze simpel! De verschillende stofjes en leuke fournituren er op maken het bijzonder! Ach meid toch.. alles onder gespuugd.. Kan me voorstellen dat je juist op die momenten iemand mist.. Vooral voor het opruimen.. Ik zou het theater gewoon proberen.. Is het niets ga je toch weer weg? Miep.. Lekker een beetje bij huis bezig! Jan vanmiddag weer lekker vrij! Ess.. Zo jij was vroeg! En al 37 weken geweest.. schiet mooi op! Tasje inmiddels ingepakt? Dianne.. gelukt met de administratie? Lindy.. vervelend dat Demy niet bij je schoonouders wou slapen.. maakt de stap om Demy nogmaals uit logeren te doen groot he? Gelukkig zijn de hardebuiken minder vaak en minder pijnlijk! Succes bij de tandarts! Britt.. Wat goed dat sam zelf of het potje wou! FIjn dat het met de zwangerschap allemaal goed gaat.. en ook al bijn ade 20 weken echo! Frederike.. lekker nog even getukt! Johana.. nog leuke dingen in de planning tijdens je verlof? Dee.. barbapappa pyama.. VInd het zo gaaf! Heb regelmatig de dvd op staan en niet omdat Esmee het zo leuk vind.. Salapio.. Veel plezier bij ikea. **** Vanmorgen met Esmee de grote boodschappen gehaald.. Had in de lekker leven een aantal bonnen die we gebruiken zoals wasmiddel etc.. Dus ene flinke kar vol en voor het komende half jaar voldoende wasmiddel en afwasmiddel.. Maar dan moet alles nog weer uit de auto.. Pfffff.. Daarna nog even wat gepoetst.. moet het weekend werken dus dan komt het er ook niet zo van.. Erwin doet nog net stofzuigen en afwassen zeg maar.. Esmee kan zo lief met de paardenstal van LP spelen.. Ik moet steeds het hekje bouwen en de paardjes in de wei zetten en madam sloopt alles in sec weer.. En driftig dat ze dan wordt.. Moet dan echt tot 10 tellen! Jullie nog plannen voor het weekend?? Wij behalve werken niet.. Zaterdagmiddag gaat Erwin in huis leidingen verleggen voor de nieuwe ketel.. Zal wel een mooie stofzooi worden. De leidingen moeten door een betonnenplafond heen..Zorg wel dat ik niet thuis ben.. Zondagmorgen misschien nog even zwemmen..
ah dee: zielig he, komt hier ook regelmatig eens voor als iets is opgeruimd.. Mijn zoon is er volgens mij helemaal vanaf, hij zegt net: mama bas bedje. Nou oke. Dus hij ligt nu wel te brullen op bed, maar hij wilde er zelf in :S ben benieuwd of ie echt gaat slapen. Vanmiddag laat pas naar de kapper en vanavond nog later eten want een vriend eet mee en die is altijd heel erg laat dus een slaapje is voor bas niet zo verkeerd..
Dianne.. Esmee geeft ook altijd zelf aan als ze naar bed wil.. Vind dat zo grappig! Dee.. Oef.. honger maar weinig meer te eten.. KANTINE! *** Erwin komt zo thuis.. Er is nog wat soep van gisteren.. gekookte eitje er bij en heb huzarensalade meegenomen.. broodje er bij! Esmee is nog op haar appel aan het kluiven..
hallo zo jullie ketsen veeel Het gaat echt snel dames die zwanger zijn echt leuk. Stiekem ben ik jaloers ma ja komt wel. ook leuk fotos gezien van kamers super leuk. Jurkje is echt mooi geworden. Ik heb pas naamachine gekocht wil nog steets wat maken pfff. ik zwaai even dikke knuffels
judith nee ik heb eigenlijk weinig in de planning tijdens mijn verlof (erg he) ik heb de meeste babydingen wel gekocht geloof ik. mijn dinnetje zit ook nog in haar verlof dus dat is wel gezellie. Denk dat het veel koffieleuten (bij allerlei mensen), lezen en relaxen wordt. Bovendien moet ik nog wat kasten opruimen hier boven en heb besloten volgende week iedere dag één kast te doen en de week erop de zolder. (dan is het huis dus weer aan kant, hahaha).
Dee.. wat is het geworden in de kantine? sanneke.. Oh.. die is verslavend he?? Johana.. je hoeft je in iedergeval niet te vervelen! *** Moet met een uurtje werken.. Net nog even een jurkje in elkaar gespeld. Hoef ik het morgen alleen nog maar in elkaar te naaien!
judith, johana en ik liepen rond kerst 2007 allebei te chagrijnen omdat we overtijd waren en toen hebben we ons allebei suf gebubbeld.
Fredje..wat fijn dat Rubin zo lekker heeft geslapen!! Dee..spannende dagen!!!ik duim!!! Lindy..doe je rustig aan meid!! Idd proberen een beetje gedoseerd bezig te zijn hè.. Maar dat is o zo lastig hè..hopelijk valt de tandarts mee!! Britteke..bijna de 20weken echo!!leukleuk!! Judith..een druk weekend gepland dus..met werken en in huis bezig zijn!! En alle boodschappen weer binnen!!fijn!! dat is Jan nu hier aan t doen! Ook alweer bezig geweest met een nieuw jurkje!! Leuk!!! Heb even vluchtig bijgelezen... ' Hier een drukke morgen achter de rug...had de hele morgen al harde buiken en voelde Harry een stuk minder.. dus even gebeld met de gyn..en ik moest meteen komen voor een ctg.. Dus mams gebeld..die kwam oppassen en mijn zus is met mij mee gegaan.... De ctg was goed..harry doet t goed..ik heb gewoon erg veel harde buiken.. t kan t begin zijn ..maar kan ook gewoon voorwerk zijn en weer afzakken..had nog geen ontsluiting in ieder geval.. Maar Harry was nu wel goed ingedaald dus t heeft wel wat gedaan in ieder geval! Dus t was een spannende morgen..maar gelukkig was alles goed!
miep je houdt het spannend meid Ik ga ff eten koken .. kom ik er net achter dat ik de kip vergeten ben te kopen :S.. grrr.. dus man lief is ff naar de albertheijn.. hihi KOm vanavond even bij kletsen
ow sanneke dat spel staat gewoon standaard geinstaleerd op mijn compu...we hebben er wat afgebubbeld toen miep meid je maakt het spannend...gelukkig was er niets aan de hand. Hoop voor je dat het gewoon lekker een begin is. hier de boodschappen ook weer binnen en de bovenverdieping aan kant...heerlijk