we hebben het hier wel besproken. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/60322-december-2007-mamas-4665.html woonde jij nou in leeuwarden?
Wahaha nee grapje, flauw he. Ookal zou ik stiekem wel weer willen hoor!! Nog maar even wachten denk ik..
dan is woerden ook niet echt op de route om na te denken over een minimeet, dus kan me dan voorstellen dat het langs je heen is gegaan
grapjes aliek! maar kan me wel voorstellen dat het kriebelt! Ah sanneke leuk zo'n minnie meeting! Ik ben ook zo benieuwd naar iedereen, we kletsen al zo lang. Ah,,,,, daar komt mijn grote man weer aan
Hihi! Oooit weer eens! (hoop ik) Een collegatje van mij is wéér zwanger van de 2de en ze is 20april uitgerekend en 18april word de eeste 1! Vind dat wel erg heavy hoor!
heej nannaf, ook weer aanwezig/? Lekkere herfstvakantie gehad met klJan?? die van mij is weer voorbij, ik heb genoten maar geniet ook van mn werk, dus ik vind het niet erg om weer te beginnen. heb wel gelijk spreekavond ma en di-avond. (van half 7 tot 10)
pff alieke, dat lijkt me ook heftig!! maar dan zijn die kleintjes nog wel handelbaarder dan peuters met eigen wil denk ik, die weten dan volgens mij niet beter dan dat er 2 kindjes zijn. Of is dat met Lois ook al zo, helemaal gewend??
Ja ik moet er niet aan denken hoor, zo snel! Ookal is het natuurlijk allemaal erg leuk maar lichamelijk zou ik er niet voor kiezen. Vond het zelf best pittig om zwanger te zijn en Loïs die ook nog maar een beginnende puber peuter werd. Het went echt zó snel! Ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik er 1 heb gehad. De eerste dagen alleen met de kids is wel even wennen maar gewoon een kwestie van plannen (die moet dan de fles dus moet de ander daarvoor een broodje eten). "Alles went, behalve een vent"
haha, went je vent niet?? die van mij ligt te maffen op de bank achter discovery channel ik had een nieuwe banner gemaakt, ff kijekn
Johanna lekker wezen stadten! Sanneke lekker mogen uitslapen!heerlijk! En naar de kapper geweest..lekker fris koppie!8) Olga..druk met Sennas nieuwe kamer!!leuk!! Salapio..leuk samen zwanger met je vriendin! French..leuke kamer!!! Heerlijk roze!!! 8) En volgens mij hebben we hetzelfde uitvalrekje.. Judith..daar had ik nog niet over nagedacht met de klok verzetten das wel een goeie.. lekker iets eerder weg van je werk! En vanmiddag even de stad in gezellig!! Alieke..druk met werken!! Fijn dat alles goed gaat!!! Enne gefeliciteerd Grapjas Hier heb ik paps geknipt..en we hadden sinds gister een konijntje in de tuin..overal nagevraagd.. Maar niemand wist van wie die was..dus maar gevangen en naar de opvang gebracht.. Mika ligt er net in ..dus mams kan ook effe rustig aan doen.. Heb zon giga last van me bekken..echt niet normaal..maar goed..nog effekes