heb mijn tijd op t forum nooit verzet en nu met het verzetten van de klok klopt ie ineens . Zo zie je maar... komt allemaal vanzelf goed!
Miep, lekker zwemmen zo weer dus, ja dat is fijn als oma evt ook met Mika zou kunnen, hoeft hij het niet te missen.. Ben jij ook zo benieuwd hoe de bevalling zich gaat aandienen? Ik had de vorige keer een inleiding en jij een keizersnede, geen vergelijking dus.. Britteke, ik wil teveel doen vandaag.. Beetje "misbruik" maken van hetv feit dat Jan thuis is, heb ik af & toe m'n handjes vrij. Misschien een indoor speeltuin bezoeken ofzo? En ik hoop dat je geen vervelende dingetjes aan je koppie heb, in ieder geval een knuf en je weet het als je je hartje wilt luchten... Dianne, Bas lekker uitgeslapen dus. had je gister een feestje of visite ofzo? Fijn dat je het gezellie hebt gehad!
Jan is uit bed aan het komen, ik ga m'n ei'tje bakken... (de gedekte tafel staat allllllllanggggggggggg klaaaaaar...8))
Britteke..geen plannen voor vandaag....nou ja die kan je nog gaan maken..t is nog vroeg.. Essebes..ja ik ben ook heeeeel benieuwd hoe alles gaat verlopen..gek hè.. vind t mega spannend...maar ja we laten t maar over ons heen komen...niet dan? Jij ook in mega spanning zitten dus.. Nou ik ga er eentje uit bed plukken....tot laters....
goehoehoedenmorgen!!!! dani werd om 7u oude tijd wakker (6u nieuwe tijd) heb haar terug gelegd en ze viel direct weer inslaap...en werd om 7u (nieuwe tijd) wakker...dus prima geregeld....nu lekker broodje eten. wat is er weer gezellig gekletst hier!
Jeetje, wat een drukte op de zondagmorgen! Hannah was klokslag 7 uur wakker, helaas oude tijd... Pfff, 't is nu pas half 9 en heb het gevel dat ik er al een halve dag op heb zitten Gelukkig is ze nu even zichzelf aan 't vermaken: ze probeert de ikea-gids in haar handtasje te proppen. Ze roept oortdurend: 'past niet', maar geeft toch niet op. Wat een doorzetter Mijn laatste controle in het ziekenhuis was trouwens weer goed. Had plotseling een hele nette bloeddruk, dus bevallen met 37 weken is voorlopig weer van de baan. @Salapio: jammerdebammer, woensdag kan ik niet en donderdagochtend moet ik precies tijdens de voorstelling naar de gyn...
goeiemorgen angelina heb ik vanmogen kwart voor 8 nieuwe tijd uit bed geplukt...viel niet tegen jan ligt nog op bed...tja 6 dagen in de week werken hakt er wel in. wij hebben ook geen plannen...beetje poetsen...worstenbroodjes eten...opa&oma op visite. angelina heeft vandeweek zo'n magische tekenbord gekregen...echt een tip! ze is er helemaal gek van. gisteren mij prijs binnen gekregen...een fotoklok heb 'm al gepimpt voor angelina's kamer...ff kijken hoe we 'm op moeten hangen
Ess, groot gelijk dat je wat dingetjes in huis wil doen. Wil ik eigenlijk ook wel . Kijk wel of dat gaat lukken! Ach dingen aan je hoofd zijn meestal niet leuk he maar goed... ik trek t voorlopig wel ff! Thanks anyway! Miep, Mika heeft lekker uitgeslapen zeg!! Johana, gelukkig ook een redelijk tijdstip om op te staan! Misskeita, voor jou een vroegertje zeg!! Wel lief dat Hannah zit te spelen met de Ikea gids. ----------------------------------- Heb net een poging gedaan om de ramen te lappen maar dat lukt echt niet met een Sammetje om je heen. Hij doet me na maar dan met zijn vlakke hand op mijn schone raam grrrr. Toen wilde ik buiten verder gaan. Meneer wilde zijn sandalen en bodywarmer aan. Geen gezicht, over zijn pyjama heen. Nu wil hij het niet meer uitdoen hahahaha. Resultaat 1 kamer van binnen en buiten gelukt! Rest zien we straks wel. Jan ligt nog op bed en t ziet er niet naar uit dat ie er zo uit gaat komen.
Miep...lekker gezwommen?! De rest allemaal het klok verzetten overleefd?! enkelen erg vroeg wakker.... Britteke....oei vervelend dan he, ramen lappen! en hij wou de bodywarmer en sandalen niet meer uit?! geen foto van gemaakt?! Hier ligt Nicky lekker te slapen! vanmiddag bij vrienden op visite en daarna gourmetten bij mijn ouders...
Johana lekker de stad leeg gekocht meid en patatjes gegeten wij ook hihi Olga niet geslaagd voor ene kleed voor senna misschien andere keer beter Sanneke ook al lekker patatjes gegeten French wat een gave foto van angelina zeg amber lieke helaas verloren Wat een lieve poes.. Ja goed over na denken.. komt wel geod denk ik.. hij./zij zal beste wel lief zijn voor de kids .. Leuk winterpak Nannaf JIj het ook al zo zat.. Het gat zo voorbij die kleine weekjes .. Dikke knuffel Zonneschijntje wat leuk dat je even komt buurten ja gaat snel he bijna allemaal al weer 2 jaar en de meeste december mama`s hebben al weer een 2e of 3 kindje of zijn zwanger.. Ja en net wat sanneke zegt. iedereen ontwikkeld op eigen tempo hier ook nog weinig.. ze begint wel woordjes na te zeggen Loesie hihi ja de klok is vandaag verzet wij kwamen er ook pas vanmorgen achter dat het zo was wij helemaal van Demy wat heb je goed uit geslapen tot 9 uur was het pas 8 uur haha op teletekst.. agh ja was ook uitslapen Britt dikke knuffel meid. Miep lekker zwemmen en rommelt nog steeds. harry heeft nog geen zin. Zo hier vanmoregn lekker appeltaart gebakken en staat nu een vers soepiej op het vuur . lekker hoor groentesoep. Mijn papa komt zo met zijn vriendin. eigelijk niet zo veel puf voor maarja wel ff gezellig Jan heeft vanmorgen gestofzogen en de poort schoongemaakt alllemaal bladeren vrij .. en hij was bezig met de voortuin toen ik hem riep om even wat te eten Heb net in me vinger gesneden :S.. deed erg zeer flink bloeden maar gelukkig is het wel gestopt . zoo wij gaan ff koffie drinken . knuffel Heb trouwens super goed geslapen. ben `1x wakker geweest om te plassen. En om Jan van de bank te schrapen die was weer is in slaap gevallen en wordt dan ook gewoon niet wakker.. tot straks.. Pfff nog maar 59 dagen Ik heb ook het gevoel dat ukkkie hier bezig si met indalen. heb zulke steken van onderen en dat bewegen met zijn koppiej. Oeii niet fijn.. maarja tis voor een goed doel _
Hello ladies! Senna was vanmorgen 7.15 nieuwe tijd wakker en hij was niet van plan rustig bij ons in bed te blijven. Dus ik ben maar met hem naar beneden gegaan. Daar samen twee paddestoelen geknutseld die nu op zijn nieuwe kamer staan. Senna mocht de stippen opplakken... Jan kwam ook al redelijk vroeg naar beneden dus gezellig saampjes gegeten. Daarna de kasten en vloer in Senna's nieuwe kamer afgesopt en alle kleren vast overgelegd. Even kijken hoe dat staat he....kon het niet laten. Waarschijnlijk gaat hij pas over twee weken met zijn bedje over naar zijn kamer, want Jan moet nog het draairaam schilderen en er hangt nu ook nog een behoorlijke verflucht en das nie zo lekker he.... Maar hij kan in ieder geval vast spelen op zijn kamer samen met ons en hopelijk is hij dan voor straks goed gewend. Vanmiddag als het weer goed blijft even stukje wandelen en vanavond gezellie met zijn drietjes gourmetten. Moet zeggen dat Senna vandaag heel gezellig is en weinig moppert. Lekker ventje!
Mogge! Niels heeft tot half 7 nieuwe tijd geslapen maar heeft nog tot kwart over 7 liggen dommelen en af en toe ff geinen. Toen wou hij er wel graag uit. Maar jan was aan de beurt dus ik heb tot kwart voor 9 geslapen nog. kindjes in de creche waren lief, alleen 2 van bijna 1 waren echt moe. ik ga ff mn soepie afmaken, doedoei
Loesie, ik lees dat jullie ook gaan gourmetten, leuk! Nicky heeft je vanmorgen al lekker laten puin ruimen zeg! Ess, jan en ik hebben niet zo heel veel uitstapjes samen, maar zijn wel ieder weekend samen thuis. We zijn dan overdag altijd veel op pad met Senna (visite, wandelen, leuke dingen doen) en als we saampjes weg willen, kan Senna in de meeste gevallen bij een van de opa's en oma's slapen hoor. Fijn dat jou Jan de weekenden nu wat meer bij huis blijft. Gezellig natuurlijk en lekker dat hij Liv van je over kan nemen. Hier is onze kat ook een ouwe chagarijn aan het worden hoor. Is nog steeds panisch van Senna en minder aanhankelijk aan ons. Wel jammer. Hoewel Senna de laatste tijd wel snoepjes mag voeren....maar dan verstopt Nikki zich wel onder de tafel of stoel. Lindy, al lekker aan het bakken en rommelen geweest vanmorgen. Gezellig je paps op visite straks. Alweer bijna 32 weken meid...voor je het weet is de kleine jongen er. Britteke, er is de laatste dagen heel veel gekletst. Kon het zelf ook niet echt bijhouden....Sam wilde je dus graag helpen met poesten. Senna vindt dat ook zo leuk. Vanmorgen heeft hij met een zakdoek ook geholpen zijn kamer schoon te maken. Totdat hij opeens met zijn zakdoek in mijn sopje ging en er een natte zooi van maakte.... Miep, is Mika nu helemaal gewend aan het zwemmen. Kan hij er van genieten nu? Wel goed om oma even 'in te werken' met zwemmen, dan kan het straks lekker door blijven gaan voor Mika. Misskeita, die bloeddruk van jou schommelt echt raar de hele tijd...Zo grappig als ik je verhaal over Hannah met een handtasje. Echt zo lekker meisjes achtig. French, hier is Senna ook helemaal gek van het magisch tekenbord. Vooral als papa er mooie creaties op tekent! Hij is er zelf inmiddels ook al heel behendig in. Ik merk ook echt verschil in tekeningen. Hij maakt nu meer ronde bewegingen dan alleen maar krassen. En hij noemt ook echt wat hij tekent.
Whooeehaaaa, Over twee dagen de 20 weken echo (dinsdag)....pas om 9 uur 's avonds. Begin nu echt wel weer zenuwachtig te worden hoor....
aaah, wat retespannend!!! ik zie steeds dat er meelezers zijn, ben dan benieuwd wie dat zijn. Duss..... onbekende meelezers: who are you???
Ja een aantal namen zie ik regelmatig in de online lijst....Julie mogen best een berichtje plaatsen hoor.