Loessie, Nee geen foto gemaakt... zag er ook niet uit hoor whaha . Veel plezier vanavond met gourmetten! Lindy, goed bezig meid met je taart en soep!!! Krijg ook helemaal zin in verse soep maar heb niet alles in huis helaas. Oei kleintje aan het indalen... kan zeer doen ja!!! Inderdaad wel voor een goed doel! Olga, ook al druk geweest vanmorgen. Gaan jullie straks gelijk verder met de babykamer?? Wij hebben nog niks gedaan aan de babykamer. Wil even de echo afwachten en dus ook het geslacht hihi. Wij zijn ook bijna aan de beurt, vrijdag maar dan 9 uur in de ochtend!! Erg spannend! Is je buik al aan het groeien??? Hier wel hoor... gaat snel ineens! En qua kilo's gelukkig nog maar 2 eraan . Sanneke, ook al aan de soep.. yummie!
Ben lekker samen met Sam terug naar bed gegaan. Inmiddels ben ik eruit maar hij ligt nog heerlijk te tukken. Straks misschien even langs de kermis als het droog blijft. Is de laatste dag! Vanmorgen werd ik trouwens wakker van de brandweer. Er stond een trappenhuis van een flat hier in de buurt in brand. Wat een rook zeg.. erg bizar om te zien. Ben toch weer lekker gaan slapen erna . Verder geen nieuws!
ik zie idd ook steeds meer onbekende meelezers...mischien bekenden van ons? (iemand van ons) ben wel nieuwschierig. hier gezellige middag gehad, bij vrienden van ons taart gegeten. vanochtend het huis aan kant gemaakt en nu eff relaxen. dani zit dora te kijken straks pannenkoeken maken, al heb ik dankzij mijn man nu zin in shoarma *zucht*.
Goede avond allemaal . Ik heb alles mee gelezen dus ben overal van hoogte. Maar reageren is wel heel veel. Heb wel gelezen dat de kleintjes geen problemen hadden met de tijd verzetten gelukkig maar hier ook niet. Hier zijn we vandaag even na het bos geweest Nick vond het geweldig. Iedereen een hele fijne avond . En dikke knuffel van ons
En ik heb al 956 berichten ben bijna bij de 1000 ,,, loop trouwens wel erg achter bij vele van jullie.
mooi ventje hoor gerda!! hoe is het met je?? Miep...morgen is de dag voor je!! zegt mijn gevoel Verder hebben we vandaag niet veel gedaan, cakejes gebakken en ff naar het bos geweest... en nina was vanmorgen om 7 uur wakker viel me alles mee
Ninien bedankt voor de complimenten , en hier gaat het redelijk ben gelukkig van het gips af , dus heb een tijdje rust. Lief dat je het vraagt. En jullie vandaag ook gezellig na het bos geweest ,, en mmm lekker cakejes gebakken
Hoi meiden, Hier weer even een berichtje van ons... De wil is er wel, maar de energie ontbreekt. Dus ik heb hier en daar wat bijgelezen. Morgenavond gaat mijn man met zijn zus eten. Zij had ons gebeld. Jaja, ze weet dus wel hoe een telefoon werkt. Ze wilde even alleen met mijn man praten over hoe het nu gaat. Zal wel nattigheid gevoeld hebben. Wij hebben in ieder geval ons lijstje klaar, want het is inmiddes teveel om te onthouden... Ik zit nog in de ziektewet, maar ben sinds afgelopen week op therapeutische basis weer aan het werk. Het geeft me wel veel rust zo en het werk is zo ook te behappen. Verder doen de dames het goed. Uit Annabels cotbed hebben we gisteren de drie spijltjes uit de zijkant gehaald. Ze had dat na haar middagdutje nog niet door, dus dat hebben we haar spelenderwijs laten ontdekken. Ik was wel heel benieuwd naar de nacht. Maar wonder boven wonder bleef ze vanochtend in haar bedje liggen tot ik zei dat ze eruit mocht komen. Ik ben benieuwd hoelang dat duurt. Evelien wordt steeds beweeglijker. Eergisteren zette ze het toch ineens op een schreeuwen... Poeh... Manlief schrok zich te pletter (werkte thuis). Ging gauw naar boven. Lag madam dus dwars in bed klem tussen de spijlen. En dan had ze ook nog haar slaapzak aan. Gisteren trof ik haar dus ook al met haar beentjes tegen het kopeinde van het bed aan. Dat wordt nog wat... Ze kan ook heerlijk liggen mopperen in de box. Dan wil ze op haar buik draaien en dat lukt niet. Van het verzetten van de klok hebben we geen last gehad. Evelien kwam een half uurtje eerder, maar dat wisselt bij haar normaal ook wel. Annabel meldde zich ook gewoon om 07.15u nieuwe tijd. Gelukkig. Vanochtend hebben we heerlijk met zijn vieren in bad gezeten. Dat was echt genieten! Beetje balen dat Evelien daarna dus de hele boel onderscheet. Hihi... Heeeeeel veel groetjes! Ik mis jullie wel hoor.
Oja, ik moet nog even opscheppen... Annabel mocht donderdag op het dagverblijf met een paar andere oudere kindjes uit haar groep (0-2jr) mee naar de peutergroep (2-4jr). Daar deden ze met de peuters een spelletje met kleuren benoemen. Daarvoor kregen ze twee dezelfde zakdoeken in de hand. Mooi dat ons meisje dus niet onder deed voor de peuters. Zelfs de peuterleidster (onee, de pedagogisch medewerkster van de peutergroep) stond ervan te kijken hoe goed ze kleuren benoemde. *supertrots* Zo, en nu is het tijd om onze andere slaapkop uit bed te halen. Groetjes! Enne Gerda, wat een heerlijk manneke, die Nick! Supermooie foto met die herfstbladeren.
Ik heb trouwens een puzzel gekocht voor Annabel. Kleinigheidje voor Sinterklaas. 't Zijn vier dieren van zes puzzelstukken. Ik ben benieuwd of onze muppet er iets van bakt. Laatst gaf ik haar bij mijn moeder een houten puzzel in de vorm van een poes. Die bestond uit vijf vrij vormeloze stukken. Mooi dat die dame die dus maakte, nadat ik het haar een keer voor had gedaan. Dus ik ben benieuwd wat ze straks met die echte puzzel gaat doen. Pffff... Ze gaat echt snel. Zo te horen moet ik nu wel naar beneden. 's Ukkie is wakker aan het worden. Mama's melkfabriek mag weer in werking gezet worden...
Olga...ook gegourmet vanavond?! was het lekker?! Ninien...mooie meid! Gerda...lekker ding is Nick zeg... fijn dat het goed met je gaat meid! Super... Nelly...fijn dat het goed gaat bij jullie! en Evelien een draaikont in bed?! hihi.... Leuk dat Annabel het zo goed deed op de peutergroep! Hier vanmiddag bij vrienden geweest en vanavond gegourmet bij mijn ouders.... was erg gezellig, en Nicky heeft ook genoten! die ligt nu te slapen.... Ik weet niet, maar heb zomaar het idee dat Miep aan het bevallen is...
en onbekende meelezers?! hoe kunnen jullie dat zien...waar staan die namen dan?!?! ( ikke is nieuwsgierig!!)
wie weet loesie! we zullen het wel horen. gerda goed om van je te horen meid, fijn dat je uit het gips bent. hier even heerlijk de zolder opgeruimd....veel kinderkleren uitgezocht en speelgoed. Aankomend weekend komt er een bed op zolder dus moest zowieso ruimte maken, tel dat op bij wat opruimings/nesteldrang en dit is dus het resultaat