gelukkig viel het onderzoek mee frederike gecondoleerd met je oma frederike Pas wel op met deze foto's op openbaar fotum he ? Is niet vervelend bedoeld.
Frederike, ook jij gecondoleerd, bah wat naar, twee keer een verlies zo kort op elkaar! En wat een zoet ventje heb jij zeg, zoals hij daar ligt! Dus toch een verschil tussen links en rechts, wat gaan ze dan doen denkje? Fysio? Es: sluit me aan bij al mijn collega mama´s: ff zetpilletje erin, zeker nu je zo de nacht in gaat. Hoe is ze verder? Huilerig of valt ´t mee? Misskeita, jij ook op zoek naar een andere job? Ja is heel moeilijk om wat te vinden. Ik heb nu op zo´n beetje elke vacature site mn cv gezet.... Es: de baan was een coordinator Recruitment en Opleidingen voor een media organisatie. Leek me echt heel leuk want EN het is in een commerciele branche EN ik kon mn behoefte om te regelen en te organiseren bevredigen. Maar helaas, het had niet zo mogen zijn. . Alieke: spannend, voor het eerst rijles gehad! Kan me mijn eerste lessen ook nog zo goed herinneren: vooraan het stoplicht staan, springt op groen, op willen trekken en.....moter slaat af. Spaans benauwd kreeg ik ´t dan. Maar ook dat krijg je onder de knie hoor . Pfff, ben helemaal gaar. Ben drie uur bezig geweest met mijn kostenoverzichtje (schrikbarend hoe wij met geld smijten, dat MOET anders!) en daarna alle papieren uitgezocht die mijn zwager nodig heeft voor de belastingaangifte. Ben er klaar mee voor vandaag. Morgen weer werken, bleh. Sem naar het KDV brengen, bleh. Nou ja, nog 2 dagen en dan is het weer weekend. Kan ik weer volop van mijn Semmie genieten. Salapio, fijn dat jij wel echt zin hebt om weer te werken. Past jouw moedr altijd op als je moet werken of moet ze ook naar het KDV? Nou meiden, ga nog even ontspannen en dan mijn kleine kereltje wakker maken voor zijn laatste flesje en dan zelf lekker naar bed. Slaap lekker voor straks allemaal! x
Heb echt moeite om na een dag werken wakker te blijven tot de laatste voeding. Mijn man werkt elke avond / nacht, dus helaas kan hij het niet van me overnemen... Nog een uurtje
Goedemorgen allemaal ! Stemmen jullie vandaag weer op Jesse http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate Ik kruip nadat ik de kids heb weg gebracht weer lekker in bed met Jesse. Ik heb al sinds gisteravond last van mijn keel en vannacht begon Jesse ook. Had ie ineens verhoging. Hij heeft van half twee tot 5 gehuild. Af en aan pffffffffffff vermoeiend en vreselijk zielig.
Goedemorgen.. Sanneke..voel je je al iets beter? Inge..heb je t geld nog gecontroleerd? Je hebt er van die speciale stiften voor! Bowie jammer van die baan..maar er komt vast nog wel wat op je pad! En je administratie weer op peil! Mama van didier..welkom! Essebes..thanks enne gaat t al beter met Liv? Loessie..ik heb weer gestemd hoor! En Nelly..ook bij jou weer gestemd! Amber..ook bij jou! En wat zielig dat Jesse niet lekker is.. Dikker knuffel! Alieke..gelukkig ging de rijles best goed! Hoop dat je snel je rijbewijs hebt hoor! Ik heb m alweer 12 jaar..en zou m niet willen missen Frederike ohja dat ziet er niet pijnlijk uit gelukkig! Bedankt voor de foto en uitleg! Hoop dat er niks is met de heupjes van Rubin! En gecondoleerd met je oma.. Misskeita..wat doet je man voor werk? Omdat ie savonds altijd werkt?
Goedemorgen! Ik ben heeeeeeeel stout: heb me ziek gemeld . Ok, ik ben niet helemaal lekker (verkouden), maar als ik echt heel gemotiveerd was geweest had ik best kunnen werken. Maar heb besloten niet te gaan en nog lekker en dagje te snoepen om met Sem door te brengen. En misschien pak ik er morgen ook nog bij.... . Miep: heb zo met je te doen dat je zo ´gehandicapt´ bent! Waar ik het nu heerlijk vind om zomaar een dagje niets te doen te hebben kan ik het me voorstellen dat jij er langzaamaan hor en dol van wordt! Weet nog niet wat ik ga doen vandaag, in ieder geval veel met Sem knuffelen . Weet iemand trouwens hoe dat zit met ziektekiemen enzo? Ik ben namelijk wel verkouden en ben bang dat ik Sem aansteek....
Goeiemorgen mama's! Salapio; we hebben al een auto. Mijn vriend word smorgens opgehaald dus staat eigenlijk altijd de auto wel voor 't huis. Maar we willen/moeten eigenlijk een andere auto. We hebben nu een Opel corsa en die word veeeelste klein Maargoed daar moet wel 't geld voor zijn Sanneke; Oh ik heb een vrouwelijke instructeur, dat wilde ik ook! Zij is erg geduldig en doet ook cursussen voor mensen die rij-angst hebben.
goedenmorgen, bowie beterschap en knuffel ze hmm daan vond vandaag slapen tot 5u wel prima..na de voeding is ze gelukkig wel in slaap gevallen weer. als ze wakker wordt is ze zooo lief...haast niet huilen ..alleen maar kletsen tegen dr knuffeltje....ik zit dan echt te genieten.
Morguh, Ik zit hier op werk met dikke ogen. Heb zo'n slaap! Ik ben om 21u gaan slapen en werd om 6 uur wakker...Om 3 uur heeft Jayda mij nog wakker gemaakt voor een fles en schone luier... Na mn werk rond ongeveer 16u ga ik naar de stad naar de V&D om foto te bekijken van jayda en mss ga ik he hele pakket kopen vor E150 als de foto's mooi zijn. Verder a ik 2 megapakken koken va zwitsaldoekjes. pak met 6 stuks erin kost E10.
even vraagje; de buggie word al een beetje krap voor loïs, ik weet niet hoelang het nog duurt dat ze erin past. Wat moet ik nou gebruiken als het echt te krap word en nog niet rechtop mag zitten?
FREDERIKE, oh wat heerlijk dat je Rubin lekker bij je hebt! En wat onwijs vervelend van je oma's ... heel erg gecondoleerd ... (mijn lieve omaatje is 31 dec 07 overleden) ... KNUF! BOWIE, schrikken he als je je uitgaven op een rijtje zet ... (hier ook big spenders ). Mijn moeder komt hier eens in de twee weken op dinsdag, de andere dinsdag komen mijn schoonouders (of ze gaat daarheen, dat gaan we nog bespreken tijdens paasontbijt ). En op vrijdag is mn man vrij, dus dan is ze lekker bij papa. Ik vind het wel erg luxe hoor zo! Ik ben stiekem wel erg blij dat ze nu nog lekker thuis in een vertrouwde omgeving kan zijn ... als ik meer ga werken (max 1 dag extra dus 3 dagen) dan neemt of mn man ouderschapsverlof op, of ze gaat één dag naar een kinderopvang (we staan al ingeschreven). We vinden het idee dat ze met andere kinderen is ook wel goed (al kan dat ook op de peuterspeelzaal én is ze met haar neefje en nichtje bij mn schoonouders). Oooooooh foei! Lekker genieten van Sem hoor ! Je kan Sem volgens mij wel aansteken ... maar ik weet het niet zeker... Ik ben heel erg verkouden geweest en Mirre heeft al die tijd nergens last van gehad ... MISSKEITA, kun je de avondvoeding niet een uurtje eerder geven? AMBER, beterschap voor Jesse (en ook voor jezelf) ALIEKE, lekker hoor weer doorgeslapen! En geen idee ... hier kan de buggy van de wagen helemaal plat ... JOHANA, heerlijk he als ze zo wakker worden ... hier ook savonds/nachts/sochtends ... zo lief!
Zit nu te wachten op 'een mannetje' die de kraan op de badkamer moet repareren ... hebben ze een maand of 3/4 geleden al gedaan ... maar niet goed genoeg ... En hij komt tussen 8-12 ... Irritant met geven van BV ... of als ie komt als ik net Mirre aan het verschonen ben ... Plus dat de bel het niet doet ... heb maar een briefje opgehangen dat ie moet bellen en geduld moet hebben EDIT: bellen op mn mobieltje natuurlijk ...
@Frederike: gecondoleerd met het verlies van je oma. @Salapio: heb Hannah gister idd maar wat eerder haar voeding gegeven. Gevolg was wel dat ik er nu 's nachts nog een keer uitmoest, terwijl ze het normaal wel redt tot 7/8 uur. Ik zit trouwens ook te wachten op 'een mannetje'. Mijne komt voor de wasmachine. Word er altijd zo ongeduldig van als je niet precies weet hoe laat iemand komt.
Heerlijk: mijn vrije dag! Heb wel weer veel verplichtingen (thuisblijven voor reparatie wasmachine, met man naar Schiedam om auto op te halen die we gaan exporteren voor zijn mama), maar ik hoop toch dat ik een beetje aan ontspannen toekom. Heb in ieder geval vannochtend al uitgebreid met m'n meisje gebadderd. DIe licht nu helemaal knock out in de box.
Ik word gek van die maatvoering in de babykleertjes. Hannah draagt echt allerlei maten door elkaar. Truitjes van maat 62 zijn echt te klein, en maat 68 is dan weer te groot (vooral bij de mouwen). Broeken in 62 zijn veel te kort maar wel goed om de middel, en in maat 68 is de lengte goed maar de omvang weer te ruim. Vind het wel lastig hoor, ook met nieuw kopen. Heb veel verschillende 'merken' in de kast hangen, maar heb er nog niet een gevonden die haar echt goed zit, en waarbij de maten steeds hetzelfde zijn. Lopen jullie hier ook tegenaan?
Hier ook een lang en smal meisje ... en dus alle maten door elkaar ... broekjes die iets te kort zijn los ik op met maillot ... verder heb ik mazzel met koopzieke moeder en zusje ... mirre dr kast is overmatig goed gevuld en dus veel verschillende maatjes ... het wisselt ook erg per merk trouwens ... hema en h&m zijn in ieder geval erg breed ... no name en petit bateau vrij smal ... (en duur )