Ik vind het hier wel spannend hoor met al die hooooogzwangeren... Ondanks dat ik er klaar mee ben, leeeeef ik helemaal mee!!
oeeeh miep Spannend!!!! zou zomaar es kunnen gaan gebeuren vandaag!! Zet m op meid! wij zitten lekker aan het ontbijt. Straks naar de vk voor controle. Gelijk wat mex. griep vragen stellen. Ga nu eerst wat in huis doen en dan kom ik meekleppen!
Sopse & ontbijtse Britt... Wat ga je vragen over de Mexicaanse griep? Ik vind het zo lastig qua inentingen..de gewone griep ben ik al zo over aan het twijfelen. Voor mezelf doe ik het trouwens sowieso niet hoor.. Ninien, het doet mij zo ook een beetje aan 2 jaar terug denken hoor, leuk,leuk,leuk! Miep, je hebt toch zeker wel een buddy he? Niet dat we straks ineens helemaal niets meer horen ofzo... da ka nie he?! 8)
Liv op d'r grote fiets, ze kan al drie "trapjes" naar voren doen, alleen het sturen schiet er dan bij in hahaha...Voor Liv d'r doen al heel knap hoor!
Dee, balen meis...je hoopt er toch op he?! Huggie... Heb je lang moeten wachten op je zwangerschap van Estelle? Hoeft natuurlijk niets te zeggen over hoe het nu gaat...Ik duim voor de volgende ronde! Dus jullie gaan verhuizen naar een kleinere kamer of niet? Wij zijn best aso, hebben echt een hele grote kamer (waren er twee) en de meides gaan straks naar zolder, daar hebben we twee kamers van gemaakt, wel erg leuk geworden met lekker veel licht door de dakkapellen, maar niet mega groot. Iets van 6/7 vierk meter. Ach...precies goed hoor! Tegenwoordig hebben ze als ze groter worden toch alleen maar een laptop nodig en die past wel in de kamer..
Nina heeft hier ook een kamer formaat inloopkast Maar het is zeker zo gezellig. en inderdaad een laptop en een mobieltje passen er wel in...
Essebes, zit ook erg te twijfelen over die inenting. Daar wil ik t dus even met de vk over hebben. Jan is net vertrokken dus ik ga ook maar aan de slag.
goeiemorgen @miep: wat spannend! ik had ook een paar dagen harde buiken...zelfs om de 5 min! ff denken...het is begonnen op kerstnacht en bevallen op de 31...tel maar uit @ess: wat een schatje! @missk: knuf meid...maak je niet zo druk he...denk aan jezelf de baby en natuurlijk hannah! @ninien: 2 mooie meiden de rest ben ik kwijt!
Kom even kijken naar miep nieuws.. Meid je maakt het spannend zeg!!! Voor de rest een zwaai.. ga strax op visite.. kom vanmiddag even reageren.. Heb weer een heel leuk jurkje gemaakt!
zo dani naar de oppas gebracht...kan ik nu eff gaan rommelen in huis. misk dikke knuff meid....pb staat open hoor als je jeverhaal eff kwijt wilt. En geniet van je verlof mooie liv foto's knap dat ze al een paar trapjes kan fietsen...dani zit er wel op maar fietsen kan ze niet, haha. Dee he wat jammer.... hier hebben wij een grooote slaapkamer en dani ook.....nieuwe telg heeft de kleine slaapkamer (die was immers nog over). Boven hebben we een heeeeele grote zolder (zouden we twee kamers van kunnen maken) dus als dani groot genoeg is (of nieuwe telg) dan kunnen we door gaan schuiven...of verhuizen *zucht* zo ga nu snel de was ophangen....
Johanna..ach jeetje de klok vergeten te zetten..nou ja heb je in ieder geval wat aan je dag.. Misskeita..aan de studie!succes! Essebes..ja nog steeds harde buiken..maar wel iets langer ertussen..niet meer zo kort op elkaar.. En tja ik merk toch wel verschil..ze zijn sinds vorige week gewoon echt pittiger.. Ah wat een mooie meid heb je toch!!8) Geweldig! En een gaaf fietsje!! Britteke..succes bij de vlos! Judith..dat wordt showen!!! Dee..wat jammer meid volgende rond beter hè geen ruzie meer maken op moment supreme.. Slaapkamers we hebben 2 redelijke slaapkamers..en 2 kleintjes.. Wij zitten in een redelijke slaapkamer..en Mika zat in de andere redelijke..maar die is nu over naar een kleintje..en dan komt harry in de redelijke.. Nou hier nog wel harde buiken maar niet zo kort op elkaar meer..dus t zal wel weer afgelopen zijn.. Even hier gerommeld in huis..en Mika is rotzooi aan t maken En tegelijk een poepje aan t produceren..dus die zo eerst effe schoonmaken.. Kan zo slecht tegen die stinkluchtjes deze zwangerschap..soms is t zo slim doe ik billendoekjes in me neus..