December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ja die vind ik idd ook niet lekker ruiken..maar altijd beter als zo'n dikke poepluier...:D
    warm eten kan ik ook echt van over me nek gaan...bah!;)

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Ess…hahaha ik zie Liv al helemaal zitten…’hard slaan op de tafel en hilarisch roepen’…van wie heeft ze dat ? ;)…en fijn dat het eten zo lekker gaat…Rubin eet overdag ook niet zoveel en s’avonds tegenwoordig weer wat beter…we hebben de oorzaak voor het slechte eten ook gevonden…arme mannetje kreeg boven en onder zijn hoektanden en boven nog 2 kiezen L allemaal tegelijk…wat een super mooie bosfoto !…en stoere bikerbabe foto ;)

Miep…je houdt de spanning er wel in he ;)

French…mooi kamertje heeft Angelina !…echt een meiden kamer…wat een mooi meisje trouwens ook

Britt…heb je wel ff een foto gemaakt van de modecreatie van Sam ? ;)…zo heb ik ook foto’s van mezelf van vroeger…grijze joggingbroek, zwart wit gestipt rokje, rose t-shirt, blauw vest en regenbooglaarsjes hahaha en mooi dat ik het vond ;)…oh ik lees het al geen foto ;)…Sam ziet er toch altijd geweldig uit ;)

Lindy..was de appeltaart en soep lekker ?…je schiet al weer lekker op he ;)…nog maar 58 dagen vandaag

Olga.. ben er erg nieuwsgierig naar de foto’s van Senna’s nieuwe kamer…en lekker gegourmett ?…hmm kunnen wij ook wel eens doen :D…oeh en morgen je 20 weken echo spannend !!!! en dan weten jullie hopelijk ook of het een broertje of zusje wordt :D

Gerda…mooie foto’s van je stoere knul !…en fijn dat je nu weer van gips verlost bent

Nelly leuke update van je meisjes…hier ook vaak geen puf meer hoor ;)

Ninien wat een bjoetie zeg die dochter(s) van jou ! dat haar geweldig…kan niet wachten tot ik met Bente’s haar kan freubelen

Amber wat lief zeg die foto’s van Jesse met Stijn :D…en super zeg Thomas zijn C diploma !…en idd Thomas is gewoon een grote Jesse…zo leuk om te zien !

Dee…leuk bed :D

MissK…hele dikke knuffel meid…

Mve showen dat jurkje !

zo dat was even reageren op 10 pagina's pffff ;)

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dag dames,

wederom eens lang geleden, maar nu gewoon omdat het druk is, niet omdat er allerlei nare dingen gebeuren ;)

we draaien hier drukke dagen en de wintertijd mag van mij wel vaker ingaan, elke dag een extra uurtje haha

tussen manlief en mij gaat het steeds beter, met hobbels en bobbels, maar het gaat elke dag weer verder de goede kant op!

ik ben nog wel aan de medicijnen en daar voel ik me zeer goed bij. ik heb weer puf om dingen te doen met de kinderen, te juchteren, het huishouden te doen en klusjes aan te pakken. ik heb de controle weer terug zeg maar en dat voelt zeer goed.
    natuurlijk heb ik ook mijn p-dagen en het gevoel dat alles verkeerd loopt, maar ik handel er niet meer na en ben het snel te boven en dat maakt me trots op mezelf.

Gerben heeft inmiddels een nieuwe baan en daarmee zijn we er goed op vooruit gegaan. wel spannend, want het is in eerste instantie een half jaar contract.

Met sven gaat het ook super. kletst heel veel en kan al zoveel. vind het zó ontzettend hard gaan!

ook met Lasse is het top. ook zo'n lekkere holle bolle gijs. is druk bezig met zich op te trekken op z'n knietjes, billen en zelfs al af en toe op z'n voeten. dat is best zwaar, aangezien meneer ook al zo'n lekker stevig kereltje is ;)

hoe groot en zwaar ze zijn heb ik geen idee van, want ik ben erg slecht geweest en niet naar lasse's 6 mnd controle geweest. zal toch echt eens binnen lopen op het open spreekuur.

ik las kort iets over kamers. lasse heeft een redelijke kamer. wij een grote en sven een kleine kamer, dat vindt hij heerlijk.
    de laatste grote kamer is ingericht als werk-/katten-/speel- en tvkamer, maarrrrrrrrr......... dat gaat veranderen. we hebben een extra kinderkamer nodig!

wederom na een ronde is het bij ons raak! niet gepland, helemaal niet voor bezig geweest, maar we hebben ook niks gedaan om het te voorkomen ;) en nu net een lichte, maar toch duidelijke, streep!

een vlugge berekening vertelde mij dat ik 5 juli uitgerekend ben, maar dat kan nog allemaal veranderen. niemand weet het nog verder, eerst maar eens zien hoe standvastig dit eitje zal zijn, maar blij zijn we wel!

nu ga ik eens terug neuzen hoe het met alle mama's, ukjes en zwangere buiken gaat, ik zag al dat het weer goed spannend is in sommige huishoudens, zo leuk!!!!

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    gisteren even in Bente's kamer bezig geweest...(ledikantje staat er in...wiegje is er uit)

5. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    vanaf de deur

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Goedemiddag!

Miep...je houdt de spanning erin meid!
    en billendoekjes in je neus?! hihi
    grappenmaker!
    enuh...last van mijn bekken heb ik gelukkig bijna helemaal niet meer!

Ess...mooie foto's!
    knappe meid is Liv hoor....
    en ook al een klein stukje fietsen....STOER!

Missk...dikke knuffel meid!
    en je eerste dag verlof?! geniet ervan....ook van je mooie meis Hannah!

Johanna...je officiele eerste verlofdag....
    en dan een uur extra vandaag...
    geniet van je verlof meid!

Amber....leuke foto's!
    en Thomas geslaagd voor diploma C?!
    stoer hoor...gefeliciteerd!
    je zal wel trots zijn!

Gerda...lekker tegen jezelf aan het kletsen geweest...hihi
    lief dat je het vraagt, maar met mij gaat het goed hoor!

Dee...mooi bed hoor!

Hier vanmorgen effe naar de winkel geweest en vanmiddag effe naar de Hema en Action, alvast wat kleine sintcadeautjes halen..

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    commode met daarboven mijn gister in elkaar gefreubelde schilderijtjes

8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Claartje...fijn dat het goed gaat bij jullie?!
    en zwanger van de 3e?!
    Gefeliciteerd meid!

Frederike...mooie kamer heeft Bente zeg....
    en Rubin heeft het ook al zo mooi!
    wat ben jij toch creatief zeg...

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    laatste hoor ;)...deze is duidelijker vanaf de deur

10. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    wow claartje gefeliciteerd zeg !...sorry ff korte reactie heb Bente op mijn arm nu :D

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    loessie, moet nog even zakken hoor, drie ukken.... haha... gelukkig vinden wij drukte altijd gezellig, anders kwam het nooooit meer goed ;)

frederike, bedankt en wat een beeldig kamertje! en een knus plekje

12. Claartje Gefeliciteerd meid!
    lekker druk 3 ukkepukken ;)

Fijn dat gerben weer een nieuwe baan heeft, en dat het zo goed gaat met je knullen...wie weet is verrassing nummer 3 een meiske;)

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat is al een heerlijke discussie hier. ik heb altijd gezegd: 2 jongens, dan een meisje. de eerste 2 keer was juist, dus dit wordt een meid! eindelijk roze shoppen! haha
    niet dat het me uitmaakt, 3 jongens lijkt me net zo leuk, ook speciaal en toch bekend hihi

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @claartje: gefeliciteerd!

@frederike: wat een leuk kamertje!

@miep: sorry meid...ik ga gelijk krijgen...6 nov komt harry...dan ben ik jarig :D

angelina is net weer verwent!
    komt mijn moeder thuis met...sneeuwwitje en de 7 dwergen! (knuffels ;))...incl de dvd en een pyama...neuh kind had nog niks! :D

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    oja...dat had ze bij de albert heyn...we hebben nu al 8 poppetjes van de 15...jaja ik ben weer een nieuwe serie aan het sparen :p
    dus voor diegene die naar de ah gaat en niks met de poppetjes...hier zijn ze welkom! :)

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    French....angelina weer lekker verwend?!
    sorry...kom nooit bij de appie hein!

Claartje....zou wel leuk zijn 2 jongens en een meid!
    maar 3 jongens is ook erg speciaal natuurlijk

17. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @loessie: alijd leuk he de action :)
    ik ga daar altijd naar toe voor niks en kom er met tassen weer uit :D

18. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    ja idd...ben gek op de action!
    en ook als je er komt voor niks...alleen om effe te neuzen zeg maar, kom ik toch altijd wel met iets thuis...hihi

ben blij dat ik niet de enige ben

19. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Claartje, gefeliciteerd meid!!
    Leuk een juli beebje!! :D

20. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    pff, ik mis het soms ook wel hoor, het zwanger zijn enzo.
    Vind het ook zo raar om nooit meer zwanger enzo te zijn, omdat wij het als het goed is bij 2 kids houden..

Deel Deze Pagina