ppff...net effe gauw met de hond naar de overkant voor een plas geweest... wat een rotweer zeg! wou straks de stad in met de fiets...maar denk dat ik de auto maar effe pak!
Senna ook al vroeg wakker Lekker op zijn nieuwe kamertje gespeeld wat spannend over 2 dagen de echo leuk hoor heb je en vermoeden wat het wordt?.. Britt lekker terug naar je bedje gegaan heerlijk hoor Johana lekker pannenkoeken gegeten? Gerda wat is nick al lang joh hihi grote kerel.. alles goed?? Nelly annabel der spijltjes er uit gehaald wat knap dat ze bleef liggen ohh demy niet hoor haha.. die is er dan tig keer uit voor ze echt slaapt.. drama.. Evelien dwars in bed ahh arme meid. ja demy deed dat ook altijd in de meest onmogelijke posities,.., wat fijn dat de meiden geen last heben van het verzetten van de klok. Leuk m et ze 4e in bad. Past dat bij jullie dan? hihi Miep nog niet aan eht bevallen meid harry zit echt zijn tijd uit.. lekker gezwommen? Amber wat is stijn al weer groot zeg en jessse zo lief met hem aan het spelen wat goed dat je zoon zijn c diploma heeft misskeita jeetje al vanaf 5 uur waker Ja dat is neit echt uitslapen,, Hannah toc lekker naar oma.. wat knap van je dat je toch nog druk bent met je studie. Essebess leuke foto van liv.. Dee jammer op naar de volgende ronde knuffel Frederike de appeltaart +soep was heerlijk Claartje wouw gefeliciteerd ukkie nummer 3 onderweg.. spannend hoor wat fijn dat het nu zo goed gaat tussen gerben en jou, en dat het met de kids zo goed gaat dikke knuffel 5 juli leuke datum midden in de zomer Frederike wat kan je toch lekker freubelen en bente al over op een ledikantje wat gaat het snel he Loesie hier ook gek op de action hoor hihi Maartjeh lijkt me ook een gek idee nooit meer zwanger zijn. Ik heb daarom oko gezegd. Ik zeg nooit nooit.. we wouden altijd al 3 kids maarja omdat deze zwangerschap niet helemaal verlooopt als gehoopt ben ik enorm gaan twijfelen. maarja misschien over een paar jaar Zooooo heeeee heee eindelijk der doorheen. wat een K*t weer zeg. demy was om half 6 klaar wakker huilen.. Mevr was der speentje kwijt en wij konden het niet vinden.. balen dus,. stefan weer snel trug in bed gevlucht kon ik het oplossen.. gelukkig reserve speen maar ja je raad het al mevr wou niet meer slapen. Dus in de hoop dat ze bij ons in slaap zou vallen haar tussen ons in gelegd. Nou mooi niet ze lag te kletsen en te keten.. stefan is er om kwart voor 7 uit gegaan.. en wij er maar achter aan gegaan want dit was nix.. dus haar rond laten wandleen tot kwart voor 11 en toen viel ze om van de slaap heb haar lekker in bedje gelegd en ben zelf ook ngo ff terug gedoken heerlijk ik werd om half 1 wakker demy slaapt nog /. Ga ff snel een broodje maken m ijn buikje knort hiih.. Ohja Vanmorgen de wasmachine stuk gegaan :S grrrrrrrrrrr altijd op een moment dat eht niet kan gebruiken,. mijn schoonpaps komt vanavond kijken of er nog wat mee kan en anders zullen we nu toch echt een nieuwe moeten kopen.
Lindy...vroeg op vanmorgen dus?! lekker dat je nog effe bent gaan liggen och nee, de wasmachine kapot.....ow wat balen meid! hopen dat je schoonpaps er nog wat aan kan doen.... en bij jou ook erg rotweer?! Hier ook....vreselijk hard regenen...
Het gekke er van is hij was pasgeleden stuk en hebben we er een nieuwe waterpomp in laten zetten.. en toen deed hij het weer prima.. dus heel maf en nu gewoon weer stuk.. wordt er niet goed van.. Ja bahhh regen.. haat het..
Ohh hier trouwens 1 grote slaap kamer en aan het eind daar van zit een klein kamertje daar slaapt demy nu,. Ukkie komt bij ons op de kamer en als het dan goed door slaapt en niet meer in de wieg past gaat het bij demy op der kamertje.. wel klein en krap maar moet net kunnen.. hopen op een nieuwe huis tegen die tijd ..
@ tijdverzetten: Esmee was vroeg.. 6.30 nieuwe tijd maar dat was niet vanwege het verzetten van de tijd maar de buurtjes kwamen weer:x.. GRrrr .. Ze heeft uiteindelijk tot 8.00 nieuwe tijd in bed gelegen. Vanmorgen gewoon tot half 9 geslapen! Geen last gelukkig! Miep.. handig dat je moeder strax mee gaat zwemmen op zondagmorgen. Je lichaam is zich zo te horen aan het klaarmaken voor de bevalling. Spannend meid! haha.. billendoekjes in je neus.. Erwin knupt altijd een handdoek voor bij poepbroeken! Essebes.. Lief dat je zondagochtend een uitgebreid ontbijtje klaarmaakte. Doen wij ook meestal, lekker sapje, lekkere broodjes. Wat is Liv een knappe meid zeg..8) Misskeita.. fijn dat de laatste controle weer goed was! Succes met de studie! Vervelend dat Jan je weer in een dip heeft gedrukt.. Dikke knuf.. French.. leuk, je gewonnen klok binnen.. Britteke.. Ramenlappen schiet i.d. niet op met een peuter die alles na wil doen! Vrijdag al de 20 weken echo.. schiet ook al mooi op! Loessie.. lekker gegourmet! VInd dat heerlijk, maar dan wel bij een ander.. het stinkt zo! Lekker shop dagje! Veel plezier bij de action.. ME LOVE ACTION! Dat is het nadeel van een hond he? Die regen.. pfff en ze ruiken dan zo lekker als ze nat zijn.. BAH.. Lindy.. heerlijk, verse appeltaart en groentesoep. Lief dat Jan zo goed meehelpt.Hopenlijk kan de wasmachine gemaakt worden! Olga.. leuk dat de kamer bijna klaar is! Slim om Senna eerst te laten wennen aan de kamer. Morgenavond al de echo! Jullie willen ook weten wat het geslacht van beeb is he? Mogen wij het ook weten?? Amber.. leuke poes zeg! Wat goed dat thomas is geslaagd voor zijn diploma C. Leuke foto's van Stijn en Jesse.. Wat is Stijn al groot! Lijkt op zijn paps! Sanneke.. gelukkig viel het oppassen in de creche mee.. Johana.. lekker vreet dagje gisteren!! Leuk, kleertjes uitzoeken.. Fijn dat Manlief zo gemotiveerd is om optijd op zijn werk te zijn haha.. Gerda.. leuk dat je even komt posten! Wat wordt Nick al een grote vent zeg! Nelly..hoe is het etentje tussen je man en schoonzus geweest? Je meiden ontwikkelen zich goed zo te lezen en fijn dat je weer een aantal uurtjes aan het werk bent. Ninien.. de nachten gaan nog steeds goed?? Wat een mooie meiden heb je zeg! Zou jou miep bevaldag voorspelling uitkomen?? Dee.. leuk bed! En goed geshopt! Jammer dat je ongi bent geworden.. @ kamer.. Onze slaapkamer en die van Esmee zijn ongeveer gelijk en zijn vrij ruim! We hebben inbouwkasten dus dat scheelt al heel wat ruimte. verder hebben we een grote zolder en nog een kleine slaapkamer.. ala strijkhok! Claartje.. leuk weer eens wat van je te houden en allemaal goed niews.. Fijn dat het de goede kant op gaat met je/.jullie! En zwanger van jullie 3e kindje! Wow!! Frederike.. wow wat een mooie kamer.. helemaal mijn smaak! Maartjeh.. hoe zit het met verhuizen?? Alles goed met jou en je meiden? **** Zo , weer helemaal op de hoogte! Vanmorgen gezellig bij een vriendinnetje op de koffie geweest.. Net al even flink gesopt, gestreken en een pakje klaar gemaakt voor naar het postkantoor. Ga zo nog even een patroon uitknippen.. misschien vanavond dan nog even achter de naaimachine.. Lekker de hele week vrij.. wel het weekend weer werken.. Ach ja.. Voor de rest van de week nog geen plannen.. Foto van het tuniekje!
Hoi meiden, Heb wel een stuk bijgelezen deze keer. Echt gezellig geklets zo! Even weinig reacties, want ik moet boodschappen gaan doen. Manlief is thuis aan het werk en de dames liggen te pitten. Vanavond sta ik er alleen voor, dus wat ik klaar kan hebben, kan maar klaar zijn he! Ff denken... Nog geen slanke Miep... Spannend... Claartje zwanger van nummer 3. GEFELICITEERD! Echt leuk joh! Hier door de bv nog niet ongi geweest... Maar je zat niet lekker in je vel? Beterschap meid... Frederike, leuk kamertje van Bente. Echt roze! French, 'k kom bijna nooit bij de appie, maar als ik er kom, stuur ik de poppetjes wel op. 'k Heb trouwens wel van die voetbalpuzzelstukjes liggen. Wil iemand die hebben? Action, als ik er kom, is het inderdaad heerlijk shoppen. Maartjeh, ik begrijp je niet-meer-zwanger-zijn-gevoel. Al denken wij toch aan een derde... Lindy, wij hebben een beeeeeeeetje groot ligbad (hoekbad)... Mijn paps zit in die branche, dus tja... Kan geloof ik 220 liter in. Balen van Demy's speentje. Hopelijk pakt ze haar normale ritme weer op. Grr... Stomme wasmachine. Wat kamers betreft. Annabel ligt op een grote kamer, wij op een nog iets grotere en Evelien op een kleinere kamer. Als er ooit een derde ukkie komt en 't is een knulletje, gaat Evelien bij Annabel op de slaapkamer, die is ruim genoeg voor twee meiden. Dan komt er een hoekstapelbed en dan gaat de kast naar de andere muur en... en... en... Hoor mij eens fantaseren. 'k Ben niet eens zwanger! Hehe, eindelijk heeft Annabel weer een paar tandjes erbij. Twee hoektandjes onder. Ze was een paar weken geleden al moeilijk aan het doen met het eten en was huilerig "tantje auw", maar wij mochten niet in haar mondje kijken. Gisteren hebben we ze eindelijk kunnen spotten. Ben benieuwd waar de rest blijft. Ze moet nog vier kiezen en twee hoektanden... En vanmiddag met de lunch heeft ze zelf haar brood belegd. Naja, mama was niet snel genoeg aan tafel. Ze pikte een onbesmeerde boterham van mijn bord, dus besmeerde ik de andere vast met boter, ruilde hem om, om ook boter op die andere te smeren. Had madammeke de muisjes te pakken, pakje open gemaakt en haar boterham bestrooid! Van verbazing schoot ik helemaal in de lach. Heerlijk genieten zo. Hihi, 'k zit toch weer langer dan gepland achter mijn pc. Nu moet ik toch echt even de ronde doen! Groetjes!
Claartje gefeliciteerd met de zwangerschap! fré wat een ontzettend leuk kamertje. en judith schattige overgooier...leuke foto ook een derde??? vooralsnog moet ik daar echt niet aan denken. wie weet over een paar jaar...we houden de mogelijkheden nog even open maar kan me er niets bij voorstellen.
Fredje, super leuke kamer, het "klopt allemaal" 8). Is jullie huisje al een beetje zoals je wilt? Claartje, wat leuk dat je even een stukje komt typen, ik vroeg me al af hoe het met je ging! Maar wat een goede berichten allemaal zeg, nieuwe baan, jij voelt je beter, en nog een wereldwondertje op komst, yahooo...klinkt goed...gefeliciteerd! Hoe is het met je hondje? MvE, zoheee..jij hebt flinke reacties gegeven! Enne...ben je nu dagelijks jurkjes aan het naaien? Ik vind het echt knap van je! Olga, morgen de echo? Pas laat toch? Ik ben errugggg benieuwd! Sms'en kan ook he?! Lindy, sh#t je wasmachine kapot, nou ja om er maar een positieve draai aan te geven, beter nu als in je kraamweek....maar liever helemaal niet natuurlijk! Nelly, lukt het een beetje 2 kids in je up verzorgen? Soms word ik er al een beetje zenuwachtig van als ik er aan denk. mijn Jan komt nml pas thuis (op een uitzondering na) als Liv al op bed ligt, rond 20.00/20.30. Hij is echt een weekendpappa.. Ik vind het nu soms al pittig.. Maar goed, straks is die dikke buik natuurlijk weg...
Fredje mooi zo het kamertje!!! Claartje gefeliciteerd meid met je zwangerschap!! En wat fijn dat alles iets beter gaat thuis!! Loesie wat fijn dat je geen last meer hebt van je bekken! En lekker wezen shoppen bij action..heerlijk! French..nee joh 6 nov duurt nog zoooolangg Lindy de wasmachine kapot..balen zeg! :x Kan je echt niet zonder hè.. Judith weer helemaal bijgelezen en wat een leuke foto!!8) Lekker koppie en mooi tuniekje!! Leuk joh dat je t nu zelf kan maken!!! En de hele week vrij..jippieajee..dat wordt naaiuh!! Nelly..slanke miep? Uhm..dat gaat niet lukken denk ik hoor..als harry eruit floepst zit er nog genoeg Geweldig..dus de hele tafel vol met muisjes Een 3e ? denk niet dat die hier komt.. Mijn zus is even geweest..om te dweilen..dus dat is weer netties.. Voor de rest niet zoveel gedaan..lekker rustig aan
gadverdarrie, mijn telefoon doet ut niet... en nu weet ik niet of het aan de kpn ligt of aan mijn verbinding op de site van kpn staan wel een paar storingen, maar das mijlenver hiervandaan... ik heb net in de lounge al gevraagd, als je niet kan bellen, kan je toch ook niet internetten??
vervelend......als je via de telefoonlijn internet hebt dan lijkt t me niet dat je dan wel kan internetten.. misschien is je foon wel kapot..zit de stekker er wel goed in?