December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb internet plus bellen

hij geeft aan dat de telefoonlijn goed is...

en de stekker heb ik allemaal gecontroleerd

2. #45662 ninien, 26 okt 2009
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
    en mobiel bellen naar de klantenservice kost 1,30 per minuut ja daaaaag
    met een gewone telefoon kost het 10 cent per minuut

njah als er mensen zijn die me nodig hebben bellen ze me maar op mijn mobiel

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. Je maakt het erg spannend hoor! Lief dat je zus even kwam dwijlen.. Morgen weer naar de gyn.. spannend!!8)

Ess.. dagelijks jurkjes naaien.. Umh.. Nee.. Kon dat maar!;) De ene dag patronen uitknippen en de andere dag, als ik tijd heb het jurkje in elkaar zetten.. Heb nu een wat moeilijker patroon gebruikt. Meerdere stukken om aan elkaar te zetten dus ben benieuwd hoe het gaat! Kan me voorstellen dat het nu, met die dikke buik zwaar hebt. Nog eventjes meid!;)

Ninien.. Soms werkt het om even de verbinding voor 30 sec te verbreken.. Doen we ook met de router als die kuren heeft.;) Belachelijk dat zulke nummers zo veel geld kosten he!;)

Even tussen de druppels door naar het dorp gefietst.. Pakje weg gebracht en gekeken voor een leuke agenda voor 2010.. Men.. wat zijn die krengen duur.. De leuke dan..;)

Verder nog een beetje fruit gehaald.

Esmee zit in het speelgoedboek te bladeren en benoemd alles wat ze ziet..:D

Morgen vroeg gaan de doggies naar de trim.. Heerlijk!!! Zijn ze weer lekker kort en ruiken ze weer naar shampoo ipv hond.;)

4. MamavEsmee

Wat eten jullie vanavond??

Wij eten lekker simpel.. Gekookte aardappeltjes met doperwten en witte bonen in tomatensaus ( apart ;):D) en speklapjes.. Frambozenpudding na!

Morgen ga ik spagetti maken.. Jummie!! Nu al zin in!

5. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    agenda...ik vraag de mama agenda voor sinterklaas ;)

6. MamavEsmee

Heb die nu ook maar vind hem te lomp..;)

7. als ik de router uitzet, blijft de telefoon knipperen:$

ik snap dr echt niks van, vanmiddag was het ook al een keer, toen heb ik de stekkertjes allemaal gecontroleerd, evenlater deed de telefoon het weer

dus net dacht ik ooo ff de stekkertjes nog een keer na lopen
    maar deze keer blijft het knipperen

8. kan dr echt niet tegen als er iets niet goed werkt:x

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *geen verstand van telefoons....sorry ninien hoop dat ie het snel weer doet*

net even wat sint kadotjes gekocht voor kindjes van vriendinnen...en wat kleine dingen voor dani..die krijgt rond die tijd zoveel spul dat ik het zelf niet zo vier (denk niet dat ze dat echt doorheeft).

10. *probleem opgelost*

is blij dat alles weer goed werkt:D

11. MamavEsmee

wat is het nu geweest dan??;)

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Wat kletsen jullie veeeeeeel !!!!!!!!!!

13. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Ninien....gelukkig is je probleem met de telefoon opgelost!

Judith...leuk tuniekje!
    mooie foto ook van Esmee!

Frederike...ik heb de mama agenda al....
    vind hem erg leuk!
    van mijn mams gekregen....

Miep...bij jullie geen derde?!
    ( Hier ook niet hoor....zijn Jan en ik het beiden overeens)

Britt....alles goed gegaan bij de vk?!

Olga....morgen de echo toch?!
    spannend meid...

Johanna...ook sint cadeautjes gekocht?!
    Ikke ook...alleen voor Nicky...
    heb een stuk of wat dingetjes ingeslagen bij de action en de trekpleister...( hebben ze ook wel leuk speelgoed)
    en heb zo wel genoeg al zeg ik het zelf....
    doen bij mijn schoonfamilie nog aan kerst met cadeau's en 4 januari is Nicky jarig....
    dus ik probeer niet teveel geld uit te geven;)

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gisteren avond dus problemen met laptoppie...werd steeds van internet af gegooid. Heb nu geen zin meer om nog de reakties van gisteren weer op te schrijven.
    Ga dus verder waar ik gestopt ben. Eerst even bijlezen....

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..nog geen nieuwe agenda gevonden…kan nog even hè..;)
    Morgen de hondjes lekker naar de kapper!

Ninien..gelukkig weer bereikbaar!:)

Cadeautjes..hier nog niet zoveel in huis..tenminste..normaal verzamel ik altijd al wel voor de hele familie..
    Maar tja kom nu niet buiten de deur..dus dat wordt gewoon straks nog shoppen…;)
    We doen trouwens nog geen sinterklaas denk ik maar met kerst..deden we altijd al..
    Misschien vanaf volgend jaar wel..wie weet..even bekijken omdat mika natuurlijk op 5dec jarig is..;)

Loesie..nope hier geen 3e..tenminste..dat is nu absoluut niet in de planning..;)

Hier lekker lasagna gegeten..jammie!!
    Mika had geen zin in warm eten..dus die heeft brood gehad.
    Het is hier toch een petweer….niks aan..echt weer om in bed te kruipen of op de bank met een beker warme chocolademelk….:p

16. een los contactje, ik heb me echt gek gezocht:$
    en inneens had ik de boosdoener, onder op het basisstation van handtelefoon...

17. ben blij dat tie het weer doet!!

geen telefoon is ook niks

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, succes met bijlezen...;)

Ninien, om gek van te worden als iets niet werkt, hier hadden we vorige week geen i-net, Jan ook Uber sacho omdat hij s'avonds ook altijd thuis nog even werkt. Gelukkig is het weer in orde!

Britt, wat een kletskoppen he? wanneer heb jij nou je 20w echo? En ga je het verklappen?

Salapio, waar ben je?

Misskeita, ik las n stuk terug dat hannah ook niet zulke makkelijke voetjes heeft. Liv precies hetzelfde. Wij hebben de laarsjes van Brakkies, die zitten goed. Clic! laarsjes kunnen we jammer genoeg wel vergeten.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Liv, wat heb je toch een onwijs lekker bekkie! Door je uiterlijk en de verhalen die je mama over je schrijft, moet ik altijd erg aan mijn nichtje denken. Volgens mij precies zo´n zelfde typetje!

Miep, wat een grapjas die Harry....Steeds maar voor harde buiken zorgen en dan toch stiekem gewoon blijven zitten waar hij zit.

Loesie, het gourmetten was hier ook erg gezellig, hoewel Senna het na een half uurtje echt spuugzat is. Hij heeft stukjes komkommer en banaan en stokbrood en aardappelkroketjes gegeten. Terwijl hij normaal altijd vlees moet hebben bij zijn hapje groente! Daarna mocht hij spelen, maar vroeg daarbij natuurlijk ontzettend veel aandacht zodat jan en ik niet gezellig rustig verder konden eten. Maar het kijken naar en reageren op je eigen kind is eigenlijk ook heel leuk!

Misskeita, nee toch....ben je nou ook nog aan het studeren meid. Wat ben je toch een bikkel met super goede discipline. He bah, daarbij ook nog een Jan-dip. Dacht dat het de laatste tijd kwa contact wel weer beter ging.

Dee, jammer dat je naar de volgende rond door bent....

Johana, ha ha lekker handig die jan van jou....hebben jij en Dani een lekker lange dag gehad!

Gerda, jij wilde gisteren zeker de 1000 berichten halen! Fijn dat het gips eraf is en je weer meer bewegings vrijheid hebt nu. Gaat het wat betreft pijn dan ook beter?

Amber, wooooow is dat Stijntje....Wat gaat het goed met hem, fijn zeg! Leuke foto´s van de neefjes en trotse Thomas!

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    We konden vandaag even aanschuiven met eten bij opa & oma, ik had vanmiddag zelf al de piepers & peertjes geschilt.
    Maar ik vond dit zo grappig kom het even melden.
    We stonden dus bij mijn ouders voor de deur en ik rook van veraf al het draadjesvlees...mjammie...
    Ik zei helemaal niets en Liv liep voorop, eenmaal bij de voordeur zei Liv: "Mmmmmm...oma vleessie maken..."
    Vond het best grappig dat ze de geur herkende en dit dus ook hardop zei...sorry ik ben nogal snel trots & vind alles geweldig hihi..:p
    Vorige week liep ik met Liv langs de vuilniswagen terwijl ze kliko's aan het legen waren, ik had dus verteld wat ze aan het doen waren.
    Vandaag kwamen we in het dorp weer een vuilniswagen tegen.
    Begint ze uit zichzelf te vertellen dat de vuilniswagen vuilnisbakken leeg maakt.
    Ik had het maar 1 keer verteld en het was al een week geleden.
    Vond ik ook al zo knap...:D

Hihi...zo zijn jullie natuurlijk ook allemaal reuze trots op zulke dingetjes toch?

Deel Deze Pagina