December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    loesie ik haal hier verder niet zoveel kadotjes voor dani hoor, ik heb zelf 2 grote dingen gekocht voor haar....rest krijgt ze van vriendin en gastouder (waar ik dus ook kadotjes voor heb gekocht). vind het nog niet nodig...ten eerste omdat ze nog niet echt snapt dat het sinterklaas is, ten tweede omdat ik rond die tijd beval en ze dan ook van iedereen kado's krijgt..en ten derde omdat ze in januari jarig is en dan weer overspoeld word...kortom ze word in die tijd genoeg verwend..over een paar jaartjes dan is ze zich er goed bewust van dan vind ik het wat anders.

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ess wat een heerlijke verhalen....slimme meid...dat is toch ook heerlijk om te vertellen. Ik geniet ook echt van de slimheid van mijn meisje hoor...ze zijn zoooo pienter! ik verbaas me er soms echt over.

Manlief heeft een hybride (auto) nou staat er hier in de buurt nog één als we daar langs lopen zegt ze 'papa's auto'...als we langs de auto van vrienden komen (die op een openbare parkeerplaats staat en die ze eigenlijk nooit echt veel gezien heeft) zegt ze dat is '(naam vriend) auto....nou ik vind het echt slim....

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Wij houden het ook simpel voor sinterklaas, gewoon een kleinigheidje.
    We willen wel uit naam van de baby een kado geven, dus als ze geboren is geven we Liv een kado en zeggen we dat ze die van haar zusje gekregen heeft, n goeie binnenkomer toch haha! :D
    Ik heb al gekeken, wil zo'n babyborn pop geven, aardig duur die krengen maar ik vind het zo leuk dat ze dan lekker "mee kan moederen"...alles wat ik met de baby doe, kan zij dan met haar "baby"doen..;)
    Kerst doen we meer aan, en 14 December natuurlijk ook kado's in overvloed...8)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Claartje, heeeeej dat is lang geleden. Fijn om te horen dat het goed gaat met jou en Gerben en dat jijzelf ook best lekker in je vel zit en weer tegen een stootje kunt zeg maar. Mag je toch ook trots op zijn! En zwanger van de derde kleine uk, jeetje gefeliciteerd!

Frederike, ah Bente haar kamer is echt lief en meisjesachtig! En Rubin kan nu echt niet meer terug in het ledikant haha! Foto´s van senna zijn kamer komen als alles laar is. Nog even geduld!

Miep, getsie billendoekjes in je neus....Senna gaat er vaak aan likken. Lijkt me ook zo vies! Hij likt ook aan de creme die ik op zijn gezicht doe en likt aan de open douchegeltubes. Gek kind.

Ess, Kan Liv wel op een gewone driewieler fietsen? Dan zal het ook niet lang meer duren op deze fiets. Senna fiets inmiddels wel op een driewieler weg, staat zo stoer!

5. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    goedenavond!
    @sinterklaascadeautjes; hier ook al in huis, 1 dingetje en ook al een cadeau in huis voor J zijn verjaardag. tja ik ga ervan uit dat ik rond die tijd geen zin heb nog even uitgebreid dat soort inkopen te doen. en ze hadden 15% korting bij de intertoys op lego dus een mooie doos duplo gekocht voor z'n verjaardag. kerst doen we niet met cadeautjes dus daar hoef ik niet achteraan 8)
    @miep; alles nog rustig dus?
    @claartje; gefeliciteerd de 3e opkomst! fijn dat het weer wat beter gaat met jullie!
    @derde; eerst nummer 2 maar eens :p maar ik sluit een 3e niet uit :)
    @essebes; heerlijk trots op je meisje! en terecht knappe meid hoor!

pff en verder weet ik et niet meer
    ik ga zo lekker bankhangen, heb last van mijn rug. (klaag)
    Jonathan heeft sinds dit weekend een enorme rode kater zitzak op zijn kamertje. gekregen van kenissen. helemaal leuk hij is er trots op en we mogen er vooral niet op zitten dan worden we weggejaagd :D
    Verder stopt hij nu steeds knuffels in de wieg, dan moeten de gordijntjes dicht van de babykamer en het muziekje aan, even zwaaien, deur dicht en dan staat voor de dichte deur met zijn vingertje voor zijn mondje en zegt stttt. zo ook even trots op mijn bereboef! ;)
    fijne avond!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, tuniekje is leuk! Woensdag ochtend kom ik gelijk laten weten of ik op een roze of blauwe wolk zit hoor!

Nelly, zijn je man en zijn zus nog wat wijzer geworden van elkaar? Ik vroeg me ook echt af hoe jullie met zijn vieren in bad passen. Liggen jij en je man dan helemaal dubbel gevouwen ofzo?

Salapio, hoe is het meid? Zit Mirre weer helemaal terug in haar goede slaap ritme zonder? Ben je al bij Fysio geweest?

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Johanna, leuk he? Ze zijn inderdaad echt pienter! Ik denk dat ze zich gewoon heel vaak dom houden, vooral bij dingetjes die ze eigenlijk niet mogen, zo van Huh??? Mocht dat niet dan?? Glazige blik...
    :D:D:D

8. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @essebes; wat een leuk idee! die gaan we onthouden!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, ja de echo is pas morgenavond om 21.00 uur. Daarbij ook gelijk de nromale controle. Mara ik denk dat ze wel heel erg de tijd neemt....Als het niet al te laat is en ik van geluk (dat alles goed is en het weten van het geslacht) nog even van mijn wolk af kan stappen om te sms´en dan doe ik dat!

Ohhhh, ik ben al zo lang aan het lezen en reageren...ik ga geloof ik maar eens naar beneden.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Las nog wat lieve trotse verhalen van mama´s over hun kindjes! Leuk, ik ben ook zo trots op mijn jochie!

Ben nu echt weg, kussie!

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga...wat moet je laat voor de echo...heeft ze nog zo laat spreekuur?
    en dan moet je de hele dag in spanning zitten...en wij ook!!
    Laat t maar gauw morgenavond zijn hè!!;)

Wat een trotse verhalen hier allemaal zeg..stelletje opscheppers..:p

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    af en toe mag wel miep....toch?? schep jij ook eff op over je mooie mannetje :D

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hey allemaal!

ik kom hier ook nog eens kijken :D Hoe is het met iedereen?
    Hier gaat het langsaam weer wat beter. Quinn heeft nu wat meer rust sinds dat hij voor z'n liesbreukje vorige week is geopereerd. Nu alleen nog wat onderzoeken moet hij hebben voor dat hij 2 keer toe is gestopt met ademen en hopenlijk zijn we dan helemaal ziekenhuis vrij! Ik begin nu ook weer wat tijd voor mezelf te krijgen. Maarja nu zelf weer half invalide met me voet haha het houd niet op hier.

ik wil vaak wat posten maar heb het super druk. Vooral nu dat Ryan in de peuter pubertijd zit. Het woord dat hier het meeste valt is: Nee! haha

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna...nee daar doe ik niet aan mee hoor...maar t mag van mij wel hoor..:p

mamabeer..Hopelijk krijgen jullie nu wat meer rust hoor...jeetje genoeg meegemaakt zo hè..

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ik zwaai weer af voor vandaag....tot morgen!!!!trusten vast..;)

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    welterusten!

Ja we hebben echt veel meegemaakt eerst is Quinn opgenomen voor het hevig spugen dat is nu weer over. Toen opgenomen voor bijna 20 uur per dag huilen maar ze vonden niks..wel een liesbreukje maar volgens hun kon die daar niet zoveel van huilen want dat doet geen pijn. Maar nu na z'n liesbreuk operatie huilt ie maar 10 uur per dag:) het deed hem dus wel pijn. en het stoppen met ademen.in totaal is ie bijna 3 mnd in het ziekenhuis geweest. En als hij weer ziekenhuisvrij is word ik geopereerd aan me hart. Gelukkig is dat pas over 4 maanden.

maar verder gaat het hier heel goed! gelukkig

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik heb ff snel bij gelezen en ga nu zwaaaien :)

duik me bedje in
    net terug van de ouderavond van mijn werk
    de consultatiebureau arts kwam vertellen over kinderziektes
    wel interessant :)

Doei

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

mamabeer...nou dat is wel een hoop hè..gelukkig gaat t nu beter!
    en nu jezelf nog laten opereren..maar eerst even lekker genieten van je mannetjes!

Lindy..zwaai!

Ik ga straks even bloed prikken..zodat ze vanmiddag bij controle de uitslag hebben..;)
    mams komt dus 2 keer oppassen vandaag...:D
    en de glazenwasser komt ook nog..lekkere schone raampies..

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

mamabeer wat een rot tijd hebben jullie achter de rug zeg!! ik blaas wat meer voorspoed jullie kant op.

miep, ah mams komt helpen ...super zeg :D
    en de glazenwasser die moet ik ook nodig eens bellen....

hier eindelijk weer eens redelijk geslapen...ga straks met dani naar de peuterspeelzaal om haar aan te melden.

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna...leuk Dani straks ook naar de peuterspeelzaal!!
    Hier Mika al een tijd geleden opgegeven..ben benieuwd wanneer ie een oproep krijgt..
    t is hier met 2,5 jaar geloof ik dat ze erheen mogen..

Deel Deze Pagina