December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Mamabeer leuk weer wat van je te horen , je hebt inderdaad veel mee gemaakt de laatste tijd hopelijk gaat het nu de goede kant op met jullie.

2. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Daphne geen tips tegen hoofdpijn.

Johanna , je broer scheiden , wat naar je had het dus niet zien aan komen , hopelijk komen ze er een beetje uit met de kinderen.
    En Dani vond de peuterspeelzaal leuk dus, hier gaat Nick volgende maand voor de eerste keer en als het bevalt mag hij in december 2 keer per week,
    Ben je er zelf bij gebleven , wat vond jij er van.

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @gerda: welke krant was dat?

4. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Nou dat was het reageren ,,
    Miep we zijn erg benieuwd na jou verhaal vanmiddag.

Hier verder geen plannen , nog even druk met Nick zijn nieuwe kamer , en als het beetje mee zit kan hij volgende week proef draaien in zijn nieuwe kamer ben benieuwd wat hij er van zal gaan vinden

Fijne dag allemaal

5. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    freche zal even kijken

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    gerda ik vond het leuk op de psz! echt iets voor dani ook...ben er even bijgebleven. Maar dani gaat natuurlijk zowieso al naar de gastouder dus het is niet zo raar voor me om haar weg te brengen ofzo. het gaat er daar ook heel vrij en gemoedelijk aan toe, ben er ook echt niet bang voor dat daan daar neit zou aarden ofzo...die vermaakt zich prima!

7. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @gerda: ik wacht af :)
    ik heb vanmorgen al rond gebeld voor de inenting...niemand kon mij daar een antwoord op geven.
    willen ze kinderen onder de 4 jaar enten dan zeg ik ja.

8. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
  9. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Arka doe je rustig aan

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    morgeeeeee dames,

Beetje druk hier, ff de admin weer op de rit, erg irri allemaal als je onregelmatig inkomen hebt, bah..

En ik wil een brutale vraag stellen, Wat nemen jullie per week aan boodschappen geld?? ( en uiteraard hoef je hier geen antwoord op te geven!)

11. hier geen inenting!
    ik had ook al een oproep gekregen, maar had al besloten om hem niet te helen...ben nooit zo gauw ziek
    Echt griep is 13 jaar geleden

De kinderen krijgen hem zo en zo niet
    ze zijn ook weinig ziek, en daarbij vind dat er nog te weinig over bekend is...

Dianne ik doe het met 400 euro per maand, maar ik wilde het verhogen naar 450, kom meestal net niet helemaal uit

12. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    wauw ninien, heb je daar je luiers ook bij?

13. ja alles zit daarbij in zelfs voer voor de hond ;)

zak van 15 kilo

en we hebben echt genoeg te eten hoor....:D

14. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha :D ik reseveer voor huishoudgeld 500 euro in de maand, maar lukt niet altijd. Baal der zo van..

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Arka, rustig aan hoor meid! Knuffel!

Johana, fijn dat Dani het helemaal naar haar zin had op de psz. En wat schrikken van je broer, zeker als je t niet zag aankomen.

Dee, was niet een kwestie van willen ruilen maar meer van moeten.. haha. Het is hier in Brabant herfstvakantie en dan hebben we nogal eens problemen met het rooster. Zolang Sam niet op school zit ben ik niet te beroerd om mijn rooster aan te passen hoor. Nog hoofdpijn? Misschien een Ibuprofen?
    Mooie tekening van Estelle. Sam tekent ook zo. Hij weet precies wat ie wil.. (huisjes, zonnetjes en konijntjes zijn favoriet) en dan gaat hij verder kleuren haha.

Gerda, toevallig heb ik gisteren bij de huisarts nagevraagd hoe het zit met het enten van onze kids tegen mex. griep. De assistente vertelde dat ze hier alleen ingeent worden als ze ook voor de normale grieppriek in aanmerking komen. Dat komt Sam niet dus wordt hij niet ingeent. Anders had ik er misschien toch wel over nagedacht. Hij is wat dat betreft wel vatbaar. Ik lees dat Nick bijna kan proefdraaien in zijn nieuwe kamer. Daar willen wij natuurlijk wel foto's van zien ;).

Dianne, hier proberen we t met 100 euro per week incl. luiers.

------------------------

Wij hebben net al boodschapjes gedaan. Sam zit nu aan een boterham. Die kan straks lekker naar bed en mama kan aan de slag. Wil even opruimen en stofzuigen. Verder vind ik het wel prima en ga ik genieten van mijn mama-tijd haha.

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    goedemiddag...
    wat hebben jullie alweer veel gekletst vanaf gisteravond zeg...
    moet eerst 8 pagina's bijlezen....

17. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Mamabeer....vervelende tijd achter de rug meid...
    en nu weer met je voet?! vervelend...dikke knuf voor jou!

Sam...mooie foto's van je kids en de kamers!

Gerda...enten kind onder de 4?! nog niks over gehoord....
    maar denk niet dat ik het zou doen...

Olga...veel plezier vanavond meid!

Dianne...ik doe 100 euro per week....
    incl. hondenvoer en luiers!
    wij doen dit sonds kort zo, maar moet zeggen dat ik me aardig redt!

Johanna...leuk op de psz?! Fijn!
    en je broer gaat scheiden?! oei...vervelend!

Hier mag ik nicky pas vanaf 2 jaar in laten schrijven bij de psz, en vanaf 2,5 worden ze geplaatst...
    maar heb al gehoord dat er zo'n lange wachtlijst is dat ze pas met 3 jaar geplaatst kan worden....BALEN!
    snap niet waarom ik haar nu niet in mag laten schrijven, maar jah!

zo, alles bijgelezen!
    vanmorgen effe met mams en Nicky de stad ingeweest...
    Nicky nu lekker te slapen en straks wegbrengen naar oma...moet straks werken tot 23.15!

18. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    DEE...fijn dat je hoofdpijn wat afgezakt is meid!

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Lindy..ook al in spanning ….tja er gaat toch een boel veranderen hè…;)

Britteke..weer goed gekeurd bij de vlos!!;)

Essebes…laat je de boekhouding en belastingaangifte altijd doen door een accountant?
    Die weten precies waar je recht op hebt…
    Maar t is in ieder geval wel zo dat jouw jan natuurlijk teveel kan verdienen waardoor je bijna niks krijgt..;)
    Mijn jan is maar een gewone bouwvakker..dus hier krijgen we wel redelijk wat..
    Kindertoeslag.. http://www.toeslagen.nl/particulier/kindgebondenbudget2009/kindgebondenbudget_wie_wat_wanneer/
    Zorgtoeslag… http://www.toeslagen.nl/particulier/zorgtoeslag.html
    Aanrechtgeld is een soort heffing wat je krijgt als je als vrouw niet werkt..maar dat wordt volgens mij automatisch verrekend met je aangifte aan t eind van t jaar..
    Maar je kan t eventueel ook elke maand terug vragen..heb ik nog niet gedaan..maar komt geloof ik rond de 160 euro per maand uit..
    En dan nog natuurlijk je hypotheekrenteaftrek..kan ook maandelijks gestort worden…
    Hier ook een accountant …had ik natuurlijk al vanwege de zaak..maar die houd ik nu gewoon aan..
    het is wel zo volgens mij dat je alles automatisch wel krijgt hoor..alleen je kan sommige dingen dus maandelijks krijgen..en dat moet je dan wel aanvragen..ipv dat t dan bij je aangifte wordt verrekend..;)

Ninien..heerlijk hoor dat je weer een beetje nachtrust krijgt!:)

Sam weer een drukke dag gepland vandaag!
    Mooie kids meid!! Allebei zo’n mooie bos haar!!8)
    En de kamertjes zijn ook leuk!!!

Mamabeer..en toch gebroken?;)

Arka rust aan t houden..verstandig meid!;)

Johanna..Dani ook al met 2 jaar heen..wel fijn zeg!:) is er geen wachtlijst?
    En je broer scheiden..wat naar!

Dee…vervelend zeg zo’n hoofdpijn..hier helaas ook geen tips..;)
    mooie tekening!!

Gerda gezellig aan t bijlezen en kletsen!! Tja wat de prik betreft..ik weet t ook niet hoor..vind t maar moeilijk..
    Helemaal nu met harry op komst..;)
    Nick volgende week lekker in z’n nieuwe kamer!! Gaat m vast goed bevallen!!
    Wel foto’s laten zien hè..van z’n stoere bed!8)

Dianne..hier nog geen vast bedrag aan boodschappengeld..ben eigenlijk nog steeds aan t wennen dat ik geen inkomen meer heb..:)
    En zoals nu doet Jan de boodschappen..kost wel bijna 2 keer zoveel als anders..dus dat wordt hier straks ook weer nodig op de rit zetten..

Zo…ben vanmorgen wezen bloed prikken..t wou natuurlijk weer eens niet..dus eerst lek gestoken zonder resultaat..en toen maar via de ader op de hand..niet prettig..maar goed dat wou wel..;)
    Mijn mams was er even om op te passen..en toen ik terug was heeft ze effe gepoetst hier..
    Straks komt ze ook weer even oppassen..want dan moet ik weer naar de gyn..

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loesie straks nog aan t werk..maar wel lekker even de stad in geweest vanmorgen!heerlijk!!;)

Hier ga ik er ook zo eentje naar bed brengen...die zit nog even naar dibo te kijken..:p

Deel Deze Pagina