Mijn 'mannetje' is geweest en ik ben nu gelijk een wasje aan 't draaien! Schaamde me wel behoorlijk, want er bleek namelijk een stuk glas in de afvoer vast te zitten. Lag dus helemaal niet aan de machine. In mijn man z'n sporttas was pas een potje zalf gebroken. We dachten al het glas uit zijn kleren te hebben gehaald, maar er is blijkbaar een klein stukje achtergebleven en in de wasmachine verstrikt geraakt. Dit viel natuurlijk niet onder garantie. Gelukkig was die jongen zo lief om een andere reden op het schadeformulier op te schrijven, waardoor het gewoon onder garantie valt (ik heb er niet eens om gevraagd!). Ach ja, hij krijgt z'n geld toch wel
misskeita, wat een aardig 'mannetje'! maatjes: rompers mt 62/68 en soms nog 50/56, broekjes 56 of 62 en truitjes maat 56 of 62. truitjes mt 50 zijn echt te klein,maar verder varieert het dus heel erg. sinds vrijdag komt niels tussen kwart over 6 en 7 uur, maar daarvoor begint ie al wel te piepen af en toe. met speen en aai over de bol valt ie wel in slaap, maar wel irritant voor mama. vannacht begon dat al om 3 uur. hij trapt dan wat met zn benen dus ik denk dat ie kriebeldarmen heeft. En door het trappen komt ie helemaal dwars te liggen in de wieg met zn hoofd tegen het riet... lekker hoor. salapio, succes met het mannetje. alieke, ik denk dat je de kinderwagenbak bedoelt die te krap wordt? ik heb helaas geen tips voor je. juffie,werk ze! johana, heerlijk he, dat ze na de voeding nog zo makkelijk weer in slaap vallen. dat vin ik echt wel lekker hoor. ik lig meestal tot half 10 te slapen en daarna nog wel een uur met niels knuffelen en drinken. bowie, stouterd! geniet ze he! hopelijk leest er niemand van je werk mee... miep, kalm aan vandaag! en niet te veel shoppen op internet he, is helemaal niet goed voor je portemonnee!
ikke ben weer beter gelukkig. misschien had ik tohc wat verkeerds gegeten, maar kan echt niet bedenken wat dan. het begon met koude rillingen, toen elk uur/ anderhalf uur diaree en toen enorm veel kots. daarna nog een paar keer diaree en nu niks meer. ik was gister ook niet slap ofzo (wel een beetje gammel van het niet eten en koffiegebrek) dus ik weet niet of het wel een griepje was. nou ja, t is weer over.
Gelukkig is het weer over Sanneke ... En wat een aardig mannetje... Het mannetje hier is nog niet geweest (dus inmiddels al bijna 10 minuten over de tijd heen) ... heel irritant ... Mirre wil vandaag weer eens niet slapen. Heeft net een hazeslaapje gedaan van misschien 20 minuten en ligt nu weer te mopperen. Ik laat r maar ff, hopelijk moppert ze zichzelf weer in slaap. Weer nieuwe fotootjes in mn album!
leuke fotootjes weer, lekkere toet heeft ze. niels heeft ook altijd een handje eroverheen in de draagzak, maar hij ligt er niet zo vaak meer in. heeft ook iemand een boxhangmatje? ikke wel, ga hem zo maar es proberen op te hangen (alleen de verhogers gaan er zo lastig uit)
Dag lieve december-mamaaaaa's pff het is echt schandalig maar heb weer geen tijd gehad om hier te komen moet zeker 80 blz bijlezen nou ja dat gaat niet echt lukken maar probeer straks wel zoveel mogelijk bij te lezen en te reageren Hier gaat met Dexter alles prima, volgende weke weer spuitjes En wat vliegt die tijd zeg! alleen doet hij altijd heel sterk z'n nekje naar achteren. Bekend bij jullie Ben vanmorgen na de huisarts geweest ivm spiraaltje waarschijnlijk wordt die volgende week ingebracht en hoop dat alles goed met julllie gaat Xx veel liefss
issie dan ook gespannen dreams? misschien heeft ie dan ergens pijn? anders zou ik het niet weten. weet nog iemand waar de luiers in de aanbieding zijn?
Zo heb nog even een foto geplaatst .. Sanneke, gespannen ? nee denk t niet hoor bij de nacontrole 11 feb zeiden ze in t ziekenhuis dat ik hem gwn meer naar links moet legge omdat rechts zn voorkeurskant is ma dat doe ik al en geef de fles altijd van links ma hij blijft het doen ik d8 mss herkent iemand het ma verder is er niks aan de hand en is het een lief babytje xx
Hey Dreams! leuk dat je er weer bent. Loïs heeft ook een voorkeurs kant, ze wil graag naar links kijken en ook slapen op de linker kant. Wij hebben veel moeten veranderen zodat ze meer naar rechts kijkt en dat gaat nu aardig goed. Is het een soort overstrekken wat hij doet? Loïs doet dat ook een beetje. Als ik haar vast heb drukt ze zichzelf heel hard naar achter, opzich kon dat niet veel kwaat. Ze zei dat je haar dan het beste met haar rug tegen jou buik/borst aan doen en haar beentjes vast houd, dat ze dus in een zithouding zit als je haar optilt. Anders even na vragen bij het CB?
4 dagen werken? Kunnen jullie geen ouderschapsverlof opnemen, want dat mogen ze niet weigeren. kelly leuk filmpje. Moest bijna meer lachen om jou dan om bjorn. olga fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. En miep weer aan het shoppen geslagen. en balen dat je polsen nog steeds niet beter zijn. juffie..jaaa een hele collectie schoenen. Jeetje moet er wel om lachen. Past ze ook al een paar of dat nog niet? pampers hier een maatje 3. Ah britteke echt een leuke foto. En Dylan wil ook heel graag staan. Had ook al het idee dat dat wat snel is, maar zijn koppie op houden heeft ie dan weer wat moeite mee. Dat merk je als hij moe is. Dan is dat het eerste wat ie laat. En wat een grappig ding die babyswing. Nu wil ik er ook 1! amber vandaag heb ik op jouw foto gestemd. *ben van 283 naar 303 geskipt bloos * frederike gecondoleerd. Dikke knuffel. alieke..lekker hoor dat ze heeft doorgeslapen van 7 tot half 7. misskeita..ik word er dus ook helemaal gek van. Hier draag dylan ook van alles doorelkaar. En het is nog lastiger als ie net tussen 2 maten in zit. Dan past echt niks. Ik heb het dus ook met maat 68 is ie qua lengte goed, maar is zijn buikkie nog niet dik genoeg. En wat aardig van je wasmachine mannetje. Idd hij krijgt zijn geld toch wel. Zo dat was het voor nu.
*klaagmodus aan * Voel me niet zo best. Heb een buikgriep te pakken. Heb het ook niet naar mijn zin op mijn nieuwe werk. Teentje doet ook nog steeds auw. En mijn vent gaat morgennacht een week op wintersport met zijn werk. Hoe zielig kan je je voelen. *klaagmodus uit*
ahh, klaag maar hoor is niet leuk he, ik was gister ook ziek met diaree en kotsen nu weer beter en een week weg! pfff, dat zou ik echt niet cool vinden (wel voor mn mannetje hoor, maar niet voor mij)
Wat is niels toch een schatje. Ik zag dat ie samen met senna op de foto stond. (is dat senna van olga?)
@Sanneke: de luiers bij de etos zijn volgens mij nog steeds in de aanbieding (5 euro per pak). Heb 1 pak gehaald om uit te proberen, en daar laat ik het bij: lekt hier aan alle kanten door... Of bedoel je echt het merk Pampers?
ik kom ook even klagen. jesse en ik liggen met griep op bed. koorts keelpijn hoofdpijn en stijve spieren bahhhhhhhh
Bowie ooohhhhh ben jij ziekkk? Beterschap hoor! En volgens mij kan je sem niet zomaar aansteken hoor.. Anders moet je maar een mondkapje voor doen Salapio..is de kraan al gemaakt? Leuke footootjes! Mooie meid! Misskeita..ik probeer altijd broekjes te kopen met verstelbaar elastiek aan de boord.. En shirtjes..tja mouwtjes omslaan.. Sanneke..fijn dat t weer beter gaat! Dreams..fijn dat alles goed gaat met jullie! Mooi kereltje! Happygirl dikke knuffel.. Alles tegelijk..niks aan hè.. En ook al zon mooi kereltje! amber..ook al ziek...beterschap!
salapio wat een lief meisje hier ook het probleem met verschillende maten kleding.. dreams leuk om van je te horen..en fijn dat alles goed gaat..hier ook een meisje wat haar hoofd veel achterover houdt/legt..zo slaapt ze ook het liefst. happygirl knuff...en je mag best even 'klagen' hoor amber en jesse beterschap...vervelend als je allebei ziekjes bent..'knuff' mijn mams is net weer de deur uit...daan was zo lief ze was heel wakker en heeft lekker kunnen knuffelen met oma..dus beide weer tevree