Johana, leuk een poppenhuis. Wat dat betreft is Marktplaats toch een uitkomst he. Sam gaat slapen met Boe (= speentje), konijj (konijn tutpopje), nijn (nijntje trekpop) en Po (de teletubbie in knuffelvorm). Drukke bedoeling dus in bed. Bij het opstaand moeten ze er ook stuk voor stuk mee uit haha. Miep, Mika nog geslapen?? En mocht jij nog even liggen? Claartje, weer zwanger?? Gefeliciteerd meid. Op naar een meisje . Misskeita, wat een prijsbewuste dochter heb je.. nu al. Dat kan alleen maar goedkomen . Tja ik heb een voorgevoel... Wil dolgraag een meid erbij.. van beide smaakjes wat zeg maar! Maar goed mijn gevoel zegt een jongetje! Ook heel erg welkom hoor. Dan wordt ik maar een echte jongensmama . Judith, leuk weer een jurkje! (foto!!!). Dan heb je natuurlijk minder tijd voor ons en wij kletsen gewoon door haha. . Wij hebben vanmiddag heerlijk liggen tukken. Heerlijk was het. Deze maand hebben we gewoon geld te kort. Dat overkomt ons nou nooit, maar we hadden deze maand een aantal onvoorziene grote uitgaven. Balen dan zeg.. nog ruim 2 weken te gaan voordat we weer geld hebben zucht hahaha.
huishoudgeld, hier doen we het met ongeveer 100 euro per week, maar ik doe vaak extra aankopen die er dan weer buiten vallen, het is soms oh zo verleidelijk. benzinegeld voor mijn auto zit daar dan niet bij, maar sinds Gerben een auto van de zaak heeft staat mijn rammelbakkie steeds vaker stil oh, lasse alarm
Gelukkig is ie niet gebroken.Hij is heel erg gekneusd en de enkelbanden zijn uitgerekt...ik wist niet dat dat zoveel pijn kon doen!.. @boodschappen ik weet ff niet meer wie het vroeg jullie kletsen zoveel wij doen het met 250 euro per maand soms meer. We kunnen in de maand meer missen maar we doen gewoon super goedkoop boodschappen zodat we meer leuke dingen kunnen doen. er zitten wel geen luiers of voeding bij wel het voer van de kat. @inenten mex griep ik wil zelf eentje hebben eerlijk gezegd maar nog steeds geen oproep gehad, terwijl ik wel hartpatiƫnt ben. De kinderen mogen er van mij ook wel eentje hebben als ze er niet al te ziek van worden. maar ik zie nog niet echt een uitbreiding van de griep. ik heb nog van niemand hier in de buurt gehoord dat die de mex. griep heeft
Olga.. nog een paar uurtjes en dan de echo.. Spannend meid! Mamabeer.. Jeetje wat hebben jullie veel meegemaakt de laatste paar maanden..Beterschap met je voet! Miep.. geen opschepperij van jou kant over Mika.. Geen spannende trukjes! Druk dagje voor je mams haha.. Hoe was het bij de gyn? Heerlijk, weer schone ramen! Kon de gyn tijdens de echo geen schatting geven van het gewicht? Lindy.. wat leuk dat ze kwamen vertellen over kinderziektes, altijd handig. Leuk, een klein kalfje! @ peuterspeelzaal. Esmee is aangemeld , krijg bericht wanneer er plek is in de ochtend. Ess.. Was met Esmee ook ruim 23 kilo aangekomen.. Jij bent vrij fanatiek met sporten toch? Is het er zo weer af! Geslaagd voor een bevalshirt? Ninien.. hier ook geen slotje op het keukenkastje waar de schoonmaakmiddelen staan. Esmee zit er niet bij! Wat slim van Nina! Fijn dat het slapen zo goed gaat, houden zo!! Ging het zwemmen goed? @ kraamtijd met kerst! Vond het vreselijk.. iedereen zat hier op zijn kont en ik kon als half wandelend lijk iedereen verzorgen.. Idem met nieuwjaarsdag. Je kunt je wel voorstellen dat ik vorig jaar dus niemand heb uitgenodigt.Was er nog pissig van! Gelukkig stellen de opa's en oma's zich nu anders op! Britteke.. lekker een dagje geruild! Bah, kan me voorstellen dat het even spannend was toen ze het hartje niet kon vinden, gelukkig was alles goed! Kan wel voorstellen dat het leuk is op een meid en een jongen te hebben! Lekker geslapen vanmiddag.. lekker hoor. Oef.. 2 weken zonder geld! Lieve foto van Sam.. die gaat heel wat meisjes harten breken! Sam.. Lekker zwemmen vanavond! Leuk!! Wat is Semm lang dan. Mooie foto van je meisje en van Semm. En wat een lieve kamertjes hebben ze! Arka.. goed dat de gyn je zo goed in de gaten houd! Johana.. wat een rot nieuws van je broer.. Ging het al langer niet goed of kwam het heel onverwachts? Lekker de kast weer opgeruim.. op naar de volgende! Leuk, een poppenhuis gekocht.. ga je hem opknappen of is hij nog mooi? Esmee is helemaal weg van haar LP huis dus waarschijnlijk op den duur hier ook een groot poppenhuis. Gerda.. je komt goed in de buurt met je 1000 berichten hoor! Dee.. lief dat je een slaapzakje hebt gekregen en lekker gekletst over Estelle.. Kan uren over Esmee praten haha.. Tips tegen hoofdpijn.. koud washandje en 2 glazen water! Is de lucht in de kamer waar je zit droog dan een bakje water onder de verwarming zetten. :Leuke tekening.. @ mexgriep.. Wij doen niet aan de prikken.. Krijg hem via mijn werk aangeboden maar ik ben een jonge gezonde meid! Dianne.. de administratie weer op orde.. Wij gebruiken zo'n 100,00 per week incl verzorgingsproducten en luiers.. Excl benzine.. Wat bij ons erg scheelt is wat vaker soep met brood.. Vaker gehakt. En 1 keer per week de grote boodschappen.. En alles bij 1 winkel.. Matig met snoep en koek en chips..Soms hadden we wel 4 of 5 pakken koeken/chips open en kon de helft weg gooien. Vlees koop ik bij de lidl.. VInd het daar erg lekker.. Ipv friet ophalen, zelf bakken.. Allemaal kleine dingen die ons zeker 20,00 per week hebben bespaard. Zit een verbouwing er in? Loessie.. lekker even wezen shoppen.. Nog wat leuks gekocht? Werkse meid! nannaf.. 10 kilootjes is toch super netjes! Alles nog rustig bij jou? @ tutten in bed.. Wat leuk om te lezen hoe andere kindje slapen. Esmee ligt op haar buik, duim in de mond en tutten met het hoeslaken.. Claartjeh.. leuk idee om te gaan vertellen! Misskeita.. een prijsbewuste Hannah. wat geinig! Ik denk dat het i.d. scheelt dat er geen man in huis is.. Helemaal qua vlees. en groenten.. VInd het knap dat je het allemaal maar doet ! Zo.. een hele reactie.! Ga nu eten koken voor Erwin.. Esmee en ik eten pasta..De saus is al klaar.. alleen de pasta nog koken.              
Judith, wat een lap tekst! haha. Zit niet zonder geld hoor gelukkig maar moeten gewoon lekker zuinig doen. Zijn we niet zo gewend helaas hihi.
ik lees net het topic over de mex. griep. Nu begin ik toch te twijfelen. Kunnen we niet gewoon de hele tijd binnen blijven als het uitbreekt of gaat dat weer te ver? maarja ik zal toch naar buiten moeten voor boodschapjes
mve: bezuinigen gaat me prima af hoor, wij hadden in het begin ook zo giga bedrag per week te besteden. Maar wilde graag weten of we een beetje op een lijn zitten met de "rest" Olga: heb jij vandaag de echo meid? spannend! Brittje: ik zag dat jij nu ook mee schrijft bij de maart mama's ze hebben daar buddy, wil jij de mijne zijn? ( ik heb toch het idee dat jou beter "ken"dan de andere meiden daar )
Dee, hij had niks uitgespookt hoor. Hij spookt de hele dag dingen uit haha. Ga even Sam zijn lasagne in de oven zetten. Wij eten vanavond noodlesoep met roerbakgroenten ei! Yummie!
zo, hier staan de peertjes te stoven en de kippies ruiken al weer lekker. nog even sesamstraat kijken en dan eten!
mamabeer fijn dat het niet gebroken is! miep???? hoe was het bij de gyn! olga spannend de echo vanavond...ppfff je hebt er de hele dag op moeten wachten (lijkt me erg frustrerend)..ben benieuwd. hier lekker met de fiets dani opgehaald en ze is nu met papa naar de praxis. Wij doen hier boodschappen voor ongeveer 50/60euro per week. Daar komen eventuele luiers nog wel bovenop maar ik koop die altijd in zo'n aanbieding en dan meteen veul tegelijk. Verder koop ik ook vaak bij de kruidvat de aanbieding (bijv. 3 shampos voor weinig of axe voor manlief etc) vaak krijg je er dan ook nog wasmiddel gratis bij... Het is niet zo dat we nou specifiek zo zuinig moeten doen maar vind dat gewoon leuk om in de gaten te houden. (het is een sport geworden).
wat hebben jullie vandaag veel gekletst zeg,, blz voor blz reageren , anders kom ik nooit aan mijn 1000 berichten of eerlijk anders kan ik het niet onthouden. Johanna , klopt Dani gaat nu al na gast ouder Nick is de hele dag bij me afgelopen weken is hij paar keer een paar uurtjes bij mijn zus geweest toen Sjoerd in het ziekenhuis lag maar anders is hij altijd bij me dus zal nog wel moeilijk worden volgende maand voor mij ,denk dat Nick het wel mooi vind is gek van andere kinderen. Dianne hier geven we gemiddeld 100 euro per week uit. Daphne mooie tekening heeft je dochter met oma gemaakt. Entingen, blijft moelijk hoor ik sta er niet helemaal achter en iedereen denkt er weer anders over merk ik om me heen.
Britteke ,, er moeten nog een paar dingen gedaan worden op Nick zijn nieuwe kamer als hij klaar is komen er foto's Miep hoe was het ,, Loessie werk ze vandaag lange avond nog
JOhanna leuk een poppen hui sgekocht vind Dani vast erg mooi. Claartje was vergeten nog gefeliciteerd he ,,een derde kindje ,super. Miep Mika nog steeds zo gek op zijn tut popje Nick slaapt hier nergens mee geen speen , geen duim geen knuffel helemaal niets.
Misskeita lekker shoppen na aanbiedingen ,en dichter lief doet lekker mee ,,lijkt me erg leuk om te zien . Nannaf en Loessie jullie kleintje misschien na de zelfde psz leuk. mva druk druk
Britteke leuke foto van Sam lekker ding is het ook. En nog even lekker kunnen slapen vanmiddag. Mamabeer gelukkig niets gebroken maar wel rustig aan doen he. Mve dus je hebt alweer wat moois gemaakt waar haal je al die tijd vandaan. nog even en ikheb 1000 berichten, de hondjes weer lekker schoon , hier ook wat ruiken ze dan weer lekker he en de haren zijn weer helemaal weg.
zo dat was het reageren ga nu Nick even in bad doen. Wij hebben aardappelen met spruitje en hamlapje gegeten . Fijn e avond allemaal
Gerda.. zo schiet het wel op met de 1000 berichten.. Ben benieuwd naar Nick zijn nieuwe kamer! Miep.. Ben nieuwschierig.. *** Wil ik het eten vanavond op tafel zetten ga ik vol op mijn bek.. De hele vloer onder de tomatensaus ( spagetti.. ) Kon wel janken..Gelukkig nog wat in de pan laten zitten dus kon nog wel spagetti eten.. Wat een zooi! Esmee vond het ook erg lekker.. Moest er eerder niets van hebben.. Merk dat ze zowiezo meer dingen wil uitproberen.. En niet alleen Qua eten.. Esmee ligt nu gewassen en gestrekenin bed.. Ga zelf ook even een uurtje de ogen dicht doen.. Moet nog erg wennen aan het tijdverzetten. Foto van Esmee in haar nieuwe jurkje..