December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedeavond allemaal

@olga

Heel veel succes zometeen meid !! Enne ga je ons verklappen wat het wordt. Ik denk een klein meisje

@miep

Gelukkig was alles goed ! Maar jammer dat het niet doorzet. Ik hoop dat je beebje snel in je armen ligt. Ben benieuwd naar het kleine mannetje en zijn naam.

@judith

Zag weer een mooi jurkje bij Esmee. Dat kun je echt goed !!

@mamabeer

Fijn dat het nu wat beter gaat met jullie. Heftig die eerste maanden met Quinn

@MissK

Aan het genieten van je verlof meid. BEn benieuwd naar je nieuwe kleine spruit. en een dikke knuff van hier als je die nodig hebt.

@sanneke

Weer bijgekomen van de drukke ouderavond ?

@Lindy

Nog even en Demy heeft een broertje. Gaat erg snel nu

@Essebes

Bij jou ook al zo spannend. Ben heel beniewd naar het zusje van Liv.
    Vond Liv al zo'n super meiden naam ben dus erg benieuwd naar de naam van de nieuwe spruit

@claartje

Meid gefeliciteerd. Het lijkt me wel pittig 3 van die kleintjes zo kort op elkaar zeker als je zo'n heftige periode (ook met je relatie) achter de rug hebt.

@britt

Jij ook al bijna de 20 wkn echo spannend !! Ik denk een zusje voor Sam. En dan straks lekker shoppen !!

Hier geen beebjes meer. Zie al meiden die evt een derde overwegen. Nou de eerste is super leuk, de tweede is het toetje en de derde de slagroom op het toetje. Wij genieten enorm van onze drie kanjers.
    Maar we zijn nu klaar. Alhoewel ik het zwanger zijn, de eerste weken na de geboorte, de baby en peutertijd wel zal missen.

Boodschappengeld
    Wij geven sowieso 125 euro per week uit. Zonder luiers.
    En vaak komt daar nog wel wat bij. Nou moet ik wel zeggen dat wij vaak naar de AH gaan maar we hebben natuurlijk ook twee schoolgaande kinderen. Tis veel geld maar goed eten vind ik erg belangrijk.

Zo hier laat ik het even bij. Ben op het moment meer meelezer dan schrijver. Druk druk druk. Ik weet het een slap excuus

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    miep fijn dat alles goed is maar kan me voorstellen dat je het een beetje zat bent....*wie weet zet het vannacht door...ik duim voor je*

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna leuk een poppenhuis voor Dani gekocht!

Judith..de hondjes weer lekker frips!!heerlijk!
    Ohhh neee dat meen je niet..zowat de hele pan eten over de vloer..de honden er gelijk bij zeker…balen zeg..
    Wat een lief jurkje!!!! Dat heb je weer mooi gemaakt!! Lekker ding is t toch!

Britteke..een stukkie maand over..das lastig…

Gerda ook flink aan t reageren geweest!!
    Wel lekker dat Nick nergens mee slaapt! Nooit geen stress om tutpopjes of zo!

Amber..lekker aan t genieten van je kids meid!!

Heb alles vluchtig gelezen…dus niet overal op gereageerd..sorry…;)

Tja en morgen is mijn paps jarig..dus laat Harry nog maar een daggie zitten hoor..;)

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @olga

We gaan voor je duimen dat alles ok is !! Dat moet gewoon.

Zo hier weer een leuke dag erop zitten (totdat we vanmiddag thuiskwamen)

Vanmorgen met de kids naar poses geweest. Is een supermarkt fotograaf die hier elk jaar komt. Verder was er van alles te doen bij het winkelcentrum. Skelters etc.
    Daarna bij de JUmbo eierkoeken versierd en op een springkussen geweest met de kids.
    Daarna hebben we nog een flinke wandeling in het bos gedaan. Heerlijk en de kleuren waren zo mooi

Smiddags na het slaapje van Jesse nog naar de speeltuin geweest en bladeren verzamelt voor Thomas zijn herbarium.

Totzover was het een super dag.
    Eenmaal thuisgekomen kregen wij een telefoontje over de kat die we wilden adopteren. Wat blijkt ze is ziek. Heel erg ziek. Ze heeft waarschijnlijk FIP een dodelijke kattenziekte. We moeten nu 2 wkn wachten totdat we definitief zeker weten of dat het is.
    Afgelopen zaterdag hebben we haar volop gekroeld we zagen er erg naar uit dat ze hier zou komen wonen en nu dit. pfffffff ben er best verdrietig over.

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Mijn kiddies in het bos vanmorgen

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Thomas

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Morgen gaan we een dagje naar de efteling !! lekker leuke dingen doen in de vakantie.

@miep

Leuk verjaardagscadeau voor je paps !!

8. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    #45828 gerda79, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
    Mve
    Ik stond nog online ik vergeet dat nog wel eens erg he.

Miep alles nog goed, ook al wist ik dat al maar er kan snel weer iets veranderen
    Doe je rustig aan , en straks geef je je paps wel een heel leuk verjaardag cadeau of wacht je tot donderdag

Olga nog even een dikke knuffel hopelijk heb je een mooie echo.

trusten alvast allemaal

9. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Amber wat sneu van het katje wat jullie hebben uitgezocht hopelijk wordt hij nog weer beter.

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..jeetje zeg..hopelijk heeft ze toch niet die ziekte..:(
    Wat een leuke foto's!! lekker genoten vandaag!heerlijk vakantie!!

tja een cadeautje voor paps...hij zou t zelf niet erg vinden..houdt toch geen verjaardag..maar voor t idee..zou ik dan zelf een daggie later kiezen..;)

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ga nu maar eens een heerlijke zak m&m's aanbreken met een glas cola light erbij..:D

12. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Lekker genieten meid !!

31 okt of 1 nov zijn ook leuke data !!

Doe het rustig aan he mams !!

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    THNX Miep en Gerda

Is echt naar van het katje. We wachten 2 wkn af op het bloedonderzoek. ALs ze echt ziek is dan gaat ze uiteindelijk dood aan die ziekte en dan adopteren we haar niet.
    Eigenlijk alleen maar vanwege de kids. IS zo moeilijk afscheid nemen. Maar die kat was echt super !! Er is nog steeds een sprankje hoop dat het goed komt. We willen het poesje echt heel graag.

Maar als ze echt ziek blijkt te zijn dan gaan we kijken voor een andere kat uit die opvang. We willen een ouder dier een kans geven.

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber...ik doe al tijden rustig aan..;)
    Wat duurt t dan lang hè..2 weken wachten..hopelijk heeft ze t toch niet....
    idd wel heel mooi als je een ouder beestje een nieuw huisje geeft!!!

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ah miep: jammer meid, ik dacht dat je wel wat onsluiting zo hebben, na de krampjes die al gehad hebt! Nou ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten!

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Deze wilde ik nog even showen

en dan zo lekker house kijken

welterusten alvast

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    amber: wat sneu zeg van dat katje!!

wat een leuke foto's!

18. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    dank je voor de lieve reacties op de foto's op hyves amber :D

19. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    verder alleen ff een zwaai van mijn kant...ben moe en ga nu lekker douchen :D

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Amber.. wat een knappe kids heb je ook! Ach wat zielig voor het poessie.. Hopenlijk hebben ze het mis en kunnen jullie de poes als nog adopteren! Vind het goed dat jullie kiezen voor een oudere poes. Veel plezier in de efteling morgen!

Miep.. Oh.. m&m's.. Hier wokkels..:D Hoe staat het met de krampen.. Je paps bijna jarig. Lekker taart eten!

Frederike.. trusten!

Gerda.. Jaja, niet uitgelogd.;)

Zonet nog even het jurkje van de foto aangepast.. En een ander jurkje afgemaakt.. Dus 2 nieuwe jurkjes voor in de kast..

Moet leggings kopen..:D

Deel Deze Pagina