hoi, heb net 2 spreekavonden achter de rug en heb niks bijgelezen maar kwam even beebnieuws gluren, maar nog niks dus. Sterkte miep! alle anderen, zwaai!
Iemand hier misschien nog een leuk idee? http://www.zwangerschapspagina.nl/kraamtijd/171698-kadootjes-voor-helpende-zus.html#post5813585
Goedemorgen! Amber...wat een gave foto die laatste!! echt een coureur!!8) Judith alweer aan t naaien geweest..je blijft naaien..zal erwin leuk vinden sanneke..spreekavonden gehad..pittig.. Misskeita..uhm..misschien een leuk blad of boekje, een douchegelletje..een tekening van Hannah...enz... Zo...er is er hier eentje wakker vanaf kwart over 5...ligt nu te tellen in bed.. Ga m zo nog even instoppen..kijken of ie nog even wilt tukken.. Straks even op de koffie bij paps...die is jarig hè..
Claartje lekker stoofpeertjes water staat in me mondje hihi Mamabeer wat fijn dat het niet gebroken is terwijl kneuzen ook echt niet fijn is hoor dikke knuffel.. Gerda wel handig dat nick met niets slaapt kan je ook niets vergeten als je weg gaat hihi Hoeis het nu met de pijn?... Mamavesmee wat vervelend dat de spagetti over de vloer ging baal je dan he,, dikke knuffel wat een schattig jurkje zeg MIEPPPPPPPP Ik denk die is bevallen hihi ahh meid toch harde buiken vervelend.. Nou misschien toch nog deze week? wat denk je zelf?.. kan snel gaan he Amber wat heb je da tmooi gezegd hihi de 1ste super de 2e toetje 3e slagroom hihi :d.. bij jullie dus helemaal klaar mooi toch 3 gezonde kids.. Wat leuk dat er zoveel van die dingen te doen waregn in het winkelcentrum En wat een mooie kids heb je zeg Sanneke zwaaiii Goede morgen meiden.. NOu hier erweer een rot nacht op zitten. amper geslapen.. en ik was wel zo moe.. lag ik eindelijk te slapen begon demy te roepen zingen gillen. die weer stil gekrgn gaat JAN snurken .. Baal de er zo van.. Jan ging uit bed om kwart voor 7 zijn we maar mee gegaan.. want ze was echt niet meer van plan om te gaan slapen.. ze loopt nu te zingen hihi Nu is het wachten op de vrachtwagen van BABY dump krijgen vandaag de nieuwe kinderwagen .. Alleen wel zo hatelijk dat ze en levertijd hebben vanaf 8 uur tot 18 uur.. ben benieuwd hoe laat ze komen. wil eigenlijk vanmiddag nog wel ff terug naar bed. dus hopelijk komen ze vroeg . ohh kan niet wachten.. Eindelijk weer lekker wandelen.. want vind toch dat ze niet lekker zit ind e buggy ze gaat zo zakken en met haar voeten raar doen.. BUikje is rustig.. het gaat hartstikke goed met de harde buiken ze worden steeds minder.. en doen minder zeer.. ukkie is trouwens wel druk maar ja wat wil je in z`n kleine ruimte hihi
goedenmorgen, olga hoe was de echo???? wat een mooie kids heb je toch amber...leuke foto's hoor lindy rot nacht gehad....vervelend...rustig aan doen meid. hier prima geslapen...dani werd om half 7 wakker maar heb haar even teruggelegd en ze werd toen om half 8 wakker...heel acceptabel. ga straks eff bij mijn broer op de koffie denk ik. (en speculaas halen).
Even een snelle Boodschappen, geen idee hoeveel, maar het is (heel) veel. We doen onze boodschappen bij Appie en op de markt, maar kopen als het even kan biologisch/fair trade ... dus das behoorlijk duur ... Mirre is boos, wil aandacht ... en ze heeft gelijk
Morning!! Liv & ik gaan zo naar de tandarts, d'r eerste echte controle (ze is al wel 2 keer geweest, maar d'r mondje ging toen niet open...haha)
Hoi, Aantal meiden zijn al op de hoogte via sms, maar nu even voor alle andere lieve mama's... Echo was gisteren helemaal in orde. Alles zag er goed uit en kindje was erg druk. Wat een opluchting zeg! Na elke beweging schoten alleen de beentjes weer gekruist omhoog, dus geslacht is niet vastgesteld....lekker eigenwijs dus! Over twee weken wil ze nog een keer kijken voor het geslacht; ze is zo lief! Denk dat ik even een kleinigheidje voor haar koop voor alle lieve aandacht die we van haar hebben gekregen de afgelopen weken.
olga wat een super goed nieuws..kan me voorstellen dat je mischien nu zelf ook iets (extra) rustig bent.. echt super gefeliciteerd!!!
Johana, het voelt heerlijk ja! Jan baalt wel dat ukkie het geslacht niet wilde laten zien, maar ik vind het juist wel grappig! Over twee weken wil ik het natuurlijk wel echt weten en als het dan nog niet lukt gaan we maar een pretecho laten maken. Had stiekem wel gehoopt dat ik vandaag roze/blauw kon shoppen....Denk nog steeds dat het een meisje is trouwens. Miep, gefeli met je papa! Ik heb bij Senna amper last gehad van vervelende harde buiken. Lijkt me echt naar, want je zit al niet lekker met zo'n grote buik en dan nog die harde buiken erbij.... Amber, vandaag naar de Efteling, veel plezier! Heerlijk dat jullie zo dicht bij het bos zitten. Wilde van Senna ook weer leuke bosfoto;s maken, maar is er nog bniet van gekomen. Nee fase: Senna is ook heeeel erg van het nee zeggen. Is ook weer moeilijk aan het doen met eten. Hij is ook nog niet echt gevoelig voor streng toespreken. Judith, ah gossie....ik zie je al heklemaal vallen met je pan met spagetti saus. Wat een bende moet dan zijn geweest. Dee, lekker vroeg de dag begonnen. Kan Estelle dan al echt alleeen een tijdje met de boerderij spelen?
Hey, nee ze weten niet van waar het komt. De ene doet er ongerust over, de ander vindt het amper de moeite om over tre spreken. Vandaag spannend als we vandaag geen bruinslijmverlies hebben is ijn record verbroken! Miep: morgen 40 weken!!! Waaaaaaaah!!!!!!
essebes succes bij de tandarts Dee wat een leuke foto`s Olga wat fijn dat alles goed was helaas neit kunnen zien wat het wordt misschien over 2 weekjes miep gefeliciteerd met je paps Hier nog steeds wachtende op de babydump :S. zal wel laat in de middag pas komen baal een beetje. want we zouden vandaag voor een nieuwe wasmachine gaan kijken.. krijg hem van mijn schoonouders .. heb er al 1 uitgezocht maar wil hem nog ff in het echt bekijken voor ik een beslissing neem .. maarja tis nu wachten .. blehh heb ik z n hekel aan maarja.. Demy is wel erg gezellig heeft net zowat een half uur op schoot gezeten .., ze is een beetje hangerig.. ga haar ff uit de vensterbank plukken
Miep die harde buiken komen mij zo bekend voor. Ik had met de zwangerschap van Semm ook veel meer harde buiken. Met Lynn had ik ze niet tot nauwelijks, maar bij Semm had ik ze ook heel erg. De laatste paar dagen van de zwangerschap van Semm werden ze wat pijnlijker en 2 dagen daarna beviel ik van Semm. Het was bij mij dus echt wel voorwerk... Hopelijk is dit bij jou ook zo! Mijn mannetje is vandaag thuis. We gaan zo met de kinderen en oma naar het bos. Even lekker wandelen. Het zwemmen met Lynn was gisteren even heerlijk. Ik was even alleen met haar gegaan zodat ze wat aandacht kreeg. Ze is echt heel erg lief geweest en ik genoot erg van haar. Ze lag om 8 uur in bed gisteren en werd vanmorgen om 9 uur wakker. Ze heeft dus weer heerlijk geslapen.
@daphne: van ieder kleding stuk een foto maken...los verkopen dus een hele klus maar dat werkt wel...bij mij in ieder geval wel @miep: en?...al een beetje gerommel? @lindy: dat heb ik nou ook altijd! komen ze tussen 8 en 18 uur...komen ze om kwart voor 6 aanschijten :x @sam: lekker wezen zwemmen @olga: fijn dat het goed was...jammer dat ze niet het geslacht konden zien...is ook niet het belangrijkste natuurlijk maarre...het shoppen word maar ff uitgesteld ...voor de rest ben ik het kwijt...
@Olga: heel blij om te lezen dat alles goed is met jullie frummel. Jammer dat 'ie wat eigenwijs was, maar nu mag je over twee weken nog eens gluren. Helemaaaaaal niet erg natuurlijk! @Essebes: ieh, de tandarts. Moet ook nodig weer, maar vinnuthelemaalniks. @Miep: gefeli met je paps. Ennuh, rommelt het al?