Hier een verrassend goede ochtend achter de rug. Jan stond opeens op de stoep om de erkenning van de beeb te gaan regelen (iets wat ik heel graag wilde ivm achternaam, hij ook, maar wat door zijn emigratie niet mogelijk leek). Ik zei dus ook tegen hem dat de kans bijna nul was dat het ging lukken. Hij wilde perse toch gaan. En ja hoor, we troffen een allerliefste mevrouw die eindelijk eens verder keek dan de regeltjes! Ze heeft dus eigenlijk iets gedaan wat officieel niet mag, maar zij vond dat ze de vrijheid had om met argumenten een andere beslissing te maken. Hoe het ook zij, ik heb de akte van erkenning!!!!
Sind gisteren 3 uur is Quinn weer begonnen met huilen ja huilen meer krijsen. Om 10 uur vanmorgen stopte het pas en nu slaapt hij eventjes maar toch nog met huiltjes tussendoor. We kregen hem helemaal niet meer stil en huilde zo hard dat hij zelfs ervan begon te hoesten als een oud mannetje. Vannacht om 4 uur is Roy met Quinn naar de nightcare geweest omdat we het echt niet vertrouwde. Hij had geen koorts ofzo maar voelde vanaf z'n wond tot aan z'n benen wel heel erg warm aan...dus we dachten dat misschien z'n wond ontstoken was hij was wel wat rood maar niet dat je zegt ontstoken. Hij heeft ookal 2 weken diaree maar z'n flesje drinkt hij heel goed dus daar maakte we ons niet zo'n zorgen om. Maar vanmorgen had hij diaree met witte vlokjes erin (sorry voor de details) dus mss heeft hij gewoon hele erge buikpijn of kan hij toch deze voeding ook niet goed verdragen..maarja dat zijn allemaal dingen wat je nagaat en of het zo zal zijn weet je toch nooit. Hopenlijk is het snel over...We waren zo blij dat hij niet meer zo huilde en dat hij vrolijker was geworden en dat je ook nog eens ergens heen kon maar dat was maar voor korte duur Op de nightcare wisten ze ook niks. Maar toen hij thuis kwam hebben we hem maar nog een keer paracetamol gegeven voor het geval dat hij toch iets van pijn heeft. Nu maar kijken wat er is. We hebben vanmorgen ook maar even de kinderarts gebeld en die belt straks terug. kijken wat die zegt. Maar wat kletsen jullie veel heb niet echt de tijd om bij te lezen als ik de tijd ervoor krijg tussen door zal ik even alles lezen. @miep wat spannend ! ik denk dat de kleine voor volgende week er al is!
miep is begonnen harry wil eruit Jeetje mambeer wat een pech weer... hoop dat quinn gauw weer in orde is!! de ellende heeft genoeg geduurd....heb je topic gevolgd
ja en eerst helemaal trots dat het zo goed ging!! pfff maar wat ik was vergeten in dat topic dat ze jeugdzorg hier heen wilde sturen!! omdat ze in het ziekenhuis geen verklaring konden vinden voor het huilen dachten hun dat we hem iets aandeden!!! Ze vertelde eerst dat ze ons wilde gaan helpen en dat die van jeugdzorg ons kwamen helpen om te kijken hoe we hem stil konden krijgen. Komt een week erna het cb langs en die verteld me dat de arts jeugdzorg wou sturen omdat ze dachten dat we hem wat aandeden:x ik denk zeg dat dan gewoon eerlijk! ze mogen gerust komen kijken. Ik de arts erover aangesproken en begon ze te vertellen dat wij zo jong zijn en daarom in een risico groep zaten dat jonge mensen vaak hun kinderen wat aandoen!! nou ja zeg! ze konden gerust komen kijken als ze maar eerlijk waren geweest waarom ze kwamen. Maar het cb was hier thuis geweest en die zagen ook hoe hij huilde en hoe wij erop reageerde en die zag helemaal geen probleem en vond het belachelijk dat ze zo deden. Ze schrok zelfs dat we het zo goed hadden ze had volgens mij verwacht dat we in een 1 bij 1 woningkje zaten haha alsof ik de eerste 2 als engeltjes behandel en de 3de door mekaar ram!! stelletje gekken.
Daphneenestelle: vervelend dat estelle zo eigenwijs is.. Ja moeilijk om je geduld dan te bewaren he . hebik ook wel eens last van.. wat heb je aan je hand? Misskeita wat fijn dat de baby nu erkend is en dat die mevr even de regeltjes op zij heeft geschoven mamabeer wate en rot nacht meid. en quinn zo overstuur wat zielig he. nightcare kon nix doenw at vervelend. hopelijk geeft de kinderarts meer duidelijkheid. wat raar dat ze jeugdzorg zomaar op je afsturen ze moeten daar toch een geldige reden voor hebben net wat je zegt. de eerste 2 behandelen als engeltjes en dan de 3e aftuigen. Denk het niet,, stom hoor zulke mensen GRRRRRr kan er boos om worden. JAAAAAAAAA de kinderwagen is gebracht ben er zooooo blij mee
dat is nog het ergste, dat je alles voor je mannetje probeert, en dat hun denken dat je zo,n ventje bewust wat aandoet:x
Olga Gefeliciteerd meid, met je goede echo!! En het beebje kruist zijn/haar beentjes......dat kan niet anders dan een meidje worden
Mamabeer, jeetje arme Quinn en voor jullie ook erg heftig. En wat een lullige actie dat ze 'stiekem' iemand van jeugdzorg langs wilden sturen maar de eigenlijke reden niet eerlijk drufden te zeggen. Misskeita, wat mooi dat die vrouw zo begaan was en een beetje haar eigen regels heeft gemaakt wat betreft de erkenning. Senna is sinds gisterenavond echt niet te genieten. Begint overal om te huilen, zegt overal standaard 'nee' op, gaat midden in winkels en op straat op de grond liggen. Alles al geprobeerd wat betreft reageren op hem. Positief benaderen, streng, compromis sluiten, 'omkopen'....niks helpt. Ik wil helemaal niet de hele dag mopperen, maar ik kan zo weinig hebben. Hij ligt nu lekker op bed. Hoop dat hij na een flink slaapje weer wat beter te spreken is.
Ninien, we zagen ook een paar keer de beentjes helemaal gekruist opgetrokken en de handjes ertussen ha ha.... En ook zo schattig...twee handjes die allebei in de oogjes leken te wrijven.
alsof ik voor de lol in het ziekenhuis met hem zit maar ik zit nu in maastricht en daar gaan ze veel beter met hem om. Ze hebben daar ookal onderzoeken gedaan die ze hier in 4 weken niet eens gedaan hadden. en daar zeiden ze dat z'n liesbreuk wel pijn doet. Ik ben nog steeds aan het wachten op telefoon van de kinderarts...wat duurt wachten lang. Wij zijn nu gewoon ten einde raad! we dachten eerst dat het over zou gaan maar nu weten we het zelf ook niet meer. je begint van alles te denken en gaat zoeken op internet maar vind gewoon helemaal niks wat echt bij hem past. Me tante is ookal hier geweest en die had ook een huilbaby en die zei ookal dat, dat het echt niet is zo huilen had haar dochter nooit gedaan al was het een extreme huilbaby. Waar ik zo'n angst voor heb dat we hem mss in bed aantreffen dat ie niet meer ademd ofzo gelukkig hebben we een nannycare matje dat scheelt die is wel al 3 keer afgegaan omdat ie onregelmatig ademt
Heb vanmorgen nog wel twee leuke shirtjes voor Senna gekocht. Nu nog een leuke broek vinden. Zoek eigenlijk iets van een stoer zwart rib broekje ofzo.... Bij de Zeeman even wat stickertjes van Cars voor Senna meegenomen. Kunnen we vanmiddag leuk aan de gang. Wil nu ook nog te veel doen. Namelijk een cake bakken, de ramen aan de binnenkant van de auto even schoonmaken (hele waas erop), wc poetsen en dweilen. Maar ik heb maar een uurtje want mijn mams komt zo even een kopie thee drinken. Waar zal ik mee beginnen. Jan zou heel blij worden als ik de ramen van de auto even doe, dus ga ik dat maar even snel doen.
Mamabeer.. laten ze dan op zijn minst eerlijk zijn! Hopenlijk vinden ze snel de oorzaak! Olga.. Esmee heeft ook een vreselijke Miep dag.. En als ik dan op haar mopper komt ze me een kusje brengen, met andere woorden: Is het weer goed mama.. Moet dan ook nog wel lachen hoor! En lekker geshopt.. Heeft name-it geen zwarte rib? Ninien.. Goede nacht gehad?? Miep.. Lekker taart gegeten?? Hoe is het nu met de harde buiken? Lindy.. Jippie.. de wagen binnen! Nu in elkaar zetten he!! *** Vanmorgen naar de Intratuin geweest met mijn Mams en Esmee.. Goed geslaagd voor nieuwe speelgoed voor de honden en wat lekkere botjes.. Verder nog wat leuke planten gekocht.. Mams ook even verwend met wat nieuwe plantjes.. Als dank voor het oppassen! Lekker koffie met apfelstrudel gehad.. Heb vanmorgen weer nieuwe stof binnen gekregen dus ga even kijken wat ik ga maken..
@ olga volgens mij hebben ze het niet eerlijk gezegd omdat ze misschien dachten dat ik haar achter dr bureau zou trekken. maarja zo ben ik niet...ik ben ook niet iemand die er dan een hele groot ding van gaat maken. Want ik weet al zou ik iedereen in het ziekenhuis verrot schelden ik zal toch ooit met een van de kinderen of mezelf in dat ziekenhuis terug moeten komen en ik heb niet veel zin in gezeik of iedere keer als ik kom scheef te worden aangeken. Die nee fase ook zo herkenend. word er best gek van maar hier is het meer andersom ik zeg vaak nee tegen hem hij haalt echt de gekste dingen uit. Weet iemand hier ook een oplossing op. Ik kan me herinneren dat Lex met 1,5 al netjes at. soms wel eens wat door z'n gezicht smeerde maar Ryan slaat echt alles! er gaat geen dag voorbij dat ie eens niet z'n eten als body lotion gebruikt. Ik wil hem dan zelf eten geven zodat ik hem niet 3 keer per dag in bad hoef te doen maar dan eet hij niet want meneertje wil het zelluf doen8) ook al doen we het samen hij krijgt het toch nog voor mekaar om wel iets in zn haren te doen
Iemand een idee waar ik voor een redelijk prijs een witte en een zwarte bolera kan kopen voor Esmee maat 92-98.. Ga namenlijk geen 50,00 per bolero betalen!