Mamabeer.. regenpocho aan! Nee, zonder gekheid.. Als je hem een klein schaaltje om zelluf te doen en de rest geef jij hem? Werkt bij Esmee prima..
ik weet niet of die bij jullie ook is maar bij de makro hebben ze die. ik zit met een dilemma Quinn heeft ja de hele avond nacht en ochtend gehuild en nu moet hij om half 2 eigenlijk z'n flesje hebben. Moet ik hem er nu voor wakker maken of kan ik hem ook laten liggen tot dat ie zelf komt? net huilde hij eventjes maar is weer in slaap gedoezeld. Ik vind het zo zielig als hij erna weer de hele tijd wakker is en weer zo gaat huilen
mamavesmee ja dat had ik ook al geprobeerd maar dan word ie boos. Ik heb hem nu met eten een t-shirt van papa aangetrokken haha maarja dat smeren in de haren vind ik echt vies je krijgt het alleen eruit onder de douche
Judith, geen idee eigenlijk....misschien bij Hans Textiel of Brouwers Mode? Ik let nooit op meisjeskleding he... Mamabeer, Senna wil ook alles zelf eten en dat probeert hij best goed. Vaak gaat wel zijn lepel om voordat hij bij zijn mond is en hij trekt altijd zijn slab af, dus zijn direct zijn kleren vies. Verder is hij ook heel erg van het 'van tafel vegen' met zijn armen. Soms bewust en soms heeft hij het niet eens in de gaten. Denk dat het er toch een beetje bij hoort...
Bolero Gillianne NJ9 paars (Jilly) - Truien / Vesten / Gilets - Meiden t/m 122 - Kinderkleding - Shoeby die is leuk!! maar niet zwart of wit ik verveel me een beetje heb een hardebuik dus doe maar ff rustig aan.. ( en dat is best moeilijk hoor!)
Judith, hier is wel een winkel die name it kleding verkoopt, maar die heeft maar een kleine selectie. Geen Name It winkel in de buurt jammer genoeg. Lindy, is je wagen al binnen? Lief dat je schoonouders de wasmachine voor jullie kopen. Hebben mijn schoonouders ook gedaan toen we het huis kochten 8 jaar geleden en een paar jaar terug kregen we opeens een droger. Toch wel lekker om die grote uitgaven kado te krijgen!
hey lulla's...ik hou het even bij een zwaai.. Bij de tandarts was alles okee, Liv werkte niet helemaal mee maar dat was te verwachten. Ze ligt nu te tukken, ik ga heeeeeeeerlijk aan m'n strijk beginnen (dat probeer ik nml al 3 dagen..haha..)
Mamabeer lekker laten liggen deed ik met demy ook. en als er dan te veel tijd tussen ging zitten dan ging ik haar heel zachtjes kietelen onder de voeten haha ..
mamabeer, hopelijk gaat het gauw beter met het huilen. pff, ik zou die onzekerheid niet aankunnen denk ik. en echt stom dat ze niet eerlijk waren! hier wordt niet echt gesmeerd met eten maar hij heeft wel een vette ikea slab met mouwen aan en die is wel vies en zn handen en gezicht ook. miep, aant bevallen???? all, zwaai! was echt kapot vanmiddag dus toen ik niels had opgehaald om 1 uur en om half 2 in bed had gelegd ben ik zelf ook ff lekker gegaan!! jan is dagje de hort op met een vriend dus ik ga vanavond lekker vis eten, houdt jan niet van!
Dee..leuke fotos!! Helaas geen tips voor de verkoop..zou t gewoon proberen.. Olga..wat fijn dat alles goed is met beebje! En nog even in spanning zitten dus wat t geslacht is.. Ben benieuwd! Tja hier ook bij Mika nooit geen harde buik gehad..en nu al zoveel..idd niet altijd even prettig hoor.. Hier een nog een broekje gevonden..kon niet zo gauw een ribbroekje vinden.. Mexx veloursbroekje (va. 68) (M26-W10F/2697/8) | Kixx-Online Kinderkleding Lindy..wat lief dat jullie een wasmachine krijgen!!super! En de kinderwagen is gebracht!!leukleuk!! Sam gister lekker wezen zwemmen en vandaag je mannetje thuis!heerlijk! Misskeita..fijn dat t gelukt is!! Mamabeer wat een ellende dikke knuff! Judith een gezellige morgen gehad!leuk!! En weer nieuwe stof binnen!!wat ga je nu maken? Bolerootje deze ? http://www.kixx-online.nl/artikel/14770_name-it-giletje/ of deze.. http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[t]=1&af[g]=4,5&af[mt]=6,7,8,9&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0&fs[m]=0&id=37543 of deze.. http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[t]=1&af[g]=4,5&af[mt]=6,7,8,9&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0&fs[m]=0&id=37017 hebben ze niks bij de hema? Essebes..de strijk nog gelukt? Sanneke..en Dianne lekker tukkie gedaan?? Hier vanmorgen opgehaald door mams..gezellig koffie gedaan en daar blijven eten.. Mika was zo moe..die haalde ik net uit bed..was zo verdrietig maar t moet wel hè.. Als je m zn gang laat gaan slaapt ie om 6 uur nog.. De harde buiken zijn vandaag eens even lekker rustig..harry zit netjes de verjaardag van opa uit in ieder geval!
miep word je al een beetje gek van ons?? elke keer als we even iets niet van je horen zijn we nieuwschierig of je bevalt...haha... hier vannochtend overhemden voor mijn man gekocht en bij mijn broer op de koffie geweest....even zijn verhaal horen. vanmiddag samen met dani op bed gelegen en daarna bij dinnetje koffie gedaan...meiden waren zo leuk aan het dansen op K3 (en zingen) echt genieten;...ga zelf die muziek ook waarderen
Johana.. leuke middag gehad zo te lezen! Dianne.. lekker getukt meid.. Had je het nodig?? Miep.. i.d. wordt je niet gek van ons? We leven gewoon heel erg met je mee! Thanx voor de link.. daar zit wel wat leuks tussen!!! Sanneke.. Was het vissie lekker?? Lindy.. Geslaagd voor een nieuwe wasmachine?? Lief dat je hem van je schoonpa en ma krijgt..Hier ook de was en droogmachine gekregen.. Dee.. wat een werk he? Foto's en advertenties maken.. **** Na het eten even met zijn 3tjes wat boodschapjes gehaald.. Is dat mooi weer binnen voor het weekend. Moet een extra slaap draaien.. Collega heeft zich ziekgemeld.. Waarschijnlijk een Burn-out.. Erg sneu!