jaja geslaagd voor een nieuwe wasmachine een LG die van de beste koop van 2008 hij wordt morgen geleverd ben benieuwd .. Kinderwagen loopt trouwens heerlijk
Lindy, lekker dat je weer goed aan de wandle kan met Demy. Gaat dan dan ook wel aardig met je bekkenpijn? Nu maar hopen dat je lang plezier mag hebben van deze wasmachin~! Judith, genoeg linkjes voor Bolerootjes geloof ik voor je.... Sanneke, was je zo moe vanmiddag joh! Zelfs nu ik zwanger ben en aan het eind van de dag instort kan ik me er nog niet zo zetten om even te gaan liggen als Senna slaapt. Misschien dat je dat tegen het einde van de zwangerschap wel gaat lukken... Ess, toen ik pas bij de tandarts was vroeg ik wanneer Senna echt voor controle zou moeten/mogen. Hij gaf toen aan zo rond de 2 1/2 jaar. Senna komt ook echt nog niet in de buurt van die enge grote stoel...
Johana, leuke dag gehad dus. Dat is toch wel het fijne van verlof he! Miep, fijn dat Harry het vandaag nog even rustig houdt....na 12 uur vanacht mag hij dus weer met het voorwerk verder gaan! Ehm, weet niet meer wat ik nog nmeer gelezen heb..... O ja, Dee, zou leuk zijn als de verkoop op MP een beetje gaat lukken deze keer. Ik heb ook een paar keer maar voor een paar euro van de 2e handswinkel terug gehad. Een deel houden ze natuurlijk zelf of gaat naar een goed doel ofzo....En je mag maar max. 20 stuks per keer inleveren en soms geven ze ook nog wat kleding bij voorbaat retour.
Olga.. heb helemaal niet op jou gereageerd! Fijn dat alles goed gaat met de baby en nog 2 weekjes geduld voor het geslacht.. Lief dat je een kleinigheidje gaat kopen voor de vk. Kan me voorstellen dat je haar dankbaar bent tijdens de extra zorg de afgelopen maanden!
hallo dames miep nog niet bevallen doe lekker rustig aan olga wat fijn mooie ego gehad. Over twee weken hoop dat je weet wat word essebes wat goed dat bij tanderts goed ging veder heel veel sterkte voor mamas met dikke buiken weer mooi jurk gemaakt je heb smaak te pakken zwaai zwaai
heerlijk getukt dames ja wel ff nodig denk ik want ik heb zooo erg buikpijn.. bah. Ga nu ff voor gtst! tot later
Olga, als ik moe ben ben ik moe hoor! We hebben ook zulke lange dagen gehad op school: maandag was ik om 5 uur thuis en om 6 uur ging ik weer naar school tot 10 uur en dinsdag idem dito maar toen 'maar' tot half 10. En ik denk dat jij tegen het eidn van je zwsch eieren voor je geld kiest...
ess, super dat het goed ging bij de tandarts... ik heb net mijn poppenhuis opgehaald...ik dacht dat het een normaal huis was maar hij is echt reusachtig ik zal hem zo in elkaar zetten dan kan dani morgen los
Gek worden..? ja ik wordt er helemaal gestoord van dat gezeur of ik al bevallen ben Nee hoor..zit zelf net zo in spanning.. Judith..de boodschappen weer binnen!! En nog genaaid vanmiddag? Olga..t werk er weer op zitten? Johanna..Dani verwend met een poppenhuis!leuk! dat worden morgen fotos!
geen idee miep....daarvoor heb ik een echtgenoot...maar die is aan de klus in de schuur...dus het is nog eff afwachten.
Olga, Ja moet juist lopen, anders wordt ik stijf. Maar houd het niet zo super lang meer vol hoor.. dan heb ik echt pijn , zo hier rustig avondje ga zo mijn bedje in dikkeknuffel tot mrgn.
Moet soms zooooo lachen met mijn meisje: Vanmiddag zat ze met chirurgische precisie de Blokker-speelgoedgids door te spitten. Haar oog viel op een plaatje van Sinterklaas en Zwarte Piet. Ik: Wie zijn dat? Hannah: Tuinkabouter en papa.
haha die is goed! volgens mij moest papa ook lachen haha. Hier weer lekker nachtdienst Quinn weer aan de huil. Maar op dit moment heb ik even de neus er van vol na 4maanden gehuil. De dokter zei een darminfectie ik ben alleen vergeten te vragen hoelang zoiets maximaal kan aanhouden
Goedemorgen! Misskeita..helemaal geweldig. mamabeer..dikke knuffel meid!! Hier weer een rustig nachtje achter de rug..wel een paar keer eruit om te plassen en maagzuuraanvallen..enz.. Maar Harry zit nog lekker warm...ik zei net tegen Jan..die komt er vast niet meer vanzelf uit... die moet straks een handje geholpen worden ...