Morning...! Mamabeer, knufknuf....kan me heel goed voorstellen dat je er even geen kracht meer voor hebt. Hopelijk gaat het heel snel weer beter. Misskeita, whahahaha...niet vergeten zulke uitspraken op te schrijven voor later. Harry, wel potsiedikkie...vandaag is JOU dag manneke.. Ik snap het wel, jij wilt gewoon een spetterende "entree" maken met een gigantisch geboortegewicht zodat je Harry senior een beetje kan imponeren! Nou...dat is je vast al gelukt hoor, dusse nu KOMEN! Wij zijn reuze nieuwsgierig naar jou...
Zo, daar zijn we weer, was een drama nachtje, (lag btw niet aan Liv) ik kon gewoon niet slapen, had veel harde buiken en moest om de minuut plassen, kon ook gewoon m'n draai niet vinden... De tijd dat ik geslapen heb heb ik alleen maar gedroomd over purno, volgens mij kom ik iets te kort hahaha...(moet er echt even niet aan denken hoor!) Gisteravond kon ik bijna niet meer lopen, iki had zo'n pijn. Gelukkig is het nu wel minder. Onze DVD speler heeft ook kuren, maar ik zou Liv het liefste de hele dag voor de buis planten (om m'n lijfje te ontzien he?!)' Gistermiddag zijn we naar een tuincentrum gegaan, daar hebben ze heel veel vissen en dat vind liv altijd erg leuk. Nu waren ze al helemaal in kerstsfeer, liv vond het echt GEWELDIG! Ze hadden ook hele dorpen, kermis, treintjes enzo in miniatuur. Misschien word dat vandaag weer ons (gratis) uitstapje! Heb meteen een heel leuk vogelhuisje gekocht, kunnen we vogeltjes kijken. Er zitten hier trouwens heel veel halsbandparkieten, erg leuk om te zien!
goedenmorgen, nou ess als je even wacht beval jij nog eerder dan miep... harry vandaag is de grote dag, doe mammie een plezier en kom eruit! hier prima nacht achter de rug....sinds we de fles hebben afgeschaft slaapt ze hele nachten door zonder kik...nu zit ze lekker een broodje te eten en gaat ze zo naar de gastouder..kan mama lekker eff bij het paard prutsen
Goeiemorgen....t wordt hier inderdaad nog spannend...wie bevalt er eerder Miep of Ess het gaat hier al weer goed op de vroege morgen, er staat er al weer een aan mijn hand te trekken, dus ik ga maar weer sluiten ZWAAAAAAAAAAAAI
mogge... geen beebnieuws dus nog. Harry, waar blijf je nou???? lekker vrij vandaag (en morgen ook btw). Niels is ziek, das wat minder. gloeit van de koorts. morgen zou een vriendinnetje van Niels hier komen, daar zou ik van 12 tot 8 op passen, maar ik geloof dat ik haar beter af kan bellen, straks wordt ze ook ziek.
goedemorgen, gisteren weer goedgekeurd door de vlos, heb een echo gehad om te kijken of frummel wel echt met het koppie naar beneden lag. gelukkig is dat zo, hij/zij is nog niet ingedaald maar ligt verder goed. bloeddruk wel aan de hoge kant maar nog binnen de grenzen, moet nu wel in het vervolg even urine meenemen voor de zekerheid. mijn ouders hebben even opgepast gisteren en we zijn gistermiddag naar het bos geweest. heel mooi maar helaas heb ik de de hele nacht pijn aan mijn bekken gehad, toch teveel gedaan blijkbaar. Jonathan is verkouden, moet heel erg hoesten vooral in bedje, gelukkig geen koorts erbij anders ga ik geloof ik even bellen.je weet maar nooit ben er superblij mee dat mijn ouders af en toe op willen passen maar die moeten wel uit groningen komen. kzit nu even een beetje in een dipje, alle kennissen waar ik eventueel op terug zou kunnen vallen als ik naar de vlos moet ofzo zijn of aan het werk of zijn zelf net bevallen. voel me een beetje zielig! sorry voor mijn geklaag... @miep; bijzonder de uitgerekende datum! harry heeft nu nog 2 weken om er uit zichzelf uit te komen, spannend hoor! @essebes; rustig aan doen hoor! balen dat je zo'n pijn had! leuk een vogelhuisje gekocht, wij gaan ook vaak naar het tuincentrum J weet van verre al waar de visvis zijn. kvind het zelf ook leuk om daar even rond te hobbelen. @sanneke; arme niels, beterschap voor hem! @dianne; ook weer goedgekeurd! super @misskeita; geweldig wat een uitspraak! @mamabeer; knuffel! @de rest knuffel en een zwaai sorry als ik je vergeten ben! fijne dag allemaal!
moguh ga me straks even installeren met een kop koffie als de ukken op bed liggen, zie dat er veel gekletst nu nog even woonkamer aan kant, neuzen poetsen, hoestjes kloppen en dan broodjes maken. we zijn hier met z'n 4-en al 2 weken super verkouden/grieperig met een hele vieze hoest. ik lag vanacht met de kleintjes te blaffen. manlief geen idee van, die is in slaap gevallen op de bank en werd vanochtend pas weer wakker haha
Mamabeer, je hebt vast alles al geprobeerd, maar is een ostheopaat niet het proberen waard? Ik ben zelf heulemaal niet van het zweverige, maar sommige mensen zweren er echt bij! Es, hier zit Mirre ook wat vaker voor de tv *schaamschaam* ... zodat ik ff met de benen omhoog kan ... Euhm ... verder weet ik het echt niet meer. Tussen het lezen door kwam een meneer voor de CV, heb ik broodje gemaakt, Mirre banaan gegeven etc. En ik ben MOEOEOEO! Mirre vond het om 5u wel mooi geweest. Even getroost, daarna in bed gelegd, even heel boos en vervolgens 5 min stil, brullen, 5 min stil, brullen etc. Uiteindelijk geconcludeerd dat het geen zin had en Jan is eruit gegaan. En dat na een nacht waarin Jan ons allebei wakker heeft gehouden met zn gehoest. Ook fijn hoor zo'n combi van moeie mama en moei kind
misk...wat meesterlijk je piet/sint verhaal claar wat een leuke foto's! verschil moet er wezen he arka super meid....die week kun je alvast weer in je zak steken hier lekker met het paard geknooid vanochtend...net nog eff kast opgeruimd en nu ga ik zo douchen en slapen...jeuj
johana, WAT heb je met je paard gedaan dee, veel kleertjes dus weer kwijt al, lekker hoor! en estelle klieren tijdens de speech, proest claartje, zwanger zie ik! gefeliciteerd. Niels is ook lalapo-fan salapio, geen fijn nachtje dus. sterkte vandaag
Essebes slecht geslapen meid...en dan ook nog zo heerlijk liggen dromen.. lekker even naar t tuincentrum geweest..oh heerlijk zou ik ook wel eens even willen neuzen... Enne...ik ga ook denken dat jij eerder bevalt als mij hoor..dus eh..heb je alles klaar in huis? Dianne weer goedgekeurd! hoezo ben je teruggezet? Judith aan de poets!! nannaf..even mogen gluren..leuk! fijn dat t alles er goed uitziet! en extra controle is nooit weg hè! Dee...heerlijk joh dat je al wat kwijt bent!! claartje...leuke foto's!! Sanneke..beterschap voor Niels..fijn dat je lekker vrij bent!! Johanna..pitse!! Hier even mika's bed afgehaald..met de was bezig geweest en boven gezogen... nou moet ik eerst effe bijtanken...en dan wil ik eigenlijk als t lukt wel even eruit lopen..maar zie t somber in ..