Heb een nieuwe buikfoto Mirre ligt nog ff te slapen in de wandelwagen ... dus ik met benen omhoog op de bank . Weer even wat regeldingen gedaan: ik word maandag teruggebeld door HA over zijn visie op de griepprik ... ik neig naar niet doen, maar dat foldertje van de overheid is echt propaganda voor de griepprik ... slecht hoor! Peuterspeelzaal gebeld. Nu op eens waarschijnlijk pas in mei plek *grrrrrr* .... ze hadden twee vestigingen, één is onlangs dichtgegaan, dus wachttijden zijn veranderd. Heel misschien in feb plek. Ik is boos. Wat als ik niet had gebeld?! Pfffff ... bevestigd weer mijn idee dat ik had over de organisatie van de Vrije School in Leiden ... (PPZ is van de vrije school). Wel positief: ze wist precies wie Mirre was (na paar keer te hebben gezien bij ophalen neefje) en hoopte dat Mirre snel terecht kon. Nja. En volgende week vrijdag naar de manueel therapeut voor bekken
Gedoe met rekeningen? Ik zou het maar goed nakijken zo te horen Ik hoop dat je een goede oplossing vind!
dankje anita. Volgens mij is het wel de moeite waard om er even een middagje voor te gaan zitten. Heb even een paar referentie opgezocht maar daar word ik nou ik niet vrolijk van
zo, kamer is gepoetst en de ukken nog op 1 oor. zo maar eens verder gaan met het bekleden van 1 van mijn stoeltjes, die is nu half af en dat lijkt toch echt niet haha
Johana.. is het poppenhuis inmiddels in elkaar gezet?? Wel lekker dat Danielle gewoon naar de gastouder gaat.. Je paardje weer lekker verzorgt! Kreeg Danielle nog een fles?.. Hier al bijna een jaar geen fles meer.. We doen het nu soms als ze s'avonds wakker wordt. Maar 9-10 keer wil ze hem toch niet.. ( pyamapapjes moeten op) Miep.. zou toch wat zijn dat ze je moeten inleiden.. Fijn dat je een goede nacht hebt gemaakt! Na het poetsen er nog even uitgeweest?? Ess.. leuk he? Die kerstshows bij de tuincentra.. Gisteren met Mams en Esmee naar de intratuin geweest en Esmee keek haar ogen uit! Veel plezier met je gratis uitje! Vervelend dat de nacht een ramp was.. Dianne.. Fijn dat de controle goed was! Echt alles gaat omhoog.. Je wordt er toch gaar van!?!:x Sanneke.. beterschap voor je ventje! Zou denk ik ook afbellen.. Is voor Niels ook niet prettig. Nannaf.. fijn dat alles weer goed was bij de VK.. Klagen staat vrij hoor! Claartjeh.. gets.. een ziekenboeg bij jullie! Leuke foto's hoor! Salapio.. Allebei moe? Hopenlijk gaat Mirre vanmiddag even tukken!Lees dat ze nog slaapt in de wagen.. Wat een stoere avatar! Goed dat je voor de bekken naar de pheut gaat! Dee.. De eerste kleertjes al verkocht! Wat snel..Wat hield Estelle zich goed op de receptie.. Sam.. veel plezier bij je ouders.. VInd je het niet moeilijk om je kleintje al weg te brengen? De gastouder is een goede vriendin toch? Misschien dat dat al scheelt! Anita.. 300 per maand is i.d. best veel wat je op moet hoesten.. Kun je niet meer uren op een dag werken dan? Dat scheelt toch 2 dagen in opvang.. Loessie.. Haha..de stekker er uit! En lekker de badkamer gesopt.. **** Vanmorgen visite gehad en naderhand nog even snel naar het dorp voor een nieuwe agenda.. En geslaagd! Esmee ligt net in bed.. Ze was dood op.. Ik ga even lekker freubelen met stof!
ppfff...zo heel wat bijgelezen... effe wat korte reactie's! Olga...fijn dat de echo goed was meid... leuk dat jullie over 2 weken weer mogen komen.. enuh...ik denk dat het een meid is... Nicky liet ook niks zien bij de 20-weken-echo toen... Miep...nog gefeli met je paps meid! Lindy...nieuwe wasmachine van de schoonouders...LIEF! en de wandelwagen bevalt goed?! Fijn... Missk...hahha, geweldig.... tuinkabouter en papa...hihii Salapio...ik ben benieuwd wat je huisarts adviseerd... Balen dat de wachttijd ineens verandert is... kan me voorstellen dat je er pissig om bent! Judith...leuk jurkje weer gemaakt! Sanneke...Niels ziek?! arm manneke....beterschap! uhm...dit is alles wat ik nog onthouden heb...
vanmiddag effe naar het winkelcentrum voor een conditioner ofzo voor Nicky haar haren... ze heeft zoveel krullen dat na ieder slaapje zitten er allemaal grote klitten in.... ben dan altijd wel 15 minuten ( als het niet meer is) aan het borstelen.... dus wil effe kijken of er ook iets voor is
Ja gaat echt hard.... beetje te hard vind ik soms zelf...hihi bevalling komt steeds dichterbij....ppfff, zie daar zo tegenop jij alweer 18 weken...gaat ook snel
waarom zie je er tegen op? was het met nicky niet zo succes? Ik meende vandaag 19 weken te zijn maar de vk heeft me terug gezet. Dus nu nog "maar" 18 wk2dg.
Judith, ja dat zou idd wel fijner zijn maar ik begin nu net met nieuw werk dus... Maar uiteindelijk wil ik ook weer wat meer uren en dat zou ook mogelijk zijn maar nog niet meteen. Dus even aankijken hoe het gaat. Miep, nog steeds niet bevallen? Leuk hoe iedereen hier met je meeleeft Vind het echt spannend! Dianne, dat is idd wel een middagje waard. Wie weet levert het nog geld op Loessie, krullen zijn superleuk maar lijkt me idd moeilijk met klitten! Hier is het winkelcentrum afgebrand vannacht, zullen jullie vast wel op het nieuws hebben gezien?! Ik schrok me rot vanmorgen...
Dianne gelijk heb je beebje komt vanzelf.. zal niet op een paar dagen kijken.. En wat een gezeur zeg dat ze dat zomaar verhogen! Kost al genoeg! Viel de rekening mee van de boekhouder? Tja ze kosten wat maar ze brengen ook wat op hè.. Nannaf..een lekker binnenblijfdagje.! Sam een gezellig uitje vanavond!! Veel plezier!! Loesie de intake gehad! Ook van de kraamvogel!telefonisch? Balen van je internet..gelukkig was t je stekker! Voor die krullen kan je wel die pompjes halen van andrelon..perfecte krul creme..kan je er zo een beetje van indoen..klein beetje hoor..en dan kam je t zo door.. Hoef je niet uit te spoelen Salapio..mooie buik!!! Balen van de psz..maar wie weet gaat t meevallen! Mika mag pas met 2,5 jaar erop..dus dat zou dan pas juni worden.. En goed dat je naar de therapeut gaat! Claartje druk aan de poets en aan t bekleden..leuk! Judith een nieuwe agenda gevonden!leuk! en nu lekker aan t naaien!!leuk joh! tja ik ben ook wel benieuwd hoe ze dat dan doen hoor..want inleiden vanuit niets doen ze liever niet ivm litteken..dan komt er teveel druk in de baarmoeder.. maar we zullen zien... zo weer een beetje bijgelezen...zit nu lekker aan de pepernoten..had ik zin in.. maar niet meer weggeweest...had toch al teveel gedaan.. misschien dat ik er vanmiddag uit loop..maar zal wel niet..stomme bekken ook.. mika ligt er al even in ..kan ik ook even rustig bijtanken..
anita: zag het idd op het nieuws vanmorgen. Wat een ellende zeg. Moet je nu ver om voor de boodschapjes? en werkte jij daar toevallig? jij werkt toch bij de ah?
miep: De rekening van de boekhouder viel wel mee hoor( wel grappig die best man woont bij jou in het dorp en de sjeest ff hier helemaal heen). Maar krijg strak van hem de rekening voor de belastindienst, leuker kunnen we het niet maken haha.
anita..ja we zitten allemaal in spanning ... en ik heb er nog niks van gezien...zijn alle winkels afgebrand?
Ik vind mijn onderschrift zo raar overkomen...ik ben vandaag uitgeteld.. nou ja klopt ook wel..ben harstikke moe..
sanneke beterschap voor je mannetje! en ik heb het paard gepoetst en wat beweging gegeven judith dani krijgt niet meer echt de fles maar kreeg wel altijd nog wat melk voor het slapengaan en dus ook als ze wakker werd snachts...dat vond ze erg gezellig en werd dan steeds wakker snachts voor een slokje melk en een knuff...heel lief maar niet handig. dus nu gestopt en klarie. leuk zo'n kdv als ze de prijzen zo op gaan hogen.....ben blij met de gastouder scheelt een hoop geld als ik dat zo lees. ppfff gait heeft hele tijd de hik...echt vervelend vind ik dat (in het begin was het nog grappig maar nu hij groter word een stuk minder).