Hey Hey Weer even een stomme vraag.....ik ben nu bijna gestopt met vloeien (komt nog een beetje bruine afscheiding) maar sinds vanmorgen komt er weer helder rood bloed. Zou ik nu al aan een cyclus gaan beginnen of zou dit nog van de bevalling zijn?
Vandaag lekker in de stad gelunched met mijn man en ons kleine ventje Hij was heel braaf dus hij mag vaker mee naar een restaurant!
HOi Gerda, t was me nog niet opgevallen dat je nu gerda1979 heet, t is dat je het zegt... en wat een hoeveelheden! Ik dacht dat ik veel had, maar jij hebt nog veeeeeeeeeeeeel meer! Heb je geen stuwing? Ik haal nu uit mn linkerborst 100 cc vlak voor hij moet drinken. DAt geeft mn man dan met de fles, maar hij drinkt er niet alles van op.
Hoi hoi ik meld me bij de december mama's heb het alleen zo druk momenteel, niet normaal! Kus aan alle mama's! Elise
Minimuisje ik duim voor Ryan doe ze een dikke knuffel! Britteke..hopelijk slaapt Sam vannacht beter! Vlindertje..wat vervelend dat je nog zon last hebt van je hechtingen.. En hier ook nog steeds erg last van vocht vreselijk! Lisette..heftige dag hoor je verjaardag..maar wel geëindigd met een heel mooi cadeau! Wat fijn dat alles goed gaat met jullie! En heerlijk verwend worden! Lekker van genieten hoor! Loessie Wat een schatje! Lekker van genieten! Loopy..ik duim voor je hoor! Happygirl wat leuk..baby van de week! Johanna..meid ik kan je helemaal begrijpen hoor..lijkt me zo moeilijk zo zonder je meisje.. Hele dikke knuffel en hopelijk mag ze snel mee naar huis . Gerda..fijn dat alles is besproken..het balletje is gaan rollen..hopelijk ben je overal snel aan de beurt..zodat je snel meer weet..en zeker positief blijven denken hoor! En wat heb je weer een boel gekolfd! Essebes..wat heb je een mooi cadeau gekregen..zo speciaal en met een luchtje eraan! Elise..gemeld .en niet te druk maken hoor!
Hier vanmiddag op autojacht geweest met me paps..en proef gereden.. En we zijn er uit het wordt een antraciet grijze ford focus stationwagen van 2007! Ben helemaal happy..we krijgen m als t goed is volgende week vrijdag! CB vanmorgen was ook alles goed..hij was zoals ik al gezegd had enorm gegroeid.. En lag prima op schema! Over de voeding ..we mochten proberen naar om de 4 uur te gaan , Ik doe nu snachts om de 4 uur en overdag om de 3 uur.. En moet dan wel de inhoud verdelen over een fles minder We mochten nog niet verhogen want hij krijgt al boven zijn taks.. Want als ie weer zo hard groeide dan ging ie te hard..tja 1250 gram is ook wel heel veel in 3 weken..
wow, dat is inderdaad veel gegroeid miep! en leuk hoor, een nieuwe auto! geniet ervan. heej elise, leuk weer van je te horen! en druk, volgens mij is hdat heeeeeeeeeeeeeel herkenbaar hoe is het met Ryan gegaan?
heej nog even een vraagje: Niels heeft regelmatig een donkere poepluier, dus echt donkergroen. HIj krijgt bv en volgens de kraamzorg heeft ie dan alleen voormelk binnengekregen, maar hij drinkt wel gewoon prima en ook lang genoeg volgens mij... Wie herkent dit of weet wat het is? (ik zit me gelijk weer zorgen te maken)
Miep gefeliciteerd met je nieuwe auto ! Ik heb net een moederfiets gekocht ! Verder met iedereen alles goed ? Heb maar heel af en toe tijd om hier te spieken. Ik ben heel de dag bezig met van alles en nog wat. Morgen weer visite. Gelukkig zondag een rustdagje Gaan we lekker uitslapen. Als Jesse bij mij ligt slaapt ie meestal toch.
Sanneke..ik kan je niet helpen met je poepluier..geef geen bv hè.. maar misschien dat iemand anders je kan helpen.. Amber...gaaf een moederfiets! ik denk dat ik die ook nog wel ga kopen !lijkt me fijn! En druk met visite..leuk hoor!
Hallo mama's Zo ik kom me ook maar eens hier melden,heb er nu eindelijk de energie voor want dat viel nog aardig tegen was ik tijdens mijn eerste bevalling naar 3 dagen al weer lekker fit heeft dat nu toch bijna 2 weken geduurt en nog niet helemaal 100%. Ik heb maar liefst 5 dagen last gehad van stuwing en een week naar de bevalling kreeg ik op zondag ineens hevige buikpijn nog erger dan weeen de verloskundige vertelde dat dit allemaal kon maar de pijn bleef aanhouden tot dinsdag mijn man was toen al thuis gebleven aangezien ik er nog een van 5 heb die ook wat aandacht wil en ik kon lincy nog geen eens verzorgen,toen heeft hij dinsdag de verloskamers gebeld en moest ik achter mekaar komen omdat ze dachtte aan een baarmoeder onsteking, er zaten wel onstekingscellen in mijn bloed en in mijn urine maar de echo was goed nu moet ik maandag terug bellen omdat ze de urine op de kweek hebben gezet en het gelukkig geen baarmoeder onsteking was en de pijn is gelukkig weg alleen voel ik mezelf wat grieperig. Met lincy gaat het heel erg goed alleen verslikt ze zich nog wel eens en dat is dan ff schrikken maar dat komt omdat ze dan te gulzig is,vandaag heeft ze voeding om de 4 uur en toevallig kwam ze vanavond weer een keer met 3 uur er tussen afgelopen nacht heeft ze van 23.30 tot 05.15 door geslapen.Met de tijden is het dus nog heel erg wisselend maar ik mag ze al wel 120cc aanbieden maar dat drinkt ze nog niet helemaal op maar hoeft ook niet ze moet 100 cc nemen en dat doet ze zeker. Meschien voor jullie een tip ik geef Lincy venkel druppels 3x op een dag in de fles voor darmkrampjes en dat werkt geweldig en mocht ze dan nog tussendoor krampen krijgen dat geef ik ze 3 druppeltjes cinababy hier worden ze ook nog eens rustig van dus meschien voor jullie ook een idee. ik ga proberen om regelmatig te komen en dan ook te reageren op jullie,ik wil jullie ook wel eens beter leren kennen.maar ja net als jullie heb ook ik het ff druk en moeten we in ons ritme komen. Maar ik doe men best. Nou ik ga onze oudste naar bed brengen die is wat grieperig ook en vraagt wat meer aandacht nu en die ga ik haar lekker ff geven. Groetjes jeslin
hè wat vervelend jeslin..gelukkig gaat t nu iets beter! fijn dat t goed gaat met lincy! lekker genieten saampjes hoor!
Oh ik heb gister zo'n lading kleertjes besteld op internet... ik hoop dat t er morgen is....zo leuk! Kan ik lekker alles vast gaan wassen! heb maatje 62 besteld..want 56 gaat nu hard..
Miep, ik heb echt geen kleertjes maat 62 meer nodig. Ik heb zoooooooooooooooooooooooveel gekregen van de kraamvisite. En ik had ook nog behoorlijk wat van mn neefje. Hier ligt Niels inmiddels in de combicotti. Hij vindt het heerlijk, maar ik weet niet of mn rug het ook zo leuk vindt... even kijken of ik de banden iets anders kan hangen...
Hallo allemaal probeer zo goed mogelijk mee te lezen, maar ik merk dat ik nog veel in beslag word genomen door het prille moederschap. Wil graag weer mee kletsen, maar het lukt nog niet echt. Ik heb zelfs weinig tijd om met mijn man echt door te brengen... De bv is hier goed op gang. Ik heb zelfs zoveel, dat het bij Noah in de keel schiet. Hij heeft alleen maar gespuugd na de voedingen van gisteren en vandaag. Hij raakte er steeds overstuur van en ik ook door die rothormonen. Ik twijfelde of ik even moest kolven van tevoren dus de vk gebeld. Zij bevestigde inderdaad dat ik het beste even kan kolven tot het niet meer 'spuit'en dan Noah aanleggen. Zo krijgt hij ook de achtermelk die wat vetter is. Toen ik net even 4 minuten kolfde, wist ik niet wat ik zag. Het spoot echt! ik had mijn melkproductie sinds het ziekenhuis niet meer gezien. Daarna ging het druppen en toen heb ik Noah aangelegd. Hij dronk stukken rustiger en heeft niet meer gespuugd. Pfoei... Ook had ik niet meer zo'n pijn bij het voeden. Mijn borsten waren een stuk rustiger. Heb nog wel last van kloven hoor, maar die waren door het kolven ook wat ontzien en Noah zoog dan dat minder hard. Essebes: Sorry, wat laat, maar alsnog van harte met je verjaardag! De rest reageer ik wel een keer. Alsnog sorry dat het even ego rondom mij is.....