mijn gemaakte jurkje en shirtje van rainbowbabys zijn binnen....ik heb en foto gemaakt staan in mijn album
Johanna...leuk spul hè dat rainbowbabies! ik heb er ook al best veel van... ook de rompertjes enz..zijn geweldig! Heb je je ook aangemeld voor t gratis mutsje? want dan krijg je elke keer aanbiedingen.. Bij de 3 maand krijg je bijv rompertjes voor de helft en geen verzendkosten!
De post was vandaag leuk! Er zat een rompertje bij met Hannah d'r naam erop van Friso (heb een vragenlijst ingevuld over voeding, en dan kreeg je een gratis romper met naam) En de nieuwe WIJ met een ophaalbon voor de babydoos. En geen ene rekening
@Johana: wat een ontzettend leuk jurkje! Zelf samengesteld, of kan je die kant en klaar bestellen? Ga me ook maar eens even in die site verdiepen...
Mmmm, ben zelf niet zo crea aangelegd. Maar ga toch eens puzzelen Amber, beterschap trouwens. Arme jij en Jesse. KNUF
Heb trouwens een heel leuk shirtje gekocht van Lief! Echt een shirtje voor ons mix-meisje. Fotootje staat in m'n album. Zonder Hannah, want hij is op de groei gekocht
Mijn moeder doet super veel voor me, maar strijken, nee, daar begint ze helaas echt niet aan. Hahaha We hebben vandaag een auto gekocht en de exportpapieren geregeld. De auto sturen we naar de moeder van mijn man in Guinee. Nu ga ik vanavond nog even snel online wat foto's bestellen, zodat ik een leuk albumpje kan maken voor oma Afrika Leggen we gewoon ergens in die auto, en dan vindt ze het wel. Op de een of andere manier komt post nooit aan, en internet is er bj hun nog niet veel, dus oma heeft haar kleinkind zelfs nog niet op foto's kunnen bewonderen. Denk dus dat ik een heeeeele goede beurt ga maken! Eerst maar eens wat huishoudelijke klusjes doen
Alieke, hey meid alles goed verder ook met jullie? ja precies als ik hem vast heb dat die echt sterk z'n nekje naar achter doet zoals jij zegt ma niks helpt dan haha vooral niet als die boos is en snel melk wil ofzo ja had ik aan de arts op het CB gevraagd maar die NEGEERDE mijn vraag gewoon Johana, oh jou komt ht ook bekend voor dus ben ik toch niet de enige dat lucht alweer op hihi Miep, thanks jij hebt ook een lief mannetje Trouwens bij Prenatal hebben ze nu echt veel leuke dingen heb daar ook een paar pakjes gehaald En van m'n moeder had die een soort trainingspakje gekregen een lichtblauwe, van H&M, echt zo schattig Vinden jullie ook dat jullie beebjes zo snel groeien de meeste mensen zeggen als ik zeg 2,5 maand oud ofzo wat? die lijkt wel 4 maanden haha en hij lijkt ook al echt zo wijss Oh mijn moeder doet ook veel voor me Ze doet de hele was nog voor ons, dus wassen EN strijken en als de wasmand bomvol zit heeft ze het de volgende dag alweer klaar Hoe gaat die met essebes? Heb niks meer over d'r gelezen maar ga vanavond of morgen nog even wat voorgaande blz's bijlezen mannetjelief gaat koken vanavond en ik ga nog even het één en ander opruimen Fijne avond mama's xx
Misskeita, had even je fotootjes bekeken jij hebt ook een mooi meisje zeg wat een mooie donker ogen, echt een schatje hihi
misskeita...hele makkelijke site hoor.. en wat een leuk shirt heb je van Lief! Fijn dat er nu een auto onderweg is! dreams..misschien ga ik morgen nog effe langs de prenatal... zal ik er effe neuzen...
AMBER, JESSE en HAPPYGIRL, beterschap! En balen HG dat je vent weggaat een hele week ... ik vind het al kl*te als J. een avond weg is MISSKEITA, superleuk shirtje! Ennuh ... strijken ... wasda? DREAMS, nee hier een klein popke ... hoewel ze gemiddeld lang is ... mensen zeggen hier juist altijd ... och wat een kleintje (maar ook: wat kijkt ze al wijs ...). JOHANA, schattige jurkjes!
Ben net gaan wandelen met een vriendin en Mirre. Was superlekker, alleen is Mirre niet in dr hum (tenzij ze met mij mag spelen of dichtbij mij is) ... zelfs niet in de wandelwagen ... Dus ik dacht ... die heeft tiet nodig ... En ben dus op een bankje gaan zitten voeden ... met de fluitende vogeltjes en blatende schaapies op de achtergrond! Superrelaxed ... (wel een beetje koud als ze eventjes van de borst afkwam om rond te kijken) ... Ik zal er een fotootje van in mn album doen (let maar niet op mijn charmante houding en olifantenpoten )
hmmm heb net een pak gekocht... ik had nog een kortingsbon voor 10% korting bij de etos en heb ook nog 2 pakken babydry gehaald. nog 1 maatje 2 en 2 maatjes 3. die past ie al. wat gaat het hard he