December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    ninien...heb me effe lid gemaakt bij dat forum hoor...
    staan veel tips...!

ik ga ervandoor!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lekker droog miep!:D

3. MamavEsmee

Wat vervelend meid.. Misschien ipv valeriaan drups het telefoonnummer van de huisarts opzoeken??;)

4. MamavEsmee

Ja, het jurkje is af hoor! :D

Ks.. mensen denken i.d. ks lekker makkelijk.. Ik was volgens een tante helemaal niet bevallen..;) Nou ja.. Als of ik er voor gekozen had..:$

Ga Esmee uit bed plukken.. Loop even met haar en de hondjes naar schoonmams..;)

5. MamavEsmee

Zie i.d. ook onbekende meelezers..;)

Foto van het jurkje.. Ga daarna echt!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien..meid..bel anders de dokter hoor!! dikke knuff

loesie..ja hier is de regel aangepast net als dat je nu ook met hogere bmi glucosetesten moet doen en extra echo's krijt..;)

dee..alweer wat wat rustiger in je hoofd?

judith...wat is ie weer gaaf geworden!!! super!! nu nog een foto met Esmee erin!
    kreeg net een mailtje van de kleertjes.com dat de leggings in de aanbieding zijn..die zocht je nog toch?

en tja wat de ks betreft..heb er geen nare reacties over gehad of zo...durven ze niet.:D
    het is idd nogal een operatie hè...zitten ook veel nadelen aan..en dan spreek je nog niet eens over de risico's...

hier eventjes gelegen...net Mika om 3 uur wakker gemaakt..en mams heeft t eten al gebracht...;)

7. Nadat ik mijn zus in het ziekenhuis gezien heb na haar ks, zal ik nooit tegen iemand meer zeggen o dat is makkelijk

Menn wat was die meid naar en ziek, en dat is echt geen pieperd..

Nee geef mij maar een gewone bevalling, uiteraard zonder complicaties, dat is ff bijkomen achteraf, en je bent weer het spreekwoordelijke *heertje*

8. Dat nummer weet ik wel hoor :D
    Maar ik wilde eens kijken of het met die druppies wat beter gaat, mijn hart is vorig jaar rond deze tijd nog bekeken, daar is niks mis mee, maar de stress slaat waarschijnlijk op mijn borstkaszone zeg maar ;)

En dan lijkt het alsof die rikketikker over de rooie is
    Maar goed, K*T is het wel....

9. MamavEsmee

Ninien.. was niet lullig bedoeld hoor!;)

Dee.. mannen en bevallen!;)

Miep.. i.d. de risico's en het herstel is vrij pittig.. maar ik weet natuurlijk niet wat het verschil is.. Ga jij het ons strax vertellen?:D

10. MamavEsmee

Miep.. ja zocht nog legging.. Zal eens neuzen op kleertjes.com!

Tada.. foto van Esmee..

11. MamavEsmee

Ze kijkt een beetje vreemd..:D

WE gaan zo lekker pita broodjes met gyros en een salade eten!! Jammie..:p

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Dee idd dat soort reacties hoor je nog wel eens over een ks...alsof je de makkelijkste weg kiest. Nou moet ik zeggen dat mensen die mijn bevallingsverhaal kennen wel anders piepen..die zijn ontzettend blij voor me dat ik nu weer een ks krijg.

En hier ook een pastaliefhebber! jammie.

judith wat een leuke overgooier weer! je hebt de smaak goed te pakken zo te zien.. Wat is esmee lang of niet? (of lijkt dat zo op de foto).

hier dani en dinnetje dani opgehaald van gastouder op de fiets...wil toch een beetje basisconditie proberen te houden. ben nu wel moe eigenlijk :) manlief komt ook nog eens laat tuis. gelukkig heb ik het eten (stampot boerenkool) klaarstaan dus dat is makkelijk.

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, wat een geweldige conclusie trok Hannah bij Sint en Piet!

Ess, leuk zoveel vogeltjes in de buurt. Een vogel is voor mij een vogel. Zie nog net het verschil tussen een ekster, mus, merel en roodborstje, maar daar houdt het bij op....
    Hoop dat je vanacht een betere nacht hebt. Enne die dromen van je.....na de bevalling zal je ook nog wel even geen zin hebben!

Salapio, wat een lieve avatar!

Dianne, wat gek dat ze je toch weer een paar daagjes terug gezet hebben, maar alles in ieder geval helemaal oke!

14. MamavEsmee

Esmee is ook erg lang.. Bijna 90 cm.. en 13 kilo.. Van de week gemeten en gewogen ( thuis)..;)

Dee.. klinkt erg lekker dat recept! Oh.. nu 7 jurkjes gemaakt!:)

Johana..knap hoor.. 2 kids mee op de fiets!:)

Zo het eten weer op.. Esmee zit samen met papa te dansen op muziek.. Ziet er erg komische uit!:D

Zo even Esmee douchen en wasje opvouwen.. Dan is het klaar voor vandaag!

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @Salapio bij de osteopaat zijn we ook al geweest en die kon niks vinden wat hij zou kunne verhelpen:(

Ryan weegt 14 kilo en de lengte heb ik al eent ijd niet meer gemeten hij is ieder geval wel veels te klein voor z'n leeftijd en wat te dik haha.
    Lex daarin tegen is bijna 4 en weegt 13 kilo! maar met hem hebben we ook een groot eet probleem hij eet zo slecht en al tig keer wat van gezegd op het Cb dat ik hem te dun vind maar hun vinden hem goed.Tot 1,5 heeft hij perfect gegeten en sinds dien eet hij echt heel slecht. Tegen over Ryan kan je hem door de brievenbus trekken.:D maar maak me wel nog steeds zorgen maarja ze zeggen hij is goed...

jullie kletsen echt veel...ik wil heel graag weer hier mee posten maar ik kan helaas niet op iedereen reageren en niet alles doorlezen omdat ik het best druk heb..ik hoop dat jullie dat niet erg vinden?

Harry heet de baby van miep harry? word dat ook z'n echte naam?

Jammer genoeg geen baby nieuws

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    owja nog even over de natuurlijke of keizersnede bevalling. Het beste is natuurlijk natuurlijk...ik stond na 2 dagen al te stofzuigen:) (bij Lex dan) bij de andere 2 was het een ander verhaal. Maar er zijn ook mensen bij waar bij een natuurlijke bevalling juist heel anders loopt en ook veel moet blijven liggen zoals naast een keizersnede. Soms bij een keizersnede kun je blij zijn dat je na 6 weken weer iets kan doen

17. MamavEsmee

Wist je niet dat de zoon van Miep , Harry gaat heten??:D

Klets lekker mee meid.. Reageren hoeft niet persé;)

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ff spammen :D

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Bijgelezen...:D
    Nu even m'n muppet in bad gaan doen..(korte reactie)

Mve, Wowie, kunnen we die jurkjes bestellen? ;) Heerlijk koppie van je dame'tje...

Salapio, mooi buikje, erg netjes hoor! Kleiner als bij Mirre?

Miep, gooi eens wat pepernoten deze kant op...de kilo's vliegen er toch sowieso aan dussssssss..8)

Dee, hoofdpijn helemaal weggebleven?

Olga, dit is m; http://members.lycos.nl/bouwmeester11/hpbimg/halsbandparkiet.jpg
    Ik heb ook geen verstand van vogeltjes hoor! Vond deze alleen zo mooi dat ik even ben gaan google'en hoe ze heten & hoe ze in ons kikkerlandje terecht zijn gekomen..;) En heb je al iets kunnen vinden voor je VK? Lief hoor!

Claartje, leuke pics..

Uhmmm...solly...ben t effe kwijt... ga Liv badderen...

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ess......hier komen ze...

Deel Deze Pagina