heej fredje, zie dat jij er ook bent! slaapt rubin nog goed in zn bedje?? en niels lijkt weer wat beter. Hij is nog wel chaggie maar temp is een stuk beter, nog klein beetje verhoging. ik had zn knuffeldoekje (waarhij gelukkig 2 van heeft) in de wm gedaan, zag hij hem zitten, hahaha. NEE, OPEN! UH, UH
even illegaal vanaf het werk.... Echo was goed. Alles zag er keurig uit! En het is maar weer gebleken dat mama's toch wel redelijk op hun gevoel af kunnen gaan wat het geslacht betreft .
zwaai van mij.. Nu eerst hier schoonmaken.. gekleurde muisjes infasie hiero.. En daarna met de honden uit en een paar boodschappen doen! Etos heeft vandaag alle rimmelproducten 50% korting. Gebruikt dit altijd dus even inslaan.
Moguh ! yeps was ff snel aant kijken of harry er al is ...Rubin slaapt opzich goed in zijn nieuwe bedje alleen wordt ie wel vroeg wakker pffff....vanmorgen was het 06:24 mij een beetje te vroeg...daarintegen sliep Bente tot 9 uur !!!!...van af 8 uur gisteravond ...werd al bijna ongerust ...nu Bente weer ff terugrollen ...ze weet van geen ophouden haha...en maar weer een kop koffie maken gaaaaaaap straks als de kiddies weer slapen kom ik wel ff kletsen
@britteke; wat fijn dat alles er goed uitzag! en wat word het? @essebes; rotnacht achter de rug, balen! @miep; ook al slecht geslapen. @sanneke; fijn dat niels weer wat opknapt! @loessie; genoten vna je rtl avondje en je bounty? @bevalling; ik zal blij zijn als het weer achter de rug is maar dat ik de vorige als traumatisch heb ervaren kan ik niet zeggen. ben er nu wel onzeker over hoe het thuis zal gaan (als dat door gaat natuurlijk) omdat het vorige keer ingeleid was in het zh. fijne dag allemaal! ik ga zo met een dik ingepakt jongetje op de fiets even neuzen bij de hema. kmoet er even uit hoor anders dip ik helemaal in. vanavond en vannacht alleen thuis, niks aan maar ja er wijn hier meiden die veel alleen zijn snachts dus... manlief gaat een soort speurtocht lopen waar je zin in hebt 25 km door de nacht en ontij heen. door water en bossen en ik weet al niet. en dan rolt hij morgenochtend zo tegen 6.00 bij mij in bed en is de rest van de dag uitgeteld. leuk he tot later!
Even snel een berichtje vanuit mijn ziekenhuisbed. Heb serieuze zwangerschapsvergiftiging en ben gisteravond ingeleid. Heeft nog niet echt effect, dus kan nog wel een paar dagen duren voor kleine meid er is. Ik voel me heel erg ziek. Gelukkig is mijn mama hier
ai misskeita, wat vertel je nou?? das niet goed meid! gelukkig is je mama bij je. Hopelijk is je kleine meid er gauw en wordt het niet erger. HEle dikke knuf van sanneke en niels
@britteke; heb ook even terug gekeken! gefeliciteerd! leuk! @misskeita; heel veel succes! fijn dat je mama bij je is! hopen dat het snel effect heeft en je vlot je meisje in je armen kan houden!
Hallo Allemaal !! @MissK Heel veel sterkte meid. Hopelijk is je meisje er snel en voel jij je ook weer snel beter Dikke knuff ook van Jesse @Britt GEfeliciteerd meid !! Een mooie echo en nog een knappe knul erbij straks @Miep Harry waar blijf je nou ?? 1 november dat gaat hem worden Een zware nacht achter de rug pfffff En lekker die pepernootjes en marsepein mjammie @Es Wat een nacht zeg ! Beterschap voor jou en Liv en nog eventjes he meid dan heb je ook weer een prachtig wonder in je armen @Sanneke Beterschap voor Niels. Gelukkig is ie al wat beter @augustus Las op hyves dat Rosalie ziek was beterschap @Mvan Youri Beterschap voor Your. Hopelijk gaat het snel beter @nannaf Bij jou gaat het ook al opschieten. Wordt een hele geboortegolf hier
Ja helaas wel !! Maar we hebben een leuke vakantie gehad. Mooi weer en veel ondernomen met de kids. En het is zo weer kerstvakantie toch ? Jij hebt ook een druk weekje gehad he ? Nu lekker rustig aan met de mannen