December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    nee, ik heb ff op berichten zitten kijken (sorry voor mn nieuwsgierigheid) en ze 'kent' caruli

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Dat heb ik dus ook gedaan !!
    En ze heeft zich januari 2007 geregistreerd

Zal dus wel een dec mamma 2007 zijn

Maar wie o wie

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik ga er hier even eentje in bed droppen die is erg moe

4. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Goedemorgen allemaal

Misskeita dikke knuffel voor jou hopelijk heb je snel je meisje in je armen.

Sanneke Niels gelukkig weer wat beter zo zielig als die kleine mannetjes ziek zijn.

Amber de vakantie zit er dus weer bijna op , gaat snel he maar je hebt je vermaakt.En je vader misschien de mex griep,, bah hopelijk heeft hij niemand aan gestoken.

De onbekende lezers ken ik ook niet....

Britteke fijn dat de echo goed was,, en nog een zoon super.

NInien wat een naar bericht in de telegraaf.

En Miep waar wacht je nu nog op,,,,je mag hoor denk zeg het nog even .

Ga even boodschappen doen ,,

Tot later

Iedereen alvast een fijn weekend

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    amber en sanneke de speurneuzen

ik denk niet dat ze dec. 2007 mamam is want ze heeft een kindje van 3 week oud en kletst ook op het walvissenforum

sorry voor onze nieuwsgierigheid mirjam 1970 maar meld je anders ff :)

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    goedemorgen! :D

@miep: harry zit nog lekker ingepakt :)

@ess: vervelend dat je niet goed kan slapen...en dat heb je nu zo hard nodig!
    ik zal klaas vaak vanavond ff langs sturen met slaapzand ;)

@misskeita: sterkte meid!
    ik hoop dat je kleine meissie er zo is...ben benieuwd naar de naam!

@amber: leuke vakantie gehad!...aan alle leuke dingen komt een eind 8)

@sanneke: niels gelukkig weer wat beter...hier ook een snotneus in huis...geukkig geen koorts!

@nieuws: bahbah...word toch wel een beetje bang!

@gerda: zwaaizwaai! :)

als ik iemand vergeten ben sorry!

ik heb gisteren een vriendschap verbroken met een vriendin...
    14 jaar vriendinnen mee geweest.
    tja waar moet ik beginnen...hmmm
    we zijn een beetje uit elkaar gegroeit en de laatste paar jaar iriteer ik me zo aan haar!
    zijn heeft 2 kinderen...1 van 3 en 1 van 1/2 jaar.
    ze weet ALLES beter...over de opvoeding - eten - slapen - kleding enz...pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
    ze heeft alleen maar problemen...schuld - slechte relatie met vriend - moeder - familie - schoonfamilie....en dat moest ik iedere keer aan horen!
    dat is nog niet zo erg maar als ik haar 1 uur aan de telefoon had vroeg ze nog niet 1x naar angelina...kijk als ze mij vergeten ala maar ze moeten niet mijn kind achter zetten...dat doet zeer!
    ik heb schrik als ze hier op viste kwam...ze houd d'r eigen kind niet in de gaten!
    ik ben helemaal niet flauw maar als hij met z'n handen in m'n videorecorder gaat zitten en mevrouw zegt...ja hij is aan het ondekken dan breekt m'n klomp!
    ik heb het proberen te laten verwateren maar bij haar viel het kwartje niet...nou ik heb haar gisteren gebeld want ze had de voicemail van m'n man ingesproken en ik heb haar de waarheid verteld...IK HEB ER GEEN ZIN MEER IN!

zo dat was mijn verhaal....sorry! :)

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..gelukkig gaat t iets beter met Niels!;)

Britteke..fijn dat alles goed was!! En hartstikke leuk joh dat je voorgevoel klopte!!:)

Judith rimmelproducten aan t inslaan!succes!;)

Nannaf…even op pad vanmorgen! En vannacht alleen thuis..niks aan hè..;)

Misskeita..jeetje meid wat schrikken!! Toch zo ineens niet goed…hopelijk ben je snel bevallen en gaat alles weer een stukkie beter!!
    Dikkeknuffel!;)

Amber lekker aan t genieten van de laatste dag vakantie!!
    En toch even op zoek naar een andere poes..zou leuk zijn als je een lieverd vind!;)
    Gossie en je paps de mex griep….hoop dat t julie voorbij gaat hoor..

Gerda..tja zeg t maar vaak genoeg..wie weet vangt Harry t nog op ook!;)
    Enne boodschapse!

French..verstandig meid..als t niet meer zo klikt houdt t op toch!;)

Hier zijn mijn ouders even een bakkie wezen doen..
    Had ons bed even afgehaald..enz…nu de was weer aan t wegwerken..
    Ga eerst even een broodje smeren….;)

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    misk...jeetje meid das schrikken...veel sterkte en ben benieuwd naar je meisje/naam :D zet 'm op!

french dat zijn vervelende dingen om te doen maar het klinkt ook niet heel erg wederzijds die vriendschap...rot hoor.

miep gezellige ochtend gehad zo te lezen.

hier is mams op de koffie geweest en heeft eff wat naaiwerkjes gedaan.dani was uberlief en ligt nu lekker te slapen....ga ik ook eff doen :D

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    goedemiddag!

Britt...fijn dat de echo goed was meid...
    en je gevoel natuurlijk!

Misskeita...och jee meid...
    doe rustig aan...en veel sterkte!
    dikke knuffel!

Salapio...leuke avater!

Amber en Sanneke...onze december 2007 spionen...hihihi

Sanneke...fijn dat het met Niels weer iets beter gaat!

Amber...oei je vader mex griep waarschijnlijk?!
    en je vakantie er weer bijna opzitten?!
    wel lekker genoten met de kids zo te lezen!

Miep....ik denk ook dat het 1 nov wordt dat Harry zich laat zien!

Ik ben 14 Januari uitgerekend, maar hou de datum 1 februari voor me...dan kan het me iig niet tegenvallen...
    met Nicky toen 11 dagen overtijd gelopen....werd er helemaal depri van toen...hihihi

Judith...rimmelproducten....
    hahah, ik las in eerste instantie RIMPEL producten....hihi
    dacht al...jij bent er vroeg bij...
    nog gelukt dan?!

Gerda...hoe is het met jou meid?!

Nannaf....nog lekker geshopt bij de Hema?!

Mamabeer...hahaah
    deed ik vroeger altijd met mijn zusje...
    wekker zetten, met dekbed en kussen naar beneden, en telekids kijken!
    mijn ouders vonden het ook geweldig...dus zondagmorgen was het altijd telekidsochtend!

Hier vanmorgen met vriendin met haar zoontje van 14 maanden naar Ballorig geweest!
    erg gezellig gehad, maar de kids waren na 2,5 uur spelen bek af...
    dus Nicky ligt lekker te slapen!

10. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    French...lijkt me moeilijk zo'n vriendschap verbreken...
    kan het me wel voorstellen dat je het gedaan hebt meid!

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    olga, lekker genieten van je weekend hoor! kun je er volgende week weer vol goede moed tegen aan!

miep, opschieten hoor! ;) met bevallen dan, verder gewoon rustig aan doen!

britteke, leuke echo gehad? ben erg benieuwd

daphne, toch nog een knuffel van estelle, zijn het toch schatjes hè?! en een turkse pizza op z'n tijd moet kunnen hoor.

johana, hoe doe je dat?!?!?! hier is half 6 wakker ook echt wakker!!!! gelukkig hebben we een uitgebreid bedritueel tot half 8, dus kan ik rustig wakker worden ;)

griep, moet er niet aan denken, volgens mij wordt je gillend gek! brrr

sanneke, hoe kún je ook haha een knuffel in de wasmachine, belachelijk! ;) hier is het ook altijd stiekempjes doen hoor haha

misskeita, zet em op meid. beroerde manier van bevallen, maar straks is alles voorbij en heb je er een prinsesje bij!

french, vervelend meid, da's nooit leuk, maar misschien wel het beste.

zo, ik hoor twee wakkere kindjes, dus gaan ons aankleden en oma halen. gaan even lekker shoppen in assen, oma heeft baby-shop-drang haha
    ik voel me al een opgeblazen ballon, dus dat gaat ook lekker ;) de eerste broek is al onder in de kast gegaan

12. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    DEE en Judith....jullie hebben ook bij Mirjam 1970 gespiekt he?!:D

( ikke ook nieuwsgierig aagje)

Hey Mirjam!

13. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Claartje...shopse meid!
    gezellig!

14. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Ess...vervelend die verkoudheid meid!
    je moet straks niet moe en uitgeput de bevalling ingaan he?!
    al zoutoplossing gehaald ?!

15. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Rustig hier zeg!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, joehoe ook een goede echo!

Misskeita, neeeee toch! Wat naar dat je je zo ziek voelt en tegelijk spannend omdat de kleine meid er echt snel zal zijn. Jij en baby worden goed in de gaten gehouden natuurlijk....laat het maar snel zover zijn. Heel veel sterkte en succes lieverd! Fijn dat je mama bij je is!

Amber, vakantie weer voorbij, wat gata dat snel. Je vader misschien de Mex. griep, jekkie....
    Mijn directe collega heeft het ook en is al twee weken thuis. Die is echt zoooo ziek geweest ervan. Wel eng hoor.

Miep en Ess, misschien kunnen jullie ervoor zorgen om een drieluik bevalling te doen samen met Misskeita!

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dee.. ik denk ook dat het een verschil maakt of je al weeën etc hebt gehad.. Jij wel toch? Bij mij was alleen het vruchtwatergebroken en lichte krampen dus geen weeën.. je lichaam is lang zo moe dan niet..;) Al waren de naweeën ook niet prettig.. Die moest ik af en toe echt wegzuchten en werd er goed misselijk van.;)

Sanneke.. gelukkig pikte je vriendinnetje het goed op. Kan me ook voorstellen dat het erg vervelend is als je erg omhoog zit met oppas.. Enn.. judicht mag ook hoor!:D Esmee kan ook zo lekker verontwaardigd zijn als er iets in de wasmachine zit wat ze herkent.. Sokken oid.. FIjn dat Niels weer herstellende is!

Ess.. vroeg vanmorgen Uhmm. nacht.;) Je wilt dus een dvdspeler met dolby seround ( schrijf je dat zo?? ) Zou eens bij mediamarkt kijken.. Hebben vaak leuke acties.. Wij hebben een philips.. type.. Geen idee.. ;)Doet het al erg lang.. Nu zo'n 8 jaar. Dvd recorder is al 3x vervangen dus dat zegt genoeg.
    Jan wakker geworden?

Miep.. gets wat vervelend dat Mika een spooknachtje had. Misschien voortekenen??:D Lekker de bedden weer fris.. Vind dat altijd zo'n karwei.. PFff.. Wij hebben 1 groot dekbed van 220-240.. En je mams even op de koffie geweest..

Dee.. Volgens mij is Estelle echt een meisje meisje als ik die verhalen zo lees! Voorkeur voor een kandidaad? Hoe was het bij de fysio..

Johana.. lekker dat de nacht goed was.. Lekker dat Danielle lekker verder sliep.. Doet Esmee gelukkig bijna altijd ook wel. Gezellig ochtendje zo te lezen.. Tukse!

Ninien.. boodschapjes binnen??

@ mexx.. griep... hadden ze ook wel gezegd dat nu de epidimi komt.. :(

Britt.. fijn dat alles er goed uitzag en dat je gevoel juist was.. Nu bezig met de kinderkamer.:)

Frederike.. de koffie nodig?? FIjn dat het kasteelbed nu echt in gebruik is!

Nannaf.. Klinkt best leuk een nachtelijke speurtocht!:D Geslaagd bij de Hema?

Misskeita.. hopenlijk wordt je meisje snel en zonder complicaties geboren en voel jij je niet zo ziek meer! Zet hem op meid!!

Amber.. de kids hebben een super vakantie gehad zo te lezen! Leuk hoor! Gets.. je vader waarschijnlijk de mex griep.. Hopenlijk hersteld hij spoedig en heeft hij jullie niet aangestoken!

Gerda.. ook de boodschappen weer binnen!

Mirjam1970.. had ook al even gekeken hoe en wat.. Ben nieuwschierig!:D

French.. wat vervelend dat het op zo'n manier af moet lopen maar ik snap het wel hoor! Het moet van 2 kanten komen!

Loessie.. rimpelproducten gebruik ik nog niet.. haha.. Gezellig naar ballorig geweest, leuk hoor! Ikke gespiekt?.. nee hoor!:p Iedereen is aan het tukken.. Krijg je met allemaal zwangere mama's!

Claartje.. shopse meid!

Drukke ochtend gehad.. Eerst alle boodschapjes gehaald in het dorp. Daarna boven de kledingkasten opgeruimd en de zomerkleding in curverboxen onder in de kasten..Iets meer overzicht.

Daarna alles gestoft en gezogen en de badkamer uitgesopt..

Nuttige ochtend dus..

Net nog even een wasje gevouwen en nu met de kont op de bank..

Met een uurtje werken dus kan nog lekker even rustig zitten!
    '
    Schoonpaps komt vanmiddag de nieuwe leiding voor de Cv ketel leggen..Toch wel handig een handige schoonpaps..

Esmee heeft vanmorgen een driftbui gehad waar je U tegen zegt.. Een half uur lang alleen maar huilen, jammeren, krijssen en stampvoeten.. Ze wou de potloden hebben om in het boek van Woezel en Pip te kleuren.. ( wat geen kleurboek is):(.. Haar een kleurboek gegeven zodat ze daar in kon kleuren maar dat wou madam niet.. Dan niet.. PUNT! Nou daar was ze het niet mee eens hoor.. Zelf tijdens het uitlaten van de honden was ze nog aan het snikken.. Wat een karakter!8)

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke en Amber, boefige speurneuzen!

French, oh wat een lastige situatie met je vriendin. Knap dat je de waarheid vertelt hebt hoor. Misschien gaat er toch een lichtje branden bij haar. Maar waardeloos voor jou is het wel, na zo´n lange vriendschap.

Loesie, gezellige ochtend gehad dus!

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Olga...hahaaha, een drieluikbevalling is nog wel een idee jah...

Judith....drukke ochtend gehad dus!
    en idd handig zo'n schoonpaps!
    werkse straks!

20. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    oei een driftbui van een half uur...
    ppff, wordt je dan moe van he?!