December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, lange reaktie! Gezellig he die peuter puber driftbuien!

Ik had pas voor mijn werk bij de Xenos nep hefstblaadjes gekocht. Bedacht opeens dat het wel leuk was voor op Senna zijn nieuwe kamer. Heb dus even een handje mee genomen en daarnet aan drie verschillende lengtes visdraad gehangen. Hangt nu in een hoek van zijn kamer aan het plafond, erg leuk al zeg ik het zelf. Jan is nu het matras voor zijn bedje ophalen en heeft vanmorgen alle delen van zijn nieuwe bed gelakt. Die kan dus morgen in elkaar gezet worden!
    Dan nog dekbed en beddengoed kopen en even kijken of jan ook nog een voorzet stuk kan maken zodat Senna niet uit bed kan rollen.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Loessie.. Moe?? Ik was zelf haast driftig.. Heb echt een keer of 3 tot 10 moeten tellen.. Heb het verder maar genegeerd en ben gaan stofzuigen.. Toen ging het wel aardig over..;)

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ga even mijn tas inpakken voor het meiden weekend! Wel gek hoor twee nachtjes zonder mijn mannen....Is de eerste keer.

4. MamavEsmee

Olga.. ben erg benieuwd naar het eindresultaat.. Klinkt in iedergeval erg mooi! Veel plezier het weekend..!:)

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Olga....leuk met die herfstbladeren...
    en het bed kan bijna in elkaar gezet worden?!
    voor het eerst 2 nachten zonder je mannen?!
    wel spannend, maar meid, geniet ervan!

Judith...hahaha
    ja dan word je er zelf bijna driftig van he?!

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    judith wat een lange reactie!
    pfff vermoeiend zo'n driftbui...dani heeft ze ook wel eens (alleen nog nooit zo'n lange!)

olga veel plezier met de meiden dit weekend :D

zo wat schijnt het zonnetje hier lekkerrrrrrr..daan heeft slaapje uit...eens even bedenken wat ik ga doen vanmiddag.

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loesie gezellig naar ballorig geweest!!leuk!!
    En idd er maar vanuit gaan dat je overloopt dan valt t altijd mee hè..;)

Claartje..shopse!:)

Olga..een drieluikbevalling..tja dat zou wat wezen..:D
    Ah dat schiet lekker op met de kamer van Senna!!ben benieuwd straks naar de foto’s!
    En geniet van je weekend meid!!!

Judith..hier ook zo’n groot dekbed..vreselijk vind ik t ook altijd om te doen..
    Gelukkig hebben we een groot trappegat..kan ik t zo naar beneden gooien en erin laten zakken..;)
    Jij bent ook alweer druk geweest!! En je schoonpaps vanmiddag aan t werk bij jullie! Heel fijn!
    Esmee een driftkikker vanmorgen…hier nog eentje..niks was goed..;)

En net als wat jij zegt..ik ging de ks ook in zonder voorweeen of niks..en zelfs daarna geen naweeen gehad..dus dat zal een heleboel schelen!

Johanna al bedacht wat je gaat doen?;)

Hier ligt Mika er alweer een poosje in…en jan is de boodschappen aan t doen..
    Die zal zo wel terug komen..kan ik t opruimen!
    En dan ook nog eventjes liggen..
    ;)

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, Salapio of Ess, als een van de meiden van het weekend bevalt, kan een van jullie het dan aan mij doorgeven? Wil ik natuurlijk heel graag weten! Ik ben pas zondag eind van de middag weer thuis. Maar of ik dan gelijk achter de pc zit.....denk ik dat met mijn mannetjes ga knuffelen!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, huh....je hangt het denkbed met knijpers in het trappengat ofzo....En dan doe je zo het dekbed erin. Is dat echt handig? Ga ik ook maar eens proberen dan. Maar meestal zorg ik dat hoeslaken en kussen alvast goed liggen, en dan doe ik als we naar bed gaan samen met Jan het ovetrek over het dekbed heen.

10. gadverdarrie....voel me klote
    ik heb wel e.e.a gelezen, maar geen puf voor een reactie

ben onverwachts naar de dokter geweest, en het resultaat is in de loop van de week een fietstest....ga al bijna overgeven als ik daar aan denk, maar met de hart en vaat ziekten aan mijn moeders kant en mijn klachten, vonden ze het beter om me die test te laten doen, om e.e.a uit te sluiten of eventueel een behandelplan op te stellen...

11. MamavEsmee

Miep.. ik denk echt dat dat de helft scheelt. Lichamenlijk niet moe de ks in.. Oh, zo is het wel makkelijk het dekbed er weer in doen.. Lief dat Jan de boodschapjes doet.. En trusten voor straks.;)

Loessie.. Ja, pfff.. heb normaal echt veel geduld hoor..;):D

Johana.. En? Weet je al wat je in de planning hebt??

@lange reactie.. Moet wel bijblijven he??;)

Ga nog even warme choco drinken en Esmee zo uit bed halen.. Zie ik haar nog eventjes.;) Erwin gaat even met de doggies naar het bos.. Zijn ze goed uitgeweest..

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, ah daar schrik je toch even van natuurlijk. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar aan de andere kant bewijst het misschien wel dat je hart het hopelijk helemaal goed doet. Maar dan zit je nog wel met die klachten...hmmm

Judith, werkze voor straks!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, de baby is je buik is dus duidelijk een jochie! Wat super leuk dat jullie het nu weten zeg! Wel leuk hoor voor Sam, een broertje met een leuk leeftijdsverschil.

Ik neem woensdag de 11e Senna mee naar de echo. Hij weet heel goed dat hij dan baby gaat kijken (benoemd de echo foto´s ook als baby), maar wat hij nou echt op het beeld ziet...

Heb voor de VK al een lekkere douchegel van Thermen gekocht. Die zijn zo lekker! Heeft ze wel verdiend, de lieverd!

14. MamavEsmee

Fijn dat je onderzoeken krijgt al valt het misschien een beetje rauw op je dak!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ben er vandoor....meld me af voor de komende dagen.

Geen gekke dingen doen he meiden. Laat er maar gewoon een paar gezonde baby´s geboren worden ofzo!

Liefs en een kus van Olga

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hoe zien jullie dat toch wie meeleest ben ik zo blind? Ik zie dat nergens staan

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    even naar onder scrollen en dan zie je in een grijze balk: Er zijn x actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken en dan in de lichte balk de namen van de lezers

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga…ik leg altijd de hoes op het bed..open..dan stop ik de punten van het dekbed in de hoeken..
    En de bovenste rand knip ik idd vaak wasknijpers in vast..en loop dan naar de overloop en schud m zo in het trappegat uit..
    Effe heen en weer en zo en dan zit ie vaak prima erin…:D
    En al een cadeautje voor je vk gekocht..lieff!!!
    En geniet van het weekend meid!! Heel veel plezier!!

Ninien..wat goed dat je naar de dokter bent gegaan!!
    Hopelijk wordt je wat wijzer uit de testen maar komt er niks naars uit hè..
    Dikke knuffel!!!

Judith..werkse voor strakkies hoor!! Moet je tot morgenochtend? Of tot vanavond laat?

Hier even een tukkie gedaan…en natuurlijk de boodschappen opgruimd..
    Jan is even de stad in gewandeld met Mika..even een fripse neus halen..
    Straks komt de familie weer eten ..dus weer een gezellige boel hier!;)

19. miep ben je zwanger??
    je bent 1 dag overtijd :$:D

20. Misskeita

Veel sterkte meid!
    Dat je maar gauw je lieve gezonde 2e meiske mag vast houden..

Deel Deze Pagina