December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow daar is me nog nooit opgevallen dat het daar stond. Hier ff een rustig dagje gepakt lekker p de bank met huilende Quinn:( Nu slaapt ie gelukkig eventjes maar voor hoelang.

Nog steeds geen beeb?

Die was grappig! ninien!

2. MVE...ik zag dat je al 7 jurkjes hebt genaaid :$
    heb je nog geen eelt op je vingers van het in elkaar spelden:D

Olga...leuk dat Senna meegaat naar de vk
    Fijn weekend meid!

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ninien, knuffie!

4. thanx

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zwaaaaaaaaaaaaaaaaaai later misschien ff kletsen, onze clubbie moet voetballen op rtl7? (en hier om de hoek maarja voor de tv is het lekker warm ;) )

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ff snel:

brit Helemaal super dat alles goed is!!!

missk: ach meid wat naar! hoop dat je je snel weer beter voelt!

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Olga...veel plezier meid!

Miep...handig zo je bed opmaken!

Ninien...jee schrikken meid!
    doe rustig aan en een dikke knuf!

Judith...werkse!

Hier ook het hele weekend werken...morgen de hele dag en zondag om 7 uur 's morgens beginnen...
    ppff...ben helemaaaal geen ochtendmens...

ga lekker op de bank liggen met Jan...!
    fijne avond...

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Even vanuit het ziekenboegje:

Misskeita, sjeetje dat is schrikken, ik hoop dat je heel snel je meisje in je armen hebt! Enne...toch voorpiepen he?! :p ;)

Miep, sinds jij het over marsepein hebt gehad wil ik ook, t is maar goed dat ik geen boodschapjes heb gedaan vandaag, morgen ga ik lossss..

Ninien, ben wel blij dat je naar de dok bent geweest, hopelijk is er niets aan de hand meis, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!

Olga, geniet van je weekend meis, drieluikbevalling hihi...en ik wil je wel sms'en hoor!

*jan komt thuis*

9. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    uhm, voetbal is niet veel aan deze keer...

10. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @dianne;jammer dat het niets aan is!
    @ninien; dat is niet niks, goed dat je heen bent gegaan! veel succes bij de test!
    @loessie; zwaar hoor heel weekend werken! succes!

hier bankhangen, manlief sjouwt nu in de bossen van friesland rond. hij liever dan ik! :D jonathan heeft verhoging en is goed verkouden. vind het toch een beetje eng. hij had tot vanavond geen verhoging. heb een zetpilletje gegeven en hij slaapt nu lekker. even afwachten dus.
    fijne avond allemaal!

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier is kindlief weer omgevallen, ze riep om 5u al danielle is moe....gosh en ze heeft nog wel zo veel geslapen vandaag. Ze was overigens wel heel gezellie vanmiddag.
    manlief is de hort op dus ik heb nu lekker het rijk 'alleen'.
    Behalve gait die mijn buik aan het verbouwen is is het lekker rustig. ;)

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    GAIT, gá àf!

ik ga naar een vriendinnetje. Niels blijft hier en de babyfoon gaat naar de buurman.

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nannaf: dan heeft je mannetje niet veel mazzel want in friesland is het guur en koud en het regent af en toe ;) wat doe hij daar?

14. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @dianne; dan heeft hij zeker pech maar hij wil het zelf. ze gaan daar zo'n 25km lopen door de bossen, onderweg moeten ze dan opdrachten uitvoeren en letters verzamelen. de route krijgen ze als ze goede antwoorden vinden. het heet wampex. hele groepen banjeren daar dus nu rond. wel 3 avonden. brrr ik kruip straks warm in mijn droge bedje :D

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha nannaf, nou ik ook, wel een bikkel zeg!!

16. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hier ben ik weer even. Ik heb een heerlijke avond gehad gisteren. De stripper was niet door gegaan. (vond ik niet zo erg hoor). We zijn heerlijk uit eten geweest en daarna nog even op stap geweest. Ik was om 02:30 uur thuis. Lag er om 03:00 uur in. Lynn was om 08.45 uur wakker. Ik ben nu wel heel erg moe, maar ach dat neem ik voor lief.

Semm heeft het heel erg goed gedaan bij de oppas. Hij heeft van 22:00 uur tot 07:30 uur geslapen (heeft hij bij mij nog nooit gedaan). Hij was erg tevreden en heeft alleen gisteravond even een huil uurtje gehad.

Ik vond het eerlijk gezegd wel even fijn om weg te zijn. Ik moet wel aan mijn kinderen denken, maar het was heerlijk om even weg te zijn. Het was ook erg leuk om mijn oude collega's weer een keer te zien na ruim 3 jaar. Het was als van ouds.

Lynn heeft het bij mijn ouders ook wel redelijk gedaan. Alleen het slapen gaan was even een ramp. Ze was even helemaal overstuur. Uiteindelijk is ze gelukkig toch gaan slapen en heeft ze heel de nacht verder door geslapen.

Ik duik nu ook lekker mijn bed in, want ik voel me gewoon ellendig van vermoeidheid. Mannetje is naar een verjaardag (had geen zin om mee te gaan en al helemaal niet om weer bij mijn kinderen weg te gaan).

Tot morgen!

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien…ja stom hè..die banner..de poppetjes staan ook weer vooraan…;)

Loesie..succes met werken dit weekend!;)

Essebes..nog ziekjes..bah! beterschap en dikke knuff! Enne marsepein…zo lekker hè..
    Heb net alweer gehad..jammieee!!:p

Nannaf…jonathan ook ziekjes…beterschap en dikke knuff!;)

Johanna..Gait aan de gang!:D

Sam een leuk uitje gehad!! Heerlijk meid!!!moet zo af en toe kunnen hè!!;)

Hier had paps de duowagen meegenomen..dus die hebben we vanavond even in elkaar gezet...zat nog in de doos...;)
    Dus die staat klaar in de bijkeuken..moet nog wel t reiswiegje aankleden...;)

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Haha, nog 40 weken te gaan miep!!! liever 40 minuutjes zeker!

t was gezellig bij de vriendin en niels heeft heerlijk liggen pitten volgens de buurman :) geen babyfoon gehoord.

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!
    Sanneke..hou je op..nog 40 weken...dat hou ik niet meer vol hoor..;):p

en jij een gezellige avond gehad!!leuk!!!!:)

Hier weer een heerlijk coma nachtje gehad...wel 2 keer eruit om te plassen..maar goed..ik was helemaal foetsiewara..:D
    Vandaag geen plannen..jan gaat straks tennissen..en ik zie wel..beetje rustig aandoen!

20. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

hier ook een goede nacht gehad...dani werd om 8u wakker...wat een luxe!

zat een beetje te hopen op nieuws van misk....ben benieuwd hoe het haar vergaat.

hier verder ook niet zoveel plannen eigenlijk..manlief gaat kleine klusjes doen en ik moet in ieder geval pampers kopen..maar ja ..das geen dagbesteding ;)

Deel Deze Pagina