mve: gewonnen natuurlijk FF geen zin om te lezen. Zolder en babykamer( is nu mijn waskamer) is eindelijk leeg, ook ff wat overbodige troep van de slaapkamer weg gegooid. Twee ritjes stort Mijn mannen zijn nu de laatste weg brengen. Een aantal kasten weg geflikkerd jeetje wat een stof kwam daar onder vandaan dus direct ff boven gesopt en dweilt en toen beneneden natuurlijk ook nog ff.... ben blij dat ik zit zere buik en geen benen meer over....... maar erg blij me het resultaat
mambeer, quinn zo gehuild, zielig. voor jullie allemaal. dianne, lekker opgeruimd dus! mijn mannen slapen allebei. niels al 9 kwartier en jan is achter het schaatsen op de tv in slaap gesukkeld. we zouden het bos nog ff in, maar ben bang dat we dat morgen maar moetne doen
hier lekker rustig dagje gehad (tot nu toe) stuk gefietst naar de bieb en filmpje gehaald. voor de rest is manlief in huis aan de klus geweest...van die kleine afwerk dingetjes.....je kan het maar klaar hebben. zo meteen lekker nassi maken en dan klarie.
Nienke heeft haar diploma gehaald YEAHHHHHHHHHHHH Erg leuk, nu kunnen we lekker gaan zwemmen als we met de kerst op vakantie gaan... Ik lust geen marsepein!
gefeliciteerd met het zwemdiploma!! lekker idee ook wel dat ze in ieder geval kunnen zwemmen. en essebes, lekker hoor! ik vind het ook heerlijk. ik ga zo eerst maar ff hardlopen misschien kom ik later nog terug doeidoei
Goede avond allemaal. Ik kwam ook even kijken of er al nieuws was van Misskeita , heeft ze niet toevallig een buddy. Miep,,,hoe gaat het met jou Mve vandaag gewerkt,, nu lekker bijkomen. Dianna ook druk geweest , nu wel weer lekker ruimte. Ninien gefeliciteerd met de diploma van je dochter. Essebes dikke knuffel en mm lekker marsepein ik vind alleen die met chocolade lekker. Sanneke vandaag lekker uit kunnen slapen. Sorry voor de rest die ik vergeten ben bij deze een dikke knuffel Hier een rustige dag gehad nog even met Nick zijn kamer bezig geweest , en vanavond na het eten nog even na de winkel gewandeld Nick vond het erg leuk in het Donker. En ga nu een dvd tje kijken op bed , fijne zondag allemaal morgen
Ik kom ook weer even een keer om het hoekje kijken. Jeetje, ik ben wel een beetje geschrokken van het nieuws van missk. Hopelijk heeft ze een voorspoedige bevalling en heeft ze haar kleine meisje snel gezond en wel in haar armen. @Miep, bij jou nog niet aan het rommelen? Spannend hoor! Rust maar lekker veel uit, je energie heb je straks hard genoeg nodig. @Ninien, gefeliciteerd hoor, dat je meisje haar zwemdiploma heeft gehaald. @Zieken, het lijken er nogal wat te zijn. Voor allemaal beterschap. Helaas zijn Eliora en ik ook niet ontsnapt aan een buikgriepje. Eliora heeft er al bijna een week last van en ik sinds donderdag. Het lijkt nu wel beter te gaan, maar we doen het toch maar rustig aan met het eten en vooral met het soort eten en drinken. Hebben jullie kindjes ook zoveel last van de overgang naar de wintertijd? Eliora wordt de hele week al rond 5.45 uur wakker. Soms wil ze daarna nog wel even slapen, maar dat is dan maximaal een uurtje. En 's middags slaapt ze ook maar maximaal 1,5 uur terwijl ze doodop is. Ze heeft verschrikkelijke wallen onder haar ogen. Ik hoop maar dat ze snel weer in een beter ritme gaat komen. Ik ben de laatste tijd een beetje druk met veel verschillende dingen en vooral met een buurvrouw die in het ziekenhuis ligt en weinig familie in de buurt heeft wonen. Ze is niet getrouwd en heeft ook geen kinderen, dus ik bekommer me een beetje om haar. Ik probeer haar ongeveer 2x in de week op te zoeken en daarnaast ook te bellen, maar ja dat betekend wel dat ik meer huishoudelijke dingen moet doen als Eliora slaapt. Verder gaat het prima met Eliora, ze begint nu ineens meer woordjes te zeggen en heel soms 2 woord zinnetjes: paa = paard poe = poes indje = kindje handje hondje fogo= vogel eendje papatje (als ze iets heel graag wil, of gewoon lief wil zijn) mamatje ( zie bovenstaand.) Ik ben er vast wel een paar vergeten, maar deze vind ik het leukste en het makkelijkste te 'achterhalen'. Verder wil ze niet meer in de kinderstoel zitten en zit ze nu met het eten naast papa op de grote stoel. Dat vindt ze helemaal geweldig en dat gaat ook prima. Ik denk dat ik mijn bedje ook maar ga opzoeken. Een goed weekend en hopelijk heb ik nu eerder tijd om te komen kletsen.
Nannaf vanaf morgen mag je ook op t lijstje meid!! Judith..nope de reiswieg nog niet aangekleed misschien morgen.. En vanavond na t eten nog een klein tukkie gedaan? Dat je dat kan joh..dan ben ik helemaal van de leg.. Mamabeer..das wel sneu idd als Quinn zo moet huilen in de wagen hè.. Dianne druk aan t opruimen geweest!heerlijk! is dat aan kant!! Sanneke..nog t bos in geweest? Johanna lekker rustig aan gedaan!heerlijk! Ninien..gefeliciteerd! wat goed van Nienke!!super!8) Gerda druk bezig in t nieuwe kamertje van Nick geweest!leuk! Ben benieuwd hoor hoe t wordt!!!en straks lekker fillmpje kijken in bed..heerlijk!! Pareltje druk met van alles..en dan ook nog eens niet lekker zijn allebei bah! Hier ook een fillumpie gekeken..wolverine..wel een lekker fillumpie! Ga zo ook maar naar bed denk ik...in ieder geval op tijd..lekker tukken.. kan de hele dag wel slapen...
Wat een gezellig geklets vanavond hiero! Miep.. heb vannacht maar een uurtje of 5 geslapen en anders lig ik er half 10 in, vind ik voor Erwin niet zo gezellig.. Nu lekker 2 uurtje in bed gelegen.. Heerlijk! Ninien.. Gefeliciteerd met je grote meid! Knap dat ze d'r diploma heeft gehaald! Ess.. Joehoe.. Marsepijn! Sanneke.. hardlopen.. stoer hoor! Gerda..Leuke avatar.. Grappig dat Nick het leuk vond in het donker. Johana.. Hier geen biebboeken meer.. De boekjes waren binnen no-tie kadoek.. zonde *** Ga lekker tv kijken met manlief!
miep, morgen is het zover hoor!!! pareltje, balen dat jullie buikgriep hadden. niels heeft geen last van de wintertijd gelukkig. maar met de zomertijd heeft hij 3 weken last gehad! mve, tv kijk ze!
Goedemoggel...nou ja goeie..... Heb al vanaf 1 uur flinke krampen..echt niet normaal..ik zei al als dit t is dan ga ik maar vragen om een keizersnee.. Heb al gebeld maar t was nog te onregelmatig..dus zolang mogelijk in bed blijven liggen en gedoucht.. maar nu toch maar eruit.....ik heb echt geen idee of dit t is...maar ik vind t vreselijk....