goeiemorgen miep, ik denk dat dit het is meid en het wordt nog erger spannend hoor! Ik ga een daggie uit, hoop dat het snel voor je gaat sterkte voor jou en Jan
goedenmorgen, miiieeehhiieeep ik heb vannacht gedroomd dat je aan het bevallen was/bent en nu lees ik dat je krampen hebt...damn sta helemaal te stuiteren hier...hopelijk zet het door, zet 'm op!! zo hier weer prima nachtje gehad...zo even boven beetje oprommelen..manlief gaat met dochter op zolder strijken (hoezo goed geregeld ) vanmiddag komt mijn (andere) broer op de koffie.
***BUDDY NEWS FLASH*** Misskeita is gisterenmiddag bevallen van een prachtige dochter Sarah Fadima ... het gaat met beiden goed!
daar ben ik ook benieuwd naar. op hyves staat nog niks. EDIT: Lieve missk van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Mooie naam!!
Miep, spannend hoor. En vervelend dat het zo veel pijn doet. Heb je een bad? Ik vond de weeën echt minder pijnlijk in een lekker warm bad. Of een stoeltje onder de douche zetten ... Sterkte meid!
Misskeitanieuws is inmiddels binnen ... (zie vorige pagina). Ik kreeg gisterenavond een smsje, maar zag het pas toen ik al in bed lag ... Had niet zo'n zin om er weer uit te gaan, naar beneden en dan maar wachten tot mn laptoppie een keertje klaar is met opstarten
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 29 oktober, Miep, Jongen 11 November, Essebes, Meisje 22 november 2009, Nannaf, Verassing 9 december, Johana79, Jongen 23 december, Lindy, Jongen 14 januari, Loesie 9 februari , Salapio, Jongen 23 maart, Olga 23 maart, Britteke 24 maart, Dianne 27 april, Arka ?? juli, Claartje Nieuwe aanwinsten *datum*, Claartje, Lasse *datum*, Nelly, Evelien *datum*, Maartjuh, Jasmijn *datum*, Alieke, Dana *datum*, Frederike, Bente *datum*, MamavYouri, Esmee *datum*, Sam, Semm 31 oktober 09, Misskeita, Sarah Fadima
Ik heb het even uit mn hoofd gedaan ... ben waarschijnlijk wel onbedoeld iemand vergeten ... hmmm ... ja ... bedenk er nu al twee ... en de volgorde is vast ook mis
@misskeita: gefeliciteerd met je dochter en zusje! wat een mooie naam! @miep: spannend meid! ik denk dat dit het is...jammer krijg ik geen gelijk met 6 nov
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 29 oktober, Miep, Jongen 11 November, Essebes, Meisje 22 november 2009, Nannaf, Verassing 9 december, Johana79, Jongen 23 december, Lindy, Jongen 14 januari, Loesie 9 februari , Salapio, Jongen 23 maart, Olga 23 maart, Britteke 30 maart, Dianne 27 april, Arka ?? juli, Claartje Nieuwe aanwinsten *datum*, Claartje, Lasse *datum*, Nelly, Evelien *datum*, Maartjuh, Jasmijn *datum*, Alieke, Dana *datum*, Sam, Semm *datum*, frederike, Benthe *datum* Mama van youri, Esmee 31 oktober 09, Misskeita, Sarah Fadima Heb geen idee wie eerder bevallen is......... Sorry ik was de dames ook straal vergeten
Dianne, wil je Fred (Bente) en MamavanYouri (Esmee) er ook nog tussen zetten die was ik vergeten *schaam*
zal ff door het huis vliegen en dan mijn zoon ff in bad doen... zijn pa ligt nog te maffen grrrrrrrrr :S
Hoera!!! Sarah...welkom...! Lieve misskeita & Hannah, gefeliciteerd met jullie dochter & zusje, gelukkig is alles goed gegaan..
Miep, dit is het begin!!! (van de ellende.. ) niets aan hoor wee'tjes, maar misschien gaat het allemaal heel vlug en heb je Harry eindelijk in je handen. Zet m op meis, laat Jan maar lekker je rugje masseren! Heb jij een buddy? Want we willen natuurlijk WEL op de hoogte blijven he?