is goed ik ga ff een klein tukkie proberen. Niet te lang want anders slaap ik vanavond niet. doeidoei!
dames willen jullei ook mij de adres geven van miep. Ik had het wel maar weet niet meer waar olga wat fijn dat je leuk heb gehad spannen dat senna op zijn kamer gaat slapen
Het adres van Miep heb ik wel maar dat van MIssK niet. Ze is verhuisd dus wie o wie heeft haar adres ? Spannend bij Miep. Zou het kleine manneke er al zijn ?
@olga Fijn dat het weekendje leuk was ! Je zult de mannen wel gemist hebben. Oei last van maag en darmen. Dat is niet fijn. Gelukkig gaat het nu al wat beter Ben benieuwd naar de foto's van Senna zijn nieuwe kamer. DAt zal vast erg mooi geworden zijn
Jaaaaahhhh baby-boem!! Welkom Sarah! Rust lekker uit samen! Miepie! Eindelijk! Zet hem op! Duowagen; Ik zie dat velen het over een duo wagen hebben. Heb ik niet aangeschaft en geen moment gehad dat ik zoiets nodig zou hebben. Loïs blijft echt niet rustig in de wagen zitten. Ik heb een meerijdplankje en ze vind het geweldig! "stappen stappen stappen" zegt ze dan Laatst probeerde ze erop te steppen, dat was geen succes dus! Theater: Wij gaan 14 november naar "het kinderfeest van sinterklaas" in Amstelveen. Daar komt het zandkasteel (daarom gaan we ook )
T'is een echte zondag zondag. Grijs grauw saai weer buiten. Ik ben nog niet buiten geweest. We zijn heel de dag aan het lummelen. Net filmpje gekeken met de kids. Misschien zo nog een beetje strijken. Jesse is hier niet helemaal lekker. Hij is een beetje witjes, waterige oogjes en een beetje snotteren. De traantjes zitten ook wat losser dan normaal. Hopelijk wordt ie niet ziek.
hoi,, voor de mama die het willen weten het laatste nieuws wat ik vandaag heb gehoord van miep is vanmorgen na het ziekenhuis geweest, maar ze had nog geen ontsluiting dus mocht weer na huis, maar dat kan inmiddels wel verandert zijn dus we wachten af en de weeen waren trouwens wel heftig. groetjes
hier net weer even contact gehad met Miep ze ligt in huis ziekenhuis en heeft inmiddels een ruggenprik gehad en 3 cm ontsluiting. Ze gaat de goede kant op. groetjes
ik wou net updaten, heb ook een sms gehad: HOI NU 3 CM ONTSLUITING EN MAAR AFWACHTEN HE! HEB RUGGEPRIK GEHAD! dOEGIE