Aaaaaah, Miep is bevallen! GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje Jari! Klinkt superleuk bij Mika. Nu in alle rust herstellen van de bevalling...
jazeker kun je hem dan als duo gebruiken daar is de phil en teds voor Dat harde deel wat erin komt je zal wel het babywiegje bedoelen. Maar ik weet niet welke kleur je wilt maar als je perse het wiegje wilt hebben kun je die van mij voor de helft van de prijs overkopen als je wilt maar ik raad het je echt af om die erbij te kopen hij kost 100 euro extra en ik heb hem echt maar een stuk of 4 keer gebruikt echt heel zonde van het geld. En het wordt nu toch heel vies koud en regenachtig weer dus veel zal je mss niet in het begin naar buiten gaan. Miep! eindelijk is hij er dan en wat een leuke orginele naam! Nu lekker genieten!
Dianne vervelend dat die kleine man zo ziek is dikke knuff Britt wat fijn dat sam door geslape heeft mamavesmee hier nog 1 die de slaapzak los kan maken als hij achter ste voren zit wij hebben er een lipje van stof over heen gemaakt en vast gestikt en nu krijgt ze hem niet meer los Daphne: wat leuk dat je nichtje zwanger is en al 12 weekjes leuk hoor Nannaf ook al z`n ziek kindje dikke knuffel Mamabeer wat een leuke foto`s van je mannen Hier lagen we net te slapen komen ze de bladeren opruimen met die blazers.. demy in paniek wakker en wil niet meer slapen hopelijk wil ze straks toch nog even
Fijn dat ze al naar huis mogen! En dat alles goed is gegaan.. Hopenlijk is de schade beperkt gebleven..
Mamabeer.. leuke foto's! Lindy.. thanx voor de tip, ga er ook maar een stukje stof over heen naaien.. Dee.. gefeli met je nichtje! Interessant nieuws gaat altijd snel! *** Gisteren kregen we een telefoontje dat een kamerraad van Erwin gaat trouwen, hij heeft een maand verkering.. FEESTJE!! Zo.. ik zit op mijn kont.. Alle boodschapjes weer binnen, kaartjes gekocht.... Boven de kasten weer ingepakt ( zijn leidingen doorgelegd en is klaar) dus alles boven weer netjes.. Flinke mand strijk weggewerkt en het de boerenkool stampot is klaar.. Esmee was een miepje vanmorgen.. Heeft ze altijd maandags.. In het weekend zijn zowel papa en mama er en is er altijd wel 1 die de aandacht voor haar heeft.. viel vanmorgen dus even tegen.. Vanmiddag lekker even op de fiets weg.. als het droog wordt..
jaja, betrapt door Judith... was effe gauw aan het bijlezen! vanmorgen eerst met Jan naar het ziekenhuis voor controle voor zijn oren, toen met mams mee voor controle van haar blinde darm die er binnenkort uitgaat en ik moet om half 3 bij de vk wezen! krijg de anti-D spuit en er wordt bloedgeprikt! Mamabeer...mooie foto's! Sorry, verder even geen tijd voor reactie's...
zo judith, bezig dametje ben je geweest vanochtend al! Mamabeer:leuke foto's! zoo, hier al met de honden op stap geweest.. Pennypoets ochtend met Lot gehad bij Vik, van de week maar even schaar mee, moeten nog wat manen gekortwiekt worden.. En daarna even huis aan kant gemaakt! Alles slaapt nu heerlijk! Al zullen de meiden zo wel weer wakker worden .. En volgens mij zit Jasmijn in een sprongetje, ze wil nog geen 5 tellen alleen zijn, in de box of op stal in de mc ofzo.. Plus het is brullen halverwege de fles, waarom weet ik ook niet en slechter drinken Oo,als er iemand een duowagen over willen kopen, pb me maar!! Die van mij staat niets te doen in de schuur want Lot wil liever zelf lopen , en al helemaal als we met de honden gaan want dan mag ze er 1 vast houden.. Het is geen tandemwagen maar naast elkaar zeg maar..
Ik ga even beneden opruimen. Ik heb net visite gehad van een vriendin uit rotterdam. Ik had haar al erg lang niet gezien. Lekker even bijgekletst. Lynn heeft er alleen een lekekre troep van gemaakt beneden. Ze ligt nu net even te slapen. Semm ligt ook in bed, maar is alweer wat onrustig omdat hij honger begint te krijgen. Dus snel even opruimen en wat eten en dan zal Semm zich wel echt laten horen ha ha. Tot straks.
mamavesmee WOW een maand verkering en dan al trouwen.. dat is rap,.. no thnx voor de tip het werkt hier nog steeds Boodschapjes al binnen heerlijk .. strijk weg gewerkt hier ook blehhh Loesie succes bij de verlos Maartjeh .. lekker dat alels op bed ligt vervelend dat Jasmijn een sprongetje heeft. dikke knuffel.. Sam visite gehad meid gezellig .. Lynn lekker veel troep gemaakt.. Demy ken der ook wat van haha.. semm ook weer lekker in bed daphne lekker op kraamvisite geweest leuk hoor Zoo hier ff de strijk weg gestreken blehh wat een rot werk is dat zeg.. demy wou niet meer naar bed is dus nog steeds aan het rond hobbelen onderhand al teletubbies en bumba gekeken haha ze wil graag naar buiten.. Maar ik kan zowat geen stap meer verzeten. Dus meot ze maar ff wachten tot papa thuis komt.. kan die nog ff met haar naar de speeltuin.
mamabeer leuke foto's alle mama's met zieke kindjes...knufff judith das wel heul snel...maar goed als ze gelukkig zijn samen maartjeh vervelend die sprongen...het is altijd weer fijn als ze achter de rug zijn en ze weer nieuwe dingen leren/doen. hier rustig dagje tot nu toe, heb werkelijk nergens puf voor dus lekker veel geslapen. koffie gedaan hier en daar.....en ga zo daan weer ophalen.(weinig bijzonders dus). wou vandaag nog naar knolletje maar heb nog niet veel motivatie, haha..
@ trouwen.. vonden wij ook.. Maar ze kennen elkaar al zo'n 10 jaar en hebben eerder een paar maanden een relatie gehad nu na 2 jaar zijn ze elkaar weer tegen gekomen en ze gaan nu dus trouwen.. Ze zijn overigens beide rond de 30 dus dan neem je zulke beslissingen niet ongegrond.. toch Lindy.. Strijken is dus ook niet jou hobby? Lijkt altijd of er geen eind aan komt.. Last van je bekken meid? Johana.. weinig energie voor dingen vandaag.. lekker bij tijd danielle ophalen.. Is Danielle zich al een beetje bewust dat er een baby in je buik groeit? Loessie..Hoe was de controle.. Sam.. alles weer netjes in huis? Dee.. leuk dat je weer contact hebt met je nichtje.. Even oud? *** Net even langs de brievenbus geweest en wat kleine boodschapjes bij de action.. snoeppot was gisteren geknapt ( glas) dus even een nieuwe gekocht en inhoud Verder lekkere geurkaarsjes.. Nu staat een dvdtje van k3 op en Esmee is fanatiek aan het dansen.. ziet er zo komische uit..8) Heb hier de lampen al aan, zo donker dat het is..
net een telefoontje gehad van de huisarts, moet eerst een afspraak maken bij een cardioloog voordat ik de fietstest zou moeten doen. Ben benieuwd wanneer ik terecht kan! Het weekend ging het wel beter, maar sinds vanmorgen is het weer Kl*te...en ook vooral wanneer ik drukker bezig ben...
Wat vervelend Ninien.. en helemaal met een peuter die niet bepaald relaxed is.. Kan Nina niet af een toe een paar uurtjes naar je ouders/vriendin etc zodat jij wat meer rust hebt..
Trouwen; Ik wil ook Neehoor.. wij gaan eerst eens ff goed sparen en daarna komt het grote feest wel! Je doet het tenslotte (als het goed is) 1x in je leven Wij gaan vanavond naar Ikea voor een verjaardagskado voor Lootje. Een speelkeuken! http://www.ikea.com/PIAimages/0086283_PE214923_S4.JPG Ik hoop dat ze nog op voorraad zijn, ze zijn erg populair. Ik had vanmiddag gebelt en waren nog ruim op voorraad. Ik ga denk zo nog even een keertje navragen. Anders staan we daar voor niks.