Dee, je hebt je vader wel goed duidelijk gemaakt hoe je erovefr denkt toch! Mamabeer, het is fotobehang en bestaat uit 8 delen. Volgens mij is het wel goed spul.
Dames ik moet met Semm naar de huisartsenpost. Hij heeft sinds gisteren hele erge diaree en sinds 3 uur huilt hij alleen maar. Hij had 37.7. Niet echt koorts gelukkig. Ze willen hem toch even zien. (zie ik net op teletext dat diaree ook bij de mexicaanse griep kan horen) Mijn mannetje is aan het werk en kan niet optijd hier zijn. Ik ga dus met mijn schoonmoeder. Jullie horen van mij. Lynn had bij de oppas niet geslapen dus die ligt gelukkig al in bed en ik heb haar niet meer gehoord. Mijn schoonvader blijft hier in huis voor Lynn. Vind het toch wel spannend!
Dianne, oh wat zal dat voor je zus lastig geweest zijn en dan nog die reaktie erop....Hoop dat je mams bijtrekt.
Nelly...dan ben ik dus 2 keer jarig...yoehoeeee, ik zal Jan even vertellen dat ie heel rap een b-day kado'tje moet scoren..gnagna.. Enne huggie voor jou meis.. MvE, we hebben de box idd klaarstaan...hmzz...wat neemt dat ding een ruimte in.. Misschien een stoer ceintuurtje om de roze jurk, maakt het wat pittiger! Liv is vooral gek op peren, mandarijntjes & appel..en vooral op sinaasappel/grape/kiwi sap (vers!) vind ik ook errug mjammie.. Eigenlijk eet ze alles wel qua fruit maar ze wisselt nogal met d'r favo's.. Nannaf, lekker band...balen! Enne ja inderdaad lastig als je lijfje niet mee wilt werken..i know..Huggie.. Ayse...Ik...Ik...Ik...Ik...Ik!!!! (ben aan de beurt..) hihi.. Loessie..pff zo lang wachten..ja hou die ukkepukken dan maar eens zoet... Mijn vk vertelde dat je met een tweede zwangerschap meer last van harde buiken hebt. Ik merk dat ook wel hoor. Maar idd goed in de gaten houden. Welke film ga je? Olga, i love Tess Geritssen! welk boek heb je? En wow wat is Senna z'n kamer leuk geworden zeg! Grote kamer ook.. Ahhh en nog een foto van je mooie binkie...so cute! Dee, aaaaaaaaaaaaargh...ik voel je frustratie...hier ook zulke super mega eigenwijze ouders (alle twee ja!) Lang verhaal dat bespaar ik je...maar ik begrijp hoe je je voelt..huggie Dianne, wat sneu voor je zus. Zal zeker heftig voor haar zijn geweest om hier voor uit te komen. Misschien moet je moeder even aan het idee wennen. Zou ze nooit iets in de gaten gehad hebben? Sam, hoe is het bij de hap gegaan? Hoop dat het niets ergs is. Ik hoor trouwens wel dat er veel buikgriep heerst ook. Liv heeft ook dia..
Ik ga na dit stukje getyp meteen effe 5 min op de bank liggen...even een houding zoeken die me geen pijn doet (en geen mond vol maagzuur..)
Oei Sam, dan ben je gelijk wel erg bezorgd...hoe is het gegaan? Ess, ik heb nu de chirurg. Dat is een van de eersten geloof ik. Ik zag ook al de nieuwste liggen dus dat is de volgende aankoop! Ik ga even badderen en straks lekker een warme choco met plakkie cake! Tot morgen!
Oh Essie toch...jij blijft ook maar doorbikkelen he meid! Ik gubn jou ook heel snel je kleine meisje in je armen!
ja die van ons ook..ik had hem toen extra bij de expo besteld moest er 196 euro voor betalen omdat het best een grote muur was. ik was zo trots op z'n kamertje (junglekamer) en na een half jaar trekt hij me ineens een stuk eraf. Toen ik de kamer op kwam kon ik bijna huilen ik was zo trots erop dat het zo mooi was geworden. Als we onze woonkamer hebben opgeknapt zijn de slaapkamers boven en dit keer willen we geen behang meer maar gewoon een kunstenaar laten komen die ons precies hetzelfde op de muur tekent hopenlijk heb jij niet zoals mij een behangverwijderaar in huishaha
wat goed van je zus! ik zelf zie het niet als b.v sommige het zien...ik vind gewoon dat het normaal is..of je word verliefd op een jongen of op een meid. Ik denk dat het 10000 jaar geleden gewoon de normaalste zaak van de wereld was..ik kan me niet echt voorstellen dat de man speciaal voor de vrouw op de wereld gezet is. In mijn ogen is het gewoon mens word verliefd op mens. Moeilijke uitleg hopelijk snappen jullie het
Zat ik net zeker even aan te twijfelen, had zo'n kramp in m'n been/bil, heb het even uitgegilt...wilde Jan al gaan bellen haha.. Het is nu weer "rustig" Ik reken NERGENS op hoor! Olga...die heb ik gelezen, hij's goed!