Sanneke, heerlijk he dat door de regen banjeren, ik HAAT het echt, maar heb het voor Liv over.. Ze had een poosje terug de grootste lol toen we de buien trotseerden. Juffie, ik hoop echt geen Mx.griep...kan je geen kweekje af laten nemen? Moet in jou geval toch zeker mogelijk zijn? En jaaaaaaaaaa...ik hoop dat je snel beschuit met muisjes komt eten! 8) (fijn dat je weer een beetje meetypt, heb je gemist..) Alieke, heerlijk hoor 2x "te vroeg" bevallen...Ben je trouwens al weer begonnen op je werk? Gerda,gelukkig gaat het iets beter, geef hem maar een hele dikke knuffel..
@sanneke; heerlijk stampen in de plas, iets leukers is er natuurlijk ook niet! @gerda; beterschap voor je kleine man! @essebes; oei een 9ponder! kan me voorstellen dat je voor inleiden gaat! jammer dat het gisteren niet doorgezet heeft. @arka; leuk de baby gevoeld! het kan absoluut hoor zo vroeg! @salapio; teveel hooi op je vork genomen? rustig aan doen hoor! enne mirre kan je ook 'helpen' dingetjes van de grond oppakken enzo, vind Jonathan altijd geweldig, dan is hij apetrots! @miep; mooie foto's op je hyves van je mannetjes! wat kijkt Jari al heerlijk helder! @misskeita; fijn dat je weer thuis bent! geniet van je dametjes!
Ess; Pffieeewww nou meid, daar kunnen we allebei over mee praten die grote beebies Ik hoop voor je dat ze je gaan inleiden. Gewoon even een beetje aanstellen, werkt misschien Ja ik ben ondertussen alweer 3 weken aan het werk! Het bevalt me prima hoor, ookal ben ik blij als ik weer een dagje met de kids heb. Laat even weten hoe het vanmiddag is gegaan! Enne, volgens mij kunnen we ondertussen wel een gezamelijke kraambezoek gaan plannen! Ik heb wel trek in beschuit met muisjes! (voor de verandering een keertje blauwe muisjes? 8))
Leuk hoor plassen stampen. Ik ben net toch maar de regen gaan trotseren om Mirre in slaap te wandelen. Ze sliep snel en op terugweg ging het steeds minder hard regenen en inmiddels schijnt de zon *grumbel* ... lang leve de goeie timing En deze regenhatende mama is heel blij dat de plassen er ook na de regen nog liggen Nannaf: Mirre helpt idd altijd heel erg goed, maar ik ben ook wel snel geneigd om nog even dit en dat te doen of als ik ff snel naar boven moet, Mirre dan toch over mn schouder te slingeren Dee: veel plezier met elkaar vandaag/vanavond Es: fijn dat je even een extra controle krijgt en goh ... verwachten ze weer een grote baby ... slimmmmmmm! ...
Salapio; Ik zie nu pas dat jullie een jongetje verwachten! Wat leuk!! Ik ben benieuwd of hij veel van zijn zus weg zal hebben!
Miep.. goed dat je ziet dat rust jullie goed doet.. Ach.. arme Jan helemaal gesloopt?? En wat goed dat Jari al wat is aangekomen..Jij ook overstroomd met kaarten, leuk hoor! Wat een lieve meiden allemaal he!! Wat een leuke nieuwe foto's op hyves!! Lindy.. Lekker een dagje demy loos! Geniet van je verlof! Wat vervelend dat je zo veel last van hoofdpijnen hebt.. Na de zwangerschap had je er minder last van?? Sanneke.. wat een leuk filmpje! Klappen voor jezelf niels.. You Go!! Ninien.. goed dat je luisterd naar je lichaam.. Gelukkig voelde je je vanmorgen iets beter! Salapio.. Oef.. je iets te veel ingespannen meid! Hopenlijk doen de oefeningen je goed. Op zo'n manier kan ik mijn ma echt niet aanspreken hoor.. Dan wordt het huilen en maak ik alles kapot waar we zo hard aan hebben gewerkt! Wat is Naturalis?? Hopenlijk slaapt Mirre nu ook eventjes.. kun je even met de pootjes hoog! Hier dachten mensen ook vaak dat Esmee een jongetje was.. Ben toch echt van de meiden kleding maar goed.. Sinds Esmee een staartje/knipje in kan is het een stuk minder.. Al slaagde de ijscoman er in om tegen Esmee te zeggen.. geniet van je ijsje kereltje.. Esmee had een roze jurkje en strikje in.. Heb hem toen heel stom aangekeken! Alieke.. gezellige avatar heb je! Johanna.. zwaai terug! Juffie.. hopenlijk waait de griep bij jullie over! Arka.. ik voelde Esmee met 16 weken en een 2e voel je vaak eerder omdat je de schopjes herkent.. Genieten meid! BRitt.. Hup aan het werk meid! Gerda.. gelukkig gaat het iets beter met Nick. Ess.. goed dat je extra controle krijgt.. ! Dee.. lekker gewandeld?? **** Roerige avond/nacht gehad..Esmee is uiteindelijk pas om half 3 echt gaan slapen.. Veel huilen, snotteren, bloedneusje.. zo zielig.. Vanmorgen leek het eerst nog wel te gaan.. Moest naar het werk voor vergadering.. Toen ik haar ophaalde bij mijn schoonouders was ze toch koortsig.. schor en ze had veel gedronken en steeds gezegt dat ze moe was.. Ze ligt nu al weer een uurtje te slapen dus dat pikken we al weer mee.. Druk in de weer met neusspray, luuf en een gesneden ui onder het bedje.. Hopenlijk blijft het hierbij! Wat heb je voor kleintjes tegen keelpijn? Heb namenlijk het idee dat ze daar ook last van heeft.. Het eten maar vast klaar gezet.. mocht ze echt zo hangerig zijn vanmiddag dan hoef ik daar niet meer achteraan! Ben zelf eigenlijk ook wel behoorlijk gaar! Ohja.. Heb even met mijn moeder gebeld.. Heb haar gezegt dat ik gisteren merkte dat Esmee stonk naar parfum en rook.. Haar gezegt dat ik dit erg vervelend vond.. Ze zei: Ok.. Toen heb ik gezegt dat ik weet dat ze rookt en dat ze dat zelf moet weten maar dat ik het vevelend vind als dit wordt gedaan waar Esmee bij was. Ze ontkende ten stelligste.. had ik ook wel verwacht.. Aangegeven dat ik niet boos ben en dat er verder niets aan de hand is maar dat ik het gewoon wou zeggen omdat ik er anders mee zou zitten.. VErder nog even over andere dingetjes gekletst.. Heb wel het idee dat het goed is afgesloten.. Ik ben in iedergeval opgelucht!
mve, fijn dat het nu uitgesproken is naar je moeder. En esmee ziekjes. knuffie hoor. keelpijn: veel laten drinken. Zuigsnoepjes trappen ze toch nog niet in.
Ze had vanmorgen, 3 rietjes beker met water gedronken bij mijn schoonouders.. Ze was dan ook drijfnat.. Ze geeft ook aan dat ze drinken wil, dus dat is goed toch??
@salapio; ik weet precies wat je bedoelt met nog even dit en dat. en tja dan moet je het bezuren later. (maar ach dan wel een schone badkamer oid ) @mve; ook al een ziek kindje! ik geef J wel thee met honing dat verzacht zijn keeltje wat en verder krijgt hij tuschi- kind voor hoesten en keel.
Ik dacht dat honig pas vanaf 2 jaar mocht..? Zal als Erwin thuis is wel even langs de D.A. kijken wat ze hebben.. Esmee is wakker.. Even kijken wat er loos is..Hopenlijk wil ze nog even weer slapen!!!
is dat zo? honing vanaf 2 jaar ik meende vanaf 1, hij krijgt het dus ook sinds zijn 1e verjaardag en heb nooit wat aan hem gemerkt.
Honing mag vanaf 1 jaar. Goed aangepakt Judith! En Naturalis is euhm een natuurwetenschappelijk museum: www.naturalis.nl ... Ze hebben een leuke kinderafdeling en heel veel (opgezette) dieren. Ik ga een museumjaarkaart aanschaffen zodat we er af en toe heen kunnen. Nu 1x geweest en Mirre vond het helemaal te gek. Mirre slaapt al zo'n anderhalf uur Ik vind Mirre ook geen jongetje hoor ... hoewel ze er soms wel heel stoer uitziet en dan snap ik ook wel dat mensen zich vergissen. En qua gedrag is het absoluut een meisje ... echte tuttemien
Oh.. sorry.. hoe ik dan bij 2 jaar kom?? Salapio.. hopenlijk heb ik het goed opgelost.. Moet de praktijk uitwijzen.. lekker dat Mirre 1,5 uur heeft geslapen.. *** Esmee helemaal overstuur.. Dus maar naar beneden! Lekker joggingbroekje aan en luchtig shirtje hopenlijk zakt de temp dan iets! Ze is verder wel redelijk vrolijk. Zo even kijken of ze een paar stukjes brood wil hebben..Vanmiddag wou ze niet..
mve: wat vervelend dat je meisje zo ziek is..Lekker verkoelend badje helpt dat niet? helpt hier altijd erg goed. Goed dat je je moeder hebt gebeld, het komt nu vast niet meer voor!
judith...je kunt esmee ook eventueel een ijsje geven, dat verdooft het keeltje een beetje, en daar krijgt ze ook vocht mee binnen En dianne, als kindjes koorts hebben mogen ze niet in bad hoor! Dan kunnen ze een soort koortsstuip krijgen