December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jep.. wel 10 kilo zwaarder maar ben er af!:D Vind het ook echt vies en ben echt anti..! Wel weet ik, mocht ik ooit 1 sigaret weer roken dan ben ik weer verslaafd.. Zou geen gelegenheidsroker kunnen zijn..;)

2. @ judith...nienke is inderdaad gevoelig voor ziekten

@ sanneke...ik weet ook wel dat het virus in de klas ook rondwaardt, maar maar alleen het idee, dat ze vlak bij elkaar achter de pc ziten of een spelletje zitten te doen...gek he

@dianne... hier heb je ff een hart onder de riem *dikke knuffel*
    Vervelend dat bas de nachten weer zit te spoken

@dee... wat knap van estelle, dat sinterklaas haar opa is:D
    ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de bp kamer

@ Roken, ben ik inmiddels 9 jaar mee gestopt, en ik rookte ook een pakje cabbalero van 30 leeg op een dag:$
    Mijn moeder rookt wel waar Nina bij is...toen ze kleiner was, niet, maar naarmate ze ouder wordt is het wel wat meer geworden, tja ik kan moeilijk zeggen, je mag niet roken in dr eigen huis...
    Maar goed die ene sigaret in dat uurtje dat ze er is...

3. ooooo ik ben ook echt Anti geworden
    ik kan echt nijdig worden op mijn zus als die bij ons mam is
    en de ene na de andere opsteekt, waar Nina bij is...
    Dan zeg ik er gewoon ook wat van, en soms ook niet echt vriendelijk....en het helpt dan ook wel:D

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dinsdag 10 Nov! :)

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    @ roken, heeeerlijk..ik zou zo weer beginnen...:)
    Nee, zonder dollen, ben blij dat ik er van af ben!
    Als ik "uitgezwangerd" ben zal ik heus nog wel eens een peukkie opsteken in de kroeg onder het genot van een drankje (of 10!! 8)haha)

6. 10 november ingeleid??

7. @Dee ik zou het ook liever anders gezien hebben, maar goed het zij zo...

en als ik er aan denk wat ze in de buitenlucht allemaal binnen krijgen, dan is af en toe een sigaretje van oma echt niet het einde van de wereld, en ze staat wel onder de afzuigkap hoor *lol*

8. MamavEsmee

Dee.. jij nooit gerookt??

9. MamavEsmee

Ess.. vind je het geen vreemd idee dat je weet dat je dinsdag je meisje in je armen hebt? :D Wel goed nieuws voor je!!!

10. MamavEsmee

Ninien.. Jammer dat je mam er steeds minder rekening mee houd, wel fijn dat ze in iedergeval onder de afzuig gaat staan!;)

11. ik ga nog even wat doen;)

tot morgen!

12. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ninien: dankje meid

mve: dat klinkt lekker! wij hebben ook opgebakken aardappels gehad ( uit pakjes, zelf koken is idd het lekkerst) met witlof salade en snitzel en voor bas wortels en dorperts.

roken: Hier ook gestopt( al voordat ik zwanger was van bas), wil der niet meer aan beginnen bah vieze troep.

Ess: Spannend meid, heeft ie veder nog wat verteld? misschien komt het alsnog wel eerder!

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ooww ess wat spannend!! raar idee of niet?!

judith had niet achter je gezocht dat je zou roken (of liever gezegd ooit gerookt hebt). Hier ook een ex-roker ben nu 1x anderhalf jaar gestopt geweest (zonder moeite overigens) en nu ben ik weer een maand of 9 gestopt (gedurende de zwangerschap dus). maar ik snak echt naar een sigaret denk dat ik straks dus lekker weer begin. Maar hier werd/word beslist niet in huis gerookt en niet in de buurt van de kind(eren) echt dat vidn ik te goor.

14. MamavEsmee

Johana.. Had altijd een slof in huis.. bang dat ik niet genoeg zou hebben. Erg he! :) Maar toen ik wist dat ik zwanger was ben ik zo gestopt.. Niemand had dit verwacht van mij hoor..;)

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Best wel raar idee ja, vind het erg spannend hoor..
    Het kindje werd nu op 8'n half pond geschat, maar de echo is nu niet echt betrouwbaar meer..
    We zullen zien! 8)
    Ben wel erg blij dat ik iig niet dik over tijd ga lopen..:D

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dat kan ik me helemaal voorstellen es! spannend hoor!

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    kan me helemaal voorstellen...je kan nu echt aftellen :)

18. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    effe gauw bijgelezen....

Ess...spannend meid...

sorry...druk, druk, druk!
    de hele dag gewerkt....en nu vreselijk veel harde buiken!

fijne avond allemaal

19. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    hey meiden,

Er werdt gevraagd hoe de operatie is gegaan...
    Nou op zich prima allemaal...maandag weer voor de controle geweest en ze waren op zich tevreden alleen het rechter oogje blijkt nog een afwijking te hebben, dus we zullen moeten zien hoe dat gaat herstellen..en of er dan nog ene operatie nodig is.

Afwachten dus....Kyara gaat verder wel goed...en met mezelf is het op en neer, zit erg in emotionele dip momenteel.

@miep!!

GEFELICITEERD meid wat een prachtig mannetje *Zwijmel* ik wil ook nog wel graag hoor..........

@Es

WOw spannend zeg!!! dinsdag is het al zover...afwachten meid hoop dat het misschien toch nog spontaan begint!! ik lees mee hoor!!

@Misk

Ook een mooie kleine meid GEFELICTEERD!!!!

Meiden die zwanger zijn KOP OP en go for it! lees altijd mee dus hou jullie in de gaten!!

Ik ga weer op de meelees bank..............Sorry meiden......

LIEFSSSSSSS

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JUDITH, ik vind het vooral heel knap dat je beheerst hebt laten weten wat je dwars zit aan je mams. En beterschap voor Esmee (had ik volgens mij nog niet gezegd *schaam*). Hmmmm lekker zelfgekookte gebakken aardappels ... hier couscous met tomatengroentendinges en gebakken pangafilet :). Hier ook een tuimelaar als ze moe is :D

SANNEKE weer in de bocht :D

JOHANA, hopelijk word je niet ziek!

DIANNE, lekker tumtum! En balen van je nachten :(, kan me voorstellen dat je je dan k*t voelt ...

DEE, leuke Estelle-verhalen :D

ROKEN, ook als een ketter ... ben helemaal anti, maar krijg soms ook wel een vlaag van *jummie* ... totdat ik dan naast/achter iemand sta die een sigaret staat te roken :D.

ES, spannend!!!

LOESIE, meid ... zou je niet wat minder gaan werken?

KREEFTJE, hopelijk is je meisje nu van de operaties af ... dikke knuf!

Mirre zat vandaag te kletsen over dr vriendje Noah. Vervolgens zegt ze L*** (mama Noah) ... taart eten speeltuin ...

Toen we daar de laatste keer waren (al weer weken geleden) hebben we idd taartje gegeten in de speeltuin ... dat wist ze weer even op te diepen! Ongelooflijk!

Deel Deze Pagina