Je mag mee hoor... Ikz at net te kijken op de site van eurodisney voor de toegangskaarten van de EuroDisney... Maar eigenlijk is Jayda daar te klein voor... Of zal ik maar lekker met dat geld winkelen hahahahhaha...
Oh agusutus, ook al ziek! Beterschap hoor! Juffie, ik kan ook niet wachten tot ik met Sem naar Eurodisney kan, ben zelf al zo´n sprookjes fanaat en lijkt me zo prachtig om dan zo´n klein ventje helemaal enthousiast door dat park te zien hollen (en toen vond ie er niets aan weetjewel), maar nog effentjes wachten....
olga..gelukkig heeft Senna niet zo last van zijn prikjes. Dylan had bij de eerste keer een week liggen janken. En komende dinsdag krijgt hij zijn 2e entingen. En ik ben nu dus alleen thuis, want martin is op wintersport. Dus hopelijk heeft hij niet zoveel last van. Pareltje..auw dat lijkt me pijnlijk zeg. Hopelijk is het snel over. Salapio..fijn dat Mirre zoveel is aangekomen. En dat het zo lekker op je werk ging. loesie ik heb op nick gestemd. Wil jij op Dylan stemmen http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate Sanneke..leuk he die zwembroekjes. En ze lijken zo groot, maar bij ons viel het mee toen we hem aantrokken. Lastig sanneke.. ik zou het niet weten. Hier 5x200.(soms iets minder als ie geen trek heeft) Dus niet echt een probleem. Ik zou denk ik gewoon voeden op verzoek. De ene keer dus 5x en de andere 6x tot ie over kan naar 5x iets meer. En anders zou ik ff bij CB vragen wat zij vinden. Frederike..fijn dat de uitslag goed was. En ja ze kunnen zulke schattige dingen doen. Misskeita..typische een man. Hier doet ie het ook wel als ik het hem vraag(soms ook uit zichzelf). Misschien durft ie het niet uit zichzelf te doen? Maar ik snap dat je daar een beetje gefrustreerd van wordt. Alieke shop ze. Wel bijzonder hoor van je nichtje, oma en jou. Amber ik heb gestemd. Juffie..wat leuk en romantisch. Naar parijs. En niet vergeten te stemmen op Dylan: http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate
Ik heb net mn pakket gekregen van KOTERKADO... Leuk spul zeg! verder is net mn buurvrouw langs geweest met een volle mand vol dingen voor Jayda...Heel attent en lief van haar! Oh ja kijk ff in mn album voor een foto van jayda die we bij V&D hebben gemaakt... Ik heb er foto van gemaakt daarom is ie zo donker! Neem ff een kijkje in mn album!
Juffie, leuk volgend weekend naar Parijs! En wat een super schattige foto van Jayda! Ziek: Ik ben ook al niet helemaal lekker. Werd wakker met lichte pijn in mijn keel en voel me beetje belabberd en ik ben ook nog ongie.... Frederique, pakt Rubin echt zelf een speeltje of geef je het aan? Senna moet ik het aangeven of in zijn handje stoppen en dan houdt hij het even vast en zwaait ermee in het rond. Ook lekker in zijn mond stoppen en soms slaat hij zichzelf met zijn rammelaar voor zijn hoofd. Senna is nog wat slaperig en mopperig na zijn prikjes maar verder gaat het prima. Happygirl, ik hoop dat Dylan er volgende week niet weer zo'n last van heeft! Pareltje, succes met je borstontsteking, wat balen zeg.... Salapio, wow Mirre is ook goed gegroeid zeg! Hoeveel weegt ze nu? Volgens mij is zij ook nog een lekker klein hummeltje. Senna weegt nu 5150 gram en krijgt echt lekkere bolle wangen en begint eindelijk een beetje spekkies te kkrijgen op zijn beentjes. Kreeftje, wat fijn dat de meiden de voeding goed oppikken! Alle zieken, beterschap! Amber, succes met de foto maken van de kids!
Sanneke, ga je toch ook babyzwemmen? Ik vind Senna zo schattig in zij kleine zwembroekje! Wat jij beschrijft van het midden in de nacht wakker worden, dat doet Senna dus nu al ruim twee weken.....Vanmorgen werd hij eindelijk pas om half 7 wakker, ik wist niet wat me overkwam. Hij komt/kwam dus steeds tussen 4 en half 5 en was dan heel druk en mopperig. Wist dan ook nooit goed wanneer ik hem nou de fles moest geven en of ik nou 5 of 6 op een dag moest doen. Voordeel is wel dat Senna zo aan het bunkeren is de laatste tijd dat hij in ieder geval zijn flesjes meestal wel leeg drinkt. (soms laat hij 10 of 20 staan) Eigenlijk komt het erop neer dat ik een beetje heb aangerommeld heb en je dus niet zo goed advies kan geven....(heb je lekker veel aan mijn verhaal...alleen dat je dus niet de enige bent) Senna drinkt nu 4x 180 en 1x 200 op een dag. Bij het cb zeiden ze dat dat wel het maximale is (zelfs erg veel voor zijn gewicht), maar dat het niet erg is omdat hij gewoon aan het inhalen is. Ik ga je vraag bij de kraamverpleegster in de gaten houden. Knuffel voor jou!
Ik ben weer terug van shoppen.. Heb voor Loïs een speen gekocht met LIEF erop, kort spijkerbroekje en shirtje voor vd zomer. Ook een polo shirtje met streepjes voor nu. Heb mezelf ook verwent met nieuwe shirtjes :-D Vond trouwens de prenatal erg tegenvallen voor meisjes, alle leuke dingetjes vond ik bij de jongens.
Hallootjes.. hier ben ik weer effekes.. We hadden geen internet meer..hopelijk blijft t nu wel.. Maar t was goed gegaan bij de keuringsarts.. moet 18 april weer terug komen..en dan overleggen we weer verder! Nou ik heb wel bijgelezen maar geen tijd om te reageren.. ga zo met mams effe op pad.. nou hopelijk tot laters...als internet t nog doet..
Even een totaal ander onderwerp/vraag. Ik ben aan het overwegen om een stijltang te kopen en heb dus geen idee welk merk ik zou moeten nemen. Mijn vraag heeft iemand ervaring met een stijltang en hoe bevalt het. Gebruik je er ook nog speciale haar producten voor? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
nou, t scheelt altijd voor mn gevoel al als ik met iets niet de enige ben k kon me ook vaag herinneren dat het bij jou zo was. Ik denk idd dat het een kwestie van wennen is aan 5 voedingen, maar gister en vandaag komen we wel op 6 uit... Ga ik vannacht nog even bijslapen en me dan instellen op een poosje zware nachten... (ik weet heus wel dat er mensen zijn die het zwaarder hebben, sorry voor mn gezeur) en ik ga denk ik vanaf vrijdag babyzwemmen. even kijken of ik iemand met baby zo ver krijg om mee te doen. en dikke knuf voor jou terug hoor!
Waterlelie ben je er nog? of lees je stiekem mee volgens mij al weer een poosje niks van je gehoord, alles goed meis? dikke knuf
Sanneke, het gekke is dat Senna het eerst goed deed op 5 voedingen van 165 ml, maar sinds hij aan het bunkeren is, gaat het niet meer lekker in de nacht.... Komende dinsdag ga ik voor de 2e keer babyzwemmen en waarschijnlijk neemt mijn vriend een paar uurtjes vrij om erbij te zijn. Hij wil dat graag zien. Iemand van de gym gaat ook nog 1 keer op dinsdag, maar daarna werkt zij op die dag, dus ga ik gewoon alleen met Senna. Daar zien waarschijnlijk toch steeds dezelfde mensen in het groepje en eigenlijk ben je vooral met je eigen kindje bezig natuurlijk. Ik hoop dat je vanacht goed kan bijslapen!
Happygirl, sorry, geen ervaring met de stijltang.... Miep, leuke dag gehad met je moeder? Alieke, leuke inkopen gedaan joh! Liefs
Wij gaan vanavond naar een verjaardag en nemen Senna dan mee. We leggen hem gewoon daar boven in zijn wagenbak om te slapen. Zal vast wel lukken en zo niet...dan ga ik eerder naar huis.
Hallo allemaal Nou de fotograaf was een succes. er zijn vreselijk mooie foto's gemaakt van de kids en ons. als we ze binnen hebben zal ik ze laten zien. ik heb wel de fotos van de supermarkt. ze lijken wat donker en onscherp maar het is foto van foto. met de lijst erom heen en dan lukt het niet een goede foto ervan te nemen nummer 1