December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo ben weer helemaal op de hoogte!

Sanneke, ik neem aan de je inmiddels de adressen wel hebt? Zag je sms vanmorgen pas en ben nu pas op de pc. Anders pb ik ze je nog even door hoor.

Ess, joehoe...als meisje niet vanzelf komt, gaan ze je in ieder geval een handje helpen. Eindelijk een beetje het einde in zicht. Ik hou mijn telefoontje dicht in de buurt hoor!

Juffie, gewoon nog even een dikke kus voor jou! Niet ziekjes worden hoor!

Misskeita, lekker det je thuis bent meid! Heb je nog kraamhulp of is je moeder veel bij je? Zal best lastig zijn om te wennen aan Sarah en Hannah tegelijk!

Miep, goed zo...lekker laten verwennen door de kraamhulp. Fijn dat het wat beter gaat.

Salapio, Mirre is in gedrag echt een meisje meisje he! En uiterlijk vind ik dat ook hoor!

Ehmmmm......

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Arka leuk dat je baby voelt!

Hier ook een voorliggende placenta. Voel de baby wel maar niet veel en nog steeds vrij zachtjes. Bij Senna lag hij ook voor, maar toen voelde ik hem vanaf 18 weken en werd het steeds duidelijker en hij was een enorme druktemaker tot het einde toe. Hoop toch dat dat bij deze baby weer gaat gebeuren.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga lekker wat drinken en bankhangen, doei!

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik ga ook naar het bankje!! Morgen in ondertrouw :D maar kom eerst denk ik nog wel ff buurten, wnt we kunnen niet allemaal tegelijk in de badkamer ;) haha.

weltrusten!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Weet je nog wat de VK zei?? "Kijkt heel streng"":D

6. MamavEsmee

Salapio.. Esmee valt eigenlijk nooit, leek wel of ze flauw viel.;) Ben ook best trots op mezelf dat ik me heb beheerst.. Denk dat ik mijn ma op een nette, volwassen manier heb laten merken hoe ik denk over iets. Hopenlijk neemt ze me nu iets serieuzer.. Moet zeggen dat ze vreselijk gek is met Esmee.. Kan Esmee geen lievere oma wensen!:) Wat goed dat Mirre het nog weet van de taartjes.. Typische dat ze dat onthouden.. Als ik naar een vriendinnetje ga en ik zeg. Ga je met Zoë spelen.. Dan zegt Esmee steevast spekkie?? Ze weet dat ze bij haar altijd een spekje krijgt.. Leuk dat je een museamjaarkaart aanschaft.. Mirre begint er vroeg mee!:D Wat betekend L**** in je berichtje??

Dianne..Toch een bijzonder moment morgen! Veel plezier!;)

Olga.. Drukke dag gehad meid?? Bankhangze!

Misskeita.. Wordt je lekker verwend door je zussie??

Esmee is om half 7 lekker gaan slapen en is NOG niet wakker geworden..

Heb vsm druppels die Nannaf aanbevool :D gekocht..Ben benieuwd of het wat helpt..

Morgen dus de plaatsing van de nieuwe cv.. Pffff..;)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    L**** is de naam van de mama van Noah :D

Ik ga ook slapies doen :) ... vroeg, maar mn lief is er toch niet (aan de zuip :D ... hoewel hij het altijd heeeeel netjes houdt: hooguit aangeschoten kruipt ie naast me) ... en nu kan ik tenminste een uur lezen zonder dat ie gaat miepen dat t licht uit moet ;)

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En sterkte met het plaatsen van de CV morgen!

9. MamavEsmee

Salapio.. Hoef hem niet zelf te plaatsen hoor :D ;)Maar de heledag zo'n vent over de vloer.. NIets aan!;) Trusten en leesze.. OH.. l***:D

Kreeftje.. Hopenlijk de komende tijd niet teveel ziekenhuisbezoekjes!

10. MamavEsmee

Dee toch.. een week gerookt!:$:D.. Ja, ze worden nu snel groot he? Hopenlijk went Estelle snel.;)

11. MamavEsmee

Dee.. veel plezier!:D

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!!!

Gerda,Ayse,Nelly,Lindy en Maartje bedankt voor de kaartjes!!!zo lieff!!!:)
    En ook bedankt voor alle lieve reacties op hyves!!!zo leuk!!!:)

Heb niet alles bijgelezen..t is zoveel..:)
    gister de hele dag rustig aan gedaan en savonds mijn zus op visite gehad...
    Vanmorgen komt de 1e kraamvisite..en als t goed is komt ook nog de vlos en nog iemand voor het hielprikje...
    Vanavond komt natuurlijk de familie hier weer eten..dus dan is de dag ook weer zo om hè...
    Sorry dat ik dus even niet reageer...als er nieuws is zoals Essebesje bevallen hoor ik dat heel graag natuurlijk!!!!!

dikke knuffels.....

13. MamavEsmee

Wat goed dat je de kraamvisite nog af hebt kunnen houden! :) Nu lekker pronken met je ventje! Je hoeft toch geen sorry te zeggen voor het niet reageren.. Geniet lekker meid!:D

14. MamavEsmee

Dee.. de avond was dus nog leuk!:D

Hier het cv mannetje al aan het werk ... Een lawaai en madam slaapt gewoon door.. Ze zal wel doodmoe zijn!

Vanmorgen maar een beetje rommelen in huis even een paar boodschapjes doen..

Heb echt zo lekker geslapen vannacht.. Soms heb je van die nachten.. Heerlijk!:D

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

cv mijnheer is er vroeg bij judith! (nou ja des te eerder is hij weer weg ;) )

miep druk dagje voor de boeg, genieten meid.

Dee een hele week gerookt, haha...gelukkig dat je er niets aan vond.

hier een rotnacht gehad..dankzij mezelf..vanmiddag de afspraak bij de gyn en ik ben zo vréselijk zenuwachtig (ken mezelf bijna niet terug) dus lag wakker, compleet met harde buiken (gewoon van de stress)...ppfff hopen op goed nieuws mbt ks.
    ga straks eerst eff bij mijn ouders op de koffie.

16. MamavEsmee

Johana.. hij is zeker vroeg.. pffff ben ik niet gewend , zo vroeg opstaan..;) Ach meid toch.. zo nerveus! Hopenlijk kun je nog een beetje ontspannen bij je ouders.. Dikke knuf en ik duim op goed nieuws voor je!:)

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    snx huney...ik hoop ook op goed nieuws ;)
    had al extra mijn dag volgepland ter afleiding.

18. MamavEsmee

Ondertussen Esmee uit bed gehaald en ze ziet / voelt en klinkt een stuk beter! Dus de kleren maar aan.. Nu achter een boterham vruchtenhagel.. Ze vind het maar raar een vreemde meneer in huis.. ;)

19. MamavEsmee

Die is echt heel erg leuk! Esmee heeft hem ook!!

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    leuk kado dee!

French Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Nou ik ga me aankleden e.d. tot vanmiddag!

Deel Deze Pagina